FORMULA 1

Θρίαμβος Ρικάρντο στην Κίνα! (pics+vids)

Υπάρχουν κάποιοι αγώνες που, στο τέλος της ημέρας, δεν μπορείς ποτέ να γνωρίζεις πού θα καταλήξουν. Ένας από αυτούς ήταν και το Γκραν Πρι της Κίνας, στο οποίο ο Ντανιέλ Ρικάρντο πέρασε κυριολεκτικά από την τρύπα της βελόνας, σε ένα συνδυασμό ευτυχών συγκυριών και σωστών επιλογών, ώστε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης. Ο αγώνας...
Θρίαμβος Ρικάρντο στην Κίνα! (pics+vids)

Υπάρχουν κάποιοι αγώνες που, στο τέλος της ημέρας, δεν μπορείς ποτέ να γνωρίζεις πού θα καταλήξουν. Ένας από αυτούς ήταν και το Γκραν Πρι της Κίνας, στο οποίο ο Ντανιέλ Ρικάρντο πέρασε κυριολεκτικά από την τρύπα της βελόνας, σε ένα συνδυασμό ευτυχών συγκυριών και σωστών επιλογών, ώστε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης.

Ο αγώνας ξεκίνησε με εξαιρετική εκκίνηση για τις δύο Φεράρι των Φέτελ και Ραϊκόνεν στο 1-2 και για σχεδόν τη μισή διάρκεια του Γκραν Πρι φαινόταν πως δεν θα υπήρχαν ιδιαίτερες ανακατατάξεις στον πίνακα και πως, ίσως, δε θα είχαμε κι εμείς πολλά να γράψουμε. Η Μερσέντες, με τον Μπότας στη δεύτερη θέση να απειλεί τον Φέτελ θύμισε επανάληψη του Μπαχρέιν, με τον Χάμιλτον να απέχει και πάλι αρκετά από το να απειλήσει τον Κίμι στην τρίτη θέση.  Μία πολύ καλή στρατηγική ελαστικών έφερε τον Μπότας πρώτο και τον Κίμι πίσω από τον Χάμιλτον, ωστόσο όλα άρχισαν να αλλάζουν με μία… εμφύλια σύγκρουση μεταξύ Γκαζλί και Χάρτλεϊ. Οι δύο Τόρο Ρόσο συγκρούστηκαν με ευθύνη του Γκαζλί, στέλνοντας συντρίμμια στην πίστα και το όχημα ασφαλείας μπροστά από τον Μπότας για τέσσερις γύρους, όσο φροντιστές προσπαθούσαν με… φασίνες να καθαρίσουν την πίστα! Το όχημα ασφάλειας αποσύρθηκε στο 35ο τουρ, ο Γκαζλί έφαγε «καμπάνα» 10 δευτερολέπτων και είδαμε την πρώτη τριάδα, Μπότας – Φέτελ – Χάμιλτον να προσπαθούν να κρατήσουν τις θέσεις τους (και το Χάμιλτον να προσπαθεί να κάνει το 1-2 για τη Μερσέντες). Ωστόσο, η προσπέραση του Ρικάρντο στον Κίμι θύμισε μια λεπτομέρεια που ελάχιστοι πρόσεξαν λίγα λεπτά πριν: ότι κατά τη διάρκεια του οχήματος ασφάλειας η Ρεντ Μπουλ εκτέλεσε ένα ακόμα double stack στα πιτ, «προικίζοντας» και τους δύο πιλότους της με ολόφρεσκα ελαστικά! Από εκεί και έπειτα, η εξέλιξη ήταν προδιαγεγραμμένη. Οι δύο Ρεντ Μπουλ πίεσαν εξαιρετικά το Χάμιλτον ο οποίος, χωρίς πρόσφυση από τα φθαρμένα ελαστικά του ήταν ανήμπορος να αμυνθεί. Ο Φερστάπεν ήταν ο πρώτος που το πάλεψε, πέφτοντας σχεδόν πάνω του και βγαίνοντας εκτός πίστας προτού επανέλθει στην πέμπτη θέση, αφήνοντας τον Χάμιλτον στα νύχια του Ρικάρντο. Κι επειδή όλοι ξέρουμε τι σημαίνει Ρικάρντο όταν δεν αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα, ο Χάμιλτον έγινε το πρωινό του Αυστραλού με μία απίθανη μανούβρα προσπέρασης, ακολουθούμενος σύντομα και από τον Φερστάπεν. Ο Αυστραλός συνέχισε την πολιορκητική πορεία του «εξαϋλώνοντας» τον Φέτελ, ο οποίος έμεινε να αμυνθεί εναντίον του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός όμως είχε άλλα σχέδια, πέφτοντας πάνω στον σημερινό ηγέτη της βαθμολογίας και σπινάροντας μαζί του εκτός πίστας. Από εκεί και έπειτα, ο αγώνας του Φέτελ ήταν ήδη κατεστραμμένος, με τον ίδιο να σχολιάζει στον ασύρματο «δε νομίζω πως χρειάζεται να πω κάτι εδώ», εμφανώς απογοητευμένος. Ωστόσο η κατρακύλα για το Γερμανό δεν είχε τελειώσει, καθώς σύντομα έπεσε θύμα και των Χούλκενμπεργκ και Αλόνσο (λίγο πριν τον τερματισμό), ενώ για τον Φερστάπεν ο «ενθουσιώδης» (έως και μανιακός) τρόπος οδήγησής του, του εξασφάλισε ποινή 10 δευτερολέπτων, ρίχνοντάς τον τελικά πίσω από τον Χάμιλτον στην κατάταξη. Στο μεταξύ, ο Ρικάρντο πραγματοποίησε έναν αιφνιδιαστικό ελιγμό (που βέβαια δεν θα έπρεπε να μας αιφνιδιάζει) στον Μπότας, βρίσκοντας το ρυθμό του πλέον στην πρώτη θέση και διατηρώντας την μέχρι την καρώ σημαία, την οποία βέβαια διέσχισε με στυλ – μία στιγμιαία στάση πριν τη γραμμή και αμέσως μετά, το Γκραν Πρι ήταν πλέον δικό του! Για τον Ρικάρντο, του οποίου το συμβόλαιο λήγει φέτος, το Γκραν Πρι της Κίνας ίσως να ήταν από τους κρισιμότερους αγώνες της καριέρας του. 

Όπως είναι απόλυτα φυσιολογικό, οι πανηγυρισμοί της Ρεντ Μπουλ ήταν αποθεωτικοί και απόλυτα δικαιολογημένοι, δεδομένων των ατυχιών που τη βρήκαν στους πρώτους αγώνες. Για τη Φεράρι, το σπάσιμο του σερί του Φέτελ και μάλιστα όχι από τον Χάμιλτον μάλλον δεν ήταν αναμενόμενο, ενώ για τους Γερμανούς της Μερσέντες η απόδοση του Μπότας ήταν πολύ καλή (και σταθερή στους τελευταίους αγώνες) και ο Χάμιλτον στην τέταρτη θέση καταφέρνει να μειώσει τη διαφορά του από τον Φέτελ στην κατάταξη του πρωταθλήματος.

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Θρίαμβος Ρικάρντο στην Κίνα! (pics+vids)».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Η McLaren παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, το MCL39, αυτή την Πέμπτη και έδειξε τις πρώτες εξελίξεις του διαδόχου του MCL38.

Engine Power
Formula 1: Η Allwyn Official Partner της Formula 1™ με στόχο την ενίσχυση του παγκόσμιου brand της

Η Allwyn Official Partner της Formula 1™ με στόχο την ενίσχυση του παγκόσμιου brand της

Η συνεργασία μεταξύ της F1 και της πολυεθνικής εταιρείας λοταριών εστιάζει στον θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

Formula 1
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Και οι δύο οδηγοί της Williams έκαναν την πρώτη τους έξοδο για τη χρονιά στο FW45 του 2023 στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου η Ferrari και η Sauber έτρεξαν επίσης την περασμένη εβδομάδα ως προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Η περίεργη αλλαγή καριέρας του Nikita Mazepin, από τη F1 στο ρινγκ της πυγμαχίας

Αν και εξακολουθεί να είναι ενεργός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την αντοχή και άλλους πιο εμπιστευτικούς κλάδους, ο Nikita Mazepin θέλει να επανεκπαιδευτεί σε άλλα αθλήματα... και συγκεκριμένα στην πυγμαχία, όπου ελπίζει να έχει τον πρώτο του αγώνα το 2025.

Engine Power
Engine Power: Η Haas αντιμετωπίζει νέα δημοσιονομική πρόκληση το 2025

Η Haas αντιμετωπίζει νέα δημοσιονομική πρόκληση το 2025

Η μικρότερη ομάδα στο grid από άποψη προσωπικού, η Haas θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια νέα δημοσιονομική πρόκληση για αυτή τη σεζόν της Formula 1 του 2025.

Engine Power
Engine Power: Πώς η Ford εμπνέεται από την αεροδιαστημική για να συνεργαστεί με τη Red Bull

Πώς η Ford εμπνέεται από την αεροδιαστημική για να συνεργαστεί με τη Red Bull

Η Ford έχει ήδη ξεκινήσει μέρος των εργασιών της για τη συνεργασία με τη Red Bull, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει το 2026 με την άφιξη των νέων κανονισμών.

Engine Power
Engine Power: Η FIA θα ελέγχει περαιτέρω την ευελιξία των πτερυγίων το 2025

Η FIA θα ελέγχει περαιτέρω την ευελιξία των πτερυγίων το 2025

Ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα τη σεζόν 2024, η ευελιξία των πτερυγίων θα υπόκειται σε αυξημένους ελέγχους και πιο εκτεταμένες, εφάπαξ δοκιμές το 2025.

Engine Power
Engine Power: Το Grand Prix της Αυστραλίας αλλάζει μέρος της πίστας ως απάντηση σε ατυχήματα του 2024

Το Grand Prix της Αυστραλίας αλλάζει μέρος της πίστας ως απάντηση σε ατυχήματα του 2024

Για την επιστροφή της Formula 1 φέτος, ο διοργανωτής του Grand Prix της Αυστραλίας έκανε μια τροποποίηση στο Albert Park προκειμένου να βελτιώσει την ασφάλεια.

Engine Power
Engine Power: Ο Λάντο Νόρις «περήφανος» για τη σεζόν 2024 και έτοιμος να «νικήσει τους πάντες» για τον τίτλο

Ο Λάντο Νόρις «περήφανος» για τη σεζόν 2024 και έτοιμος να «νικήσει τους πάντες» για τον τίτλο

Μετά από μια πρώτη σεζόν ως διεκδικητής του τίτλου, ο Λάντο Νόρις ετοιμάζεται να αναλάβει ξανά την πρόκληση το 2025. Αυτή τη φορά, ο Βρετανός υπόσχεται: έχει μάθει από τα λάθη του.

Engine Power