ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Vodafone: Η… αποζημίωση των συνδρομητών

Η Vodafone ενημέρωσε τους καταναλωτές της με ποιον τρόπο θα αποζημιωθούν για το διάστημα που δεν είχαν υπηρεσίες, λόγω τεχνικού προβλήματος το απόγευμα της Τετάρτης (30/9). Η ανακοίνωση της Vodafone: «Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του...
Vodafone: Η… αποζημίωση των συνδρομητών

Η Vodafone ενημέρωσε τους καταναλωτές της με ποιον τρόπο θα αποζημιωθούν για το διάστημα που δεν είχαν υπηρεσίες, λόγω τεχνικού προβλήματος το απόγευμα της Τετάρτης (30/9).

Η ανακοίνωση της Vodafone:

«Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων.

Ως έμπρακτη αναγνώριση, προσφέρουμε σε όλους τους συνδρομητές κινητής δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για εθνική χρήση για 7 ημέρες, και σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8/10.

Για την ενεργοποίηση των απεριόριστων δεδομένων στείλτε Α στο 1252, έως και τις 8/10.

Η ενεργοποίηση των απεριόριστων λεπτών ομιλίας θα γίνει αυτόματα από τις 2/10».

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Vodafone: Η… αποζημίωση των συνδρομητών», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.