Τόσα έβγαλαν τα σούπερμάρκετ τους τελευταίους μήνες
Πολύ αυξημένος παρουσιάζεται τους τελευταίους μήνες, ο τζίρος στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, συγκεκριμένα τις 13 εβδομάδες μετά τα πρώτα κρούσματα κορονοϊού στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερμάρκετ (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών), με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες...Πολύ αυξημένος παρουσιάζεται τους τελευταίους μήνες, ο τζίρος στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, συγκεκριμένα τις 13 εβδομάδες μετά τα πρώτα κρούσματα κορονοϊού στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερμάρκετ (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών), με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες, ανήλθαν σε 1,806 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-24/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-26/5/2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 1,486 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 21,5%.
Την εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερμάρκετ ανήλθαν σε 123 εκατ. ευρώ έναντι 114,9 εκατ. ευρώ που είχε η αντίστοιχη περυσινή (26/5/2019). Δηλαδή παρουσίασαν αύξηση κατά 7,1%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μετρό: Έρχονται αλλαγές στα δρομολόγια – Το νέο ωράριο
Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 24 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία είχε αύξηση 14,7% σε σχέση με την περσινή ίδια περίοδο, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 26 Μαΐου 2019.
Την περίοδο 24/2/2020-24/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερμάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (20% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (30,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (21,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (24% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 476,6%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 313,7%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 266,8% και το οινόπνευμα με αύξηση 228,1%.