ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ

Κορονοϊός: Δημοσκοπήσεις εν μέσω πανδημίας; Ντροπή, μας βλέπουν…

Είναι σαφές, προφανές και οφθαλμοφανές πως έχουμε μπει σε μια προεκλογική περίοδο. Εν μέσω κορονοϊού, οι δημοσκοπήσεις δίνουν και παίρνουν. Μετά ισχυρίζονται, και κόπτονται οι πολιτικοί πως δεν σκέφτονται το πολιτικό όφελος. Αμ δε…
Κορονοϊός: Δημοσκοπήσεις εν μέσω πανδημίας; Ντροπή, μας βλέπουν…

Κορονοϊός – Δημοσκοπήσεις: Δεν χρειαζόταν το τελευταίο διάγγελμα του Πρωθυπουργού και η φράση του Κυριάκου Μητσοτάκη που«φωτογράφισε» πως πάμε -αργά ή γρήγορα- σε εκλογές. Είναι σαφές, προφανές και οφθαλμοφανές πως έχουμε μπει σε μια προεκλογική περίοδο. Εν μέσω κορονοϊού, οι δημοσκοπήσεις δίνουν και παίρνουν. Μετά ισχυρίζονται, και κόπτονται οι πολιτικοί (όχι μόνο της κυβέρνησης, αλλά από εκεί ξεκινάει) πως δεν σκέφτονται το πολιτικό όφελος. Αμ δε…

Τελευταία δημοσκόπηση που ήρθε στο φως αυτή της Marc για λογαριασμό του Alpha. Δεν είναι όμως η μόνη. Από τις 23/3 (όταν και άρχισαν να ισχύουν τα μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας) έχουμε και λέμε:
Δημοσκόπηση Pulse για τον ΣΚΑΪ
Δημοσκόπηση Opinion Poll
Δημοσκόπηση MRB για το STAR
Δημοσκόπηση Alco για το Open
Δημοσκόπηση από την GPO για το MEGA.
Προσθέτουμε κι αυτή της Marc και φτάνουμε τις έξι! Έξι δημοσκοπήσεις μέσα σε κάτι περισσότερο από τρεις εβδομάδες. Ούτε σε εκλογική περίοδο για την ακρίβεια δεν έχουμε τόσες.

Η Κυβέρνηση πήρε σκληρές και δύσκολες αποφάσεις και ήταν λογικό να θέλει να σφυγμομετρήσει το κατά πόσο αυτές εισπράχθηκαν με θετικό μάτι από τον κόσμο. Είναι προφανές πως τα χαμηλά νούμερα σε κρούσματα και νεκρούς έχουν αυξήσει τη δημοφιλία του κυβερνώντος κόμματος. Φυσιολογικό επίσης και το γεγονός επίσης να επιθυμεί αυτό να το εξαργυρώσει και να πάρει το… πράσινο φως γα τα σκληρά οικονομικά μέτρα που έρχονται. Οι δημοσκοπήσεις καταδεικνύουν μια κατάσταση, όχι που έρχεται αλλά, που ήρθε. Κι αυτή θέλει τη χώρα να κληθεί να διαλέξει τον ερχόμενο Σεπτέμβρη ποιον θέλει στο τιμόνι. Το πρόσχημα θα είναι η πανδημία που θα επιστρέψει. Η πραγματικότητα όμως θα είναι το μνημόνιο που θα επιστρέψει.

Τα κανάλια πήραν ένα μεγάλο διαφημιστικό πακέτο από το πρόγραμμα του «Μένουμε Σπίτι» και έτσι είχαν τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσουν δημοσκοπήσεις. Διότι το συγκεκριμένο σπορ είναι… ακριβό. Σε ένα βαθμό, μικρό αλλά μέχρι ένα σημείο, είχε λογική να μάθουμε πως υποδέχτηκε η κοινωνία τα μέτρα της Κυβέρνησης. Από εκεί και πέρα όμως, ερωτήσεις για το τι θα ψηφίζατε σήμερα, ποιος είναι ο καταλληλότερος πρωθυπουργός και πόσο δημοφιλείς είναι οι κ.κ. Τσιόδρας και Χαρδαλιάς εγείρουν απορίες μέσα στη δύνη του κορονοϊού. Δηλαδή το θέμα μας είναι αν μας αρέσει ο τρόπος που μας κομίζουν τα μαντάτα; Πρέπει να μας ενδιαφέρει τούτη τη στιγμή αν τους θεωρούμε κατάλληλους;

Όλα για πολιτικό όφελος;

Στην καθημερινή ενημέρωση των 18:00 έχουμε αναφορές για εθνική ομοψυχία. Για το γεγονός πως μπορούμε να νικήσουμε όλοι μαζί τον «αόρατο εχθρό». Πως η υγεία μας είναι πάνω από όλα τη συγκεκριμένη στιγμή. Πως πρέπει να δράσουμε συλλογικά, για να μπορέσουμε «να πάρουμε πίσω τις ζωές μας». Γίνονται όλα για το κοινό όφελος, για την προστασία των πολιτών της Ελλάδας, ή τελικά γίνονται όλα για το πολιτικό όφελος;

Δεν είναι δυνατόν τη στιγμή που αριθμούμε θύματα και απώλειες, εν μέσω μια πανδημίας που η ίδια η Κυβέρνηση και ολόκληρος ο κόσμος αποκαλούν «φονική» (αυτό δείχνουν και οι αριθμοί) να έχουμε έξι δημοσκοπήσεις εκλογικού χαρακτήρα. Απτή απόδειξη πως πίσω από τις δακρύβρεχτες κουβέντες και τις κραυγές αγωνίας παίζεται ένα ακόμα πολιτικό παιχνίδι.

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Κορονοϊός: Δημοσκοπήσεις εν μέσω πανδημίας; Ντροπή, μας βλέπουν…», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…