ΔΕΗ: Από 1η Νοεμβρίου το νυκτερινό τιμολόγιο – Δείτε το ωράριο!
Από την 1 Νοεμβρίου θα αρχίσει η ΔΕΗ την εφαρμογή του Νυχτερινού Οικιακού Τιμολογίου, για την περίοδο 2020-2021. Συγκεκριμένα, όπως η ΔΕΗ Α.Ε. αρχίζει ήδη να ενημερώνει τους καταναλωτές που κάνουν χρήση του οικιακού νυχτερινού τιμολογίου Γ1Ν, myHome Online και myHome Enter, με τμηματικό ωράριο, ότι θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Νοεμβρίου 2020...Από την 1 Νοεμβρίου θα αρχίσει η ΔΕΗ την εφαρμογή του Νυχτερινού Οικιακού Τιμολογίου, για την περίοδο 2020-2021.
Συγκεκριμένα, όπως η ΔΕΗ Α.Ε. αρχίζει ήδη να ενημερώνει τους καταναλωτές που κάνουν χρήση του οικιακού νυχτερινού τιμολογίου Γ1Ν, myHome Online και myHome Enter, με τμηματικό ωράριο, ότι θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Νοεμβρίου 2020 έως και την 30η Απριλίου 2021.
Συγκεκριμένα, το ωράριο χειμερινής περιόδου είναι:
– 15:00-17:00 και 02:00-08:00 για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών, 15:30-17:30 και 02:00-08:00 για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΕΚΤΑΚΤΟ SMS από το 112 στα Γιάννενα: «Αυξημένος κίνδυνος για κορονοϊό στην περιοχή»
Όσοι επιθυμούν περαιτέρω ενημέρωση για το θέμα αυτό, μπορούν να ζητήσουν σχετικές πληροφορίες στο 800-900-1000 (Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών), στα αρμόδια καταστήματα ΔΕΗ της περιοχής τους, στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr και του ΔΕΔΔΗΕ -> www.deddie.gr.
Το Οικιακό Νυχτερινό Τιμολόγιο (με Χρονοχρέωση) Γ1Ν είναι ένα τιμολόγιο διπλής χρέωσης, δηλαδή οι καταναλώσεις που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του 24ώρου, χρεώνονται με διαφορετικές τιμές, την τιμή του Οικιακού Τιμολογίου Γ1 στις ώρες χρέωσης -Ημέρας- και με μειωμένη τιμή -Νύχτας- στις ώρες μειωμένης χρέωσης.
Το Οικιακό Νυκτερινό Τιμολόγιο με συνεχές ωράριο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους δεν χορηγείται πλέον.
Ισχύει για οικιακούς πελάτες που έχουν μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο πριν το έτος 1988 (εάν στο μεταξύ δεν ζήτησαν την αλλαγή του) ή διαμένουν σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του δικτύου διανομής δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας). Ενημερωθείτε από τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης για τις περιοχές που λειτουργεί το σύστημα ΤΑΣ.