ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλεκπαίδευση και εκπαιδευτική τηλεόραση για Δημοτικά και Νηπιαγωγεία

Αλλαγές από σήμερα στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία, με την τηλεκπαίδευση να μπαίνει ξανά στη ζωή των καθηγητών και των μαθητών!
Τηλεκπαίδευση και εκπαιδευτική τηλεόραση για Δημοτικά και Νηπιαγωγεία

Νέο τοπίο διαμορφώνεται από σήμερα για μαθητές δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, δασκάλους και γονείς, αφού αρχίζει η τηλεκπαίδευση.

Όπως ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως η πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσει εξ αποστάσεως με δύο τρόπους: την τηλεκπαίδευση και την εκπαιδευτική τηλεόραση. Η υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι τα μέτρα είναι «καθαρά προληπτικού χαρακτήρα» και «δεν υποδεικνύονται από το επιδημιολογικό φορτίο στις σχολικές μονάδες, στις οποίες δεν έχει διαπιστωθεί τάση διασποράς του ιού».

Όπως σημείωσε, «τα μέτρα στοχεύουν στην ευρύτερη μείωση της κινητικότητας των ενηλίκων». Η πρόσφατη εξέλιξη της πανδημίας στη Ελλάδα «είναι τέτοια που καθιστά αυτά τα μέτρα αναγκαία, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε αποφασιστικά από κοινού, ο καθένας και η καθεμία από εμάς με θυσίες και προσωπικό κόστος, τη διασπορά του κορονοϊού στη χώρα»

Κατ’ εξαίρεση, σήμερα, γονείς και κηδεμόνες μαθητών δημοτικού, μπορούν να παραλάβουν βιβλία και προσωπικά αντικείμενα των μαθητών που έχουν τυχόν παραμείνει στις σχολικές μονάδες, κατόπιν συνεννόησης με τις διευθύνσεις των σχολείων και με τρόπο ώστε να τηρούνται πλήρως τα μέτρα πρόληψης και αποφυγής συνωστισμού.

Το υπουργείο Παιδείας δημοσιοποίησε δώδεκα χρήσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για τη λειτουργία Δημοτικών και Νηπιαγωγείων από Δευτέρα.

Αναλυτικά:

1.Τι θα ισχύσει από τη Δευτέρα για τα σχολεία;

Από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και για δύο εβδομάδες αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία των νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων όλης της χώρας. Υπενθυμίζεται ότι είναι ήδη κλειστά και τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας, επίσης για 2 ακόμη εβδομάδες. Ανοιχτά θα παραμείνουν τα σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.

2.Γιατί κρίθηκε αναγκαίο τώρα το κλείσιμο δημοτικών σχολείων, νηπιαγωγείων και βρεφονηπιακών σταθμών;

Η Επιτροπή των ειδικών είχε αποφανθεί ότι τα σχολεία πρέπει να είναι τα τελευταία που θα κλείσουν, αν χρειαστεί, και η μέχρι πρότινος εισήγησή τους για κλείσιμο δημοτικών και νηπιαγωγείων ήταν αρνητική. Και αυτό, γιατί δεν έχει παρατηρηθεί τάση διασποράς του ιού εντός της σχολικής κοινότητας.

Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν δεν υποδεικνύονται λοιπόν από το επιδημιολογικό φορτίο στα σχολεία. Είναι μέτρα καθαρά προληπτικού χαρακτήρα, που συνδέονται με την έξαρση της πανδημίας ευρύτερα στην κοινωνία και στοχεύουν στη μείωση της κινητικότητας των ενηλίκων.

Όσο τα σχολεία είναι κλειστά, τότε υπάρχει εκ των πραγμάτων πολύ μεγάλη μείωση της ευρύτερης κινητικότητας. Ο πληθυσμός μαθητών και εκπαιδευτικών αγγίζει το 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους, και αν προσθέσει σε αυτό κανείς και έναν γονιό/συνοδό για κάθε παιδί Δημοτικού αλλά και το βοηθητικό προσωπικό κ.ά., τότε ο μετακινούμενος πληθυσμός ξεπερνάει τα 2,3 εκατομμύρια. Αιτία λοιπόν της απόφασης είναι η κινητικότητα -γιατί μέσω αυτής τρέφεται ο ιός- και στόχος είναι ο περιορισμός της. Τα στοιχεία των τελευταίων ημερών δείχνουν ότι -μετά το lockdown- η κινητικότητα έχει μειωθεί, αλλά όχι σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Δεν υπάρχει, λοιπόν, θέμα υπερμετάδοσης στα σχολεία, αλλά θέμα μεγάλης κινητικότητας από και προς τα σχολεία. Και η κινητικότητα, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι ανάγκη να περιοριστεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Καιρός 16/11: Παροδικές νεφώσεις και τοπικές βροχές

4.Με ποιο τρόπο θα λειτουργήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα δημοτικά σχολεία;

Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσει εξ αποστάσεως με δύο αλληλένδετους τρόπους: Με την εκπαιδευτική τηλεόραση και τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση.

– Εκπαιδευτική τηλεόραση: Από τη Δευτέρα το πρωί στις 9 π.μ. -πρώτη ημέρα εφαρμογής των μέτρων- θα αρχίσουν να προβάλλονται από την ΕΡΤ2 τηλεοπτικά μαθήματα για μαθητές δημοτικού.

-Σύγχρονη τηλεκπαίδευση: Από τη Δευτέρα, οι διευθύνσεις των σχολείων σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, θα καταρτίσουν πρόγραμμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και θα κάνουν τις απαραίτητες δοκιμές. Η τηλεκπαίδευση θα ξεκινήσει την Τετάρτη, μετά τη σχολική αργία της 17ης Νοεμβρίου.  Θα είναι υποχρεωτική, η κάθε διδακτική ώρα θα έχει διάρκεια 30’ και θα πραγματοποιείται από τις 2 έως τις 5 μ.μ. για τα δημοτικά, και από τις 2 έως τις 4:20 μ.μ. για τα νηπιαγωγεία, συμπεριλαμβανομένων σύντομων διαλειμμάτων.

Θα είναι υποχρεωτική, η κάθε διδακτική ώρα θα έχει διάρκεια 30’ και θα πραγματοποιείται από τις 2 έως τις 5 μ.μ. για τα δημοτικά, και από τις 2 έως τις 4:20 μ.μ. για τα νηπιαγωγεία, συμπεριλαμβανομένων σύντομων διαλειμμάτων.

Έχουν σταλεί αναλυτικές οδηγίες σε όλα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της χώρας. Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου θα ενημερώσουν τους μαθητές και τους γονείς τους για τις λεπτομέρειες σύνδεσης στις ψηφιακές τάξεις.

5.Ποιο είναι το ωράριο που προβλέπεται για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση;

Θα είναι υποχρεωτική, η κάθε διδακτική ώρα θα έχει διάρκεια 30’ και θα πραγματοποιείται από τις 2 έως τις 5 μ.μ. για τα δημοτικά, και από τις 2 έως τις 4:20 μ.μ. για τα νηπιαγωγεία, συμπεριλαμβανομένων σύντομων διαλειμμάτων.

Έχουν σταλεί αναλυτικές οδηγίες σε όλα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της χώρας. Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου θα ενημερώσουν τους μαθητές και τους γονείς τους για τις λεπτομέρειες σύνδεσης στις ψηφιακές τάξεις.

6.Γιατί προκρίθηκε το μεσημεριανό – απογευματινό ωράριο για τους μαθητές Δημοτικών και Νηπιαγωγείων αντί για το πρωινό;

Για τους ακόλουθους βασικούς λόγους:

– Για να διευκολυνθούν οι οικογένειες σε σχέση με τον απαιτούμενο αριθμό συσκευών για σύνδεση στο διαδίκτυο, ιδιαίτερα αν στην οικογένεια υπάρχουν γονείς που τηλεργάζονται και μεγαλύτερα παιδιά Γυμνασίου / Λυκείου που κάνουν το πρωί τηλεκπαίδευση.

– Για να διευκολυνθούν οι οικογένειες των οποίων οι γονείς μπορεί να τηλεργάζονται το πρωί και ταυτόχρονα να χρειάζεται να βοηθήσουν τα μικρά τους παιδιά να συνδεθούν στις ψηφιακές τάξεις.

– Για να περιοριστεί η ταυτόχρονη χρήση των δικτύων της χώρας από εργαζόμενους, μαθητές, φοιτητές κ.ο.κ.

7.Γιατί προκρίνεται η λύση της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης;

Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία στη φυσική τάξη, στο σχολείο. Όσο όμως οι πρωτόγνωρες υγειονομικές συνθήκες μάς αναγκάζουν σε αναστολή λειτουργίας των σχολείων, είναι εξαιρετικά σημαντικό ο μαθητής να μπορεί να βλέπει το δάσκαλο/τη δασκάλα του, έστω και διαδικτυακά. Να διατηρείται όσο πιο ζωντανή γίνεται η επαφή μαζί του.

8.Η ύλη θα προχωράει κανονικά μέσω τηλεκπαίδευσης;

Ναι, προβλέπεται η ύλη να προχωράει κανονικά. Δεν πρέπει να αφήσουμε την πανδημία να σταθεί εμπόδιο στη μαθησιακή πρόοδο των παιδιών μας. Έτσι γίνεται και σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας που κάνουν τηλεκπαίδευση εδώ και 1 εβδομάδα. Λειτουργούν ταυτόχρονα πάνω από 40.000 διαδικτυακά τμήματα την ημέρα, 700.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί έχουν προσαρμοστεί άριστα στις νέες αυτές συνθήκες, και το πρόγραμμα προχωράει κανονικά.

9.Αν ένας μαθητής δεν έχει συσκευή ή σύνδεση ίντερνετ για να συνδεθεί τι μπορεί να κάνει;

– Από το Μάρτιο, το Υπουργείο στέλνει συστηματικά τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία, μέσα από σημαντικά ευρωπαϊκά κονδύλια και δωρεές που έχει εξασφαλίσει. Ο εξοπλισμός αυτός μπορεί να διατεθεί, με απόφαση του Διευθυντή, σε μαθητές που το έχουν περισσότερο ανάγκη (βάσει κριτηρίων, μεταξύ των οποίων το χαμηλό εισόδημα, η ανεργία γονέων, η ιδιότητα μέλους μονογονεïκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας).

– Το Υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει δωρεάν χρήση δεδομένων (data) για όποιον συνδέεται στις πλατφόρμες με τις οποίες συνεργάζεται το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.

– Ακόμη και αν κάποιος δεν έχει δυνατότητα σύνδεσης μέσω διαδικτύου, ακόμη και αν δεν έχει υπολογιστή, τάμπλετ, έξυπνο κινητό τηλέφωνο, μπορεί να συνδεθεί στην ψηφιακή τάξη και μέσω τηλεφώνου, με αστική χρέωση.

10.Πώς θα ξέρει ο μαθητής με ποιο τρόπο να συνδεθεί στην ψηφιακή του τάξη;

Έχουν σταλεί αναλυτικές οδηγίες σε όλα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της χώρας. Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ενημερώνουν τους μαθητές και τους γονείς/κηδεμόνες τους για τις λεπτομέρειες σύνδεσης στις ψηφιακές τάξεις.

11.Είμαι εκπαιδευτικός και θα ήθελα περαιτέρω πληροφορίες και υποστήριξη για την προετοιμασία των ψηφιακών μαθημάτων

– Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει εκπονήσει Οδηγό για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μαθημάτων εξ αποστάσεως, στον οποίο αποτυπώνονται συνοπτικά οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται για την αποδοτικότερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και είναι διαθέσιμο για όλους.

– Λειτουργούν Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCS) για την ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση. Μπορείτε να παρακολουθήσετε δύο σχετικά επιμορφωτικά προγράμματα (MOOCS):

* από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)

* από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

– Επιπρόσθετα, δρομολογείται πρόγραμμα ταχύρρυθμης επιμόρφωσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, οι οποίες εντάσσονται στο στρατηγικό πλαίσιο των επιμορφώσεων (με προϋπολογισμό 2 εκατ. € μέσω ΕΣΠΑ).

– Όλες οι πληροφορίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι συγκεντρωμένες εδώ. (Σημειωτέον ότι ο διαδικτυακός τόπος του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου στον οποίο παραπέμπει και το συγκεκριμένο site βρίσκεται σήμερα – Κυριακή 15/11 – σε διαδικασία αναβάθμισης.)

– Οδηγίες χρήσης πλατφόρμας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από εκπαιδευτικούς

– Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία, μπορείτε να απευθυνθείτε στο κέντρο εξυπηρέτησης (Help Desk) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

– Επιπλέον, μπορείτε να απευθυνθείτε στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, που έχουν την παιδαγωγική ευθύνη των σχολείων σας και οι οποίοι είναι κατάλληλα καταρτισμένοι ώστε να σας καθοδηγήσουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 16/11/1980 – Πολυτεχνείο: Ιάκωβος Κουμής: «Δεν έχουν το Θεό τους, με φάγανε…»

12.Τι προβλέπεται για τους εργαζόμενους γονείς μαθητή Δημοτικού ή Νηπιαγωγείου;

Όπως και στο προηγούμενο κύμα της πανδημίας, προβλέπονται άδειες ειδικού σκοπού ενός εκ των δύο γονέων, και του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, η οποία ρύθμιση άλλωστε εφαρμόζεται μέχρι σήμερα και στις περιπτώσεις αναστολής λειτουργίας τμημάτων ή σχολικών μονάδων εξ αιτίας του κορωνοϊού. Επίσης, ο προγραμματισμός της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διαφορετικές ζώνες (πρωί – απόγευμα) έχει σκοπό και να διευκολύνει τις οικογένειες με εργαζόμενους γονείς και παιδιά διαφορετικών ηλικιών.

13.Τι μπορεί να κάνει ένας γονιός αν το παιδί του έχει αφήσει βιβλία και άλλα προσωπικά αντικείμενα στο σχολείο;

Κατ’ εξαίρεση, τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου θα μπορούν γονείς και κηδεμόνες να παραλάβουν βιβλία και προσωπικά αντικείμενα των μαθητών που έχουν τυχόν παραμείνει στις σχολικές μονάδες, κατόπιν συνεννόησης με τις διευθύνσεις των σχολείων και με τρόπο ώστε να τηρούνται πλήρως τα μέτρα πρόληψης και αποφυγής συνωστισμού. Για τη συγκεκριμένη μετακίνηση, όσοι παραλάβουν τα αντικείμενα από το σχολείο θα πρέπει να στείλουν μήνυμα με τον αριθμό 4 στο 13033.

Το πρόγραμμα

Με μαθήματα από την εκπαιδευτική τηλεόραση από αύριο και τηλεκπαίδευση από την Τετάρτη ξεκινά η εξ αποστάσεως διδασκαλία μετά την αναστολή λειτουργίας των σχολείων. Μέσω της εκπαδευτικής τηλεόρασης και της τηλεκπαίδευσης θα γίνονται μαθήματα για τους μαθητές των δημοτικών κατά το διάστημα της αναστολής λειτουργίας των σχολείων. Από τις 9:00 σήμερα το πρωί, θα αρχίσουν να προβάλλονται από την ΕΡΤ2 τα τηλεοπτικά μαθήματα για τους μαθητές Δημοτικού. Η τηλεκπαίδευση θα ξεκινήσει από την Τετάρτη και θα είνα υποχρεωτική. Η κάθε εκπαιδευτική ώρα θα διαρκεί 30 λεπτά. Για τους μαθητές Δημοτικών τα μαθήματα θα διαρκούν από τις 14.00 έως τις 17.00 και για τους μαθητές Νηπιαγωγείων από τις 14.00 έως τις 16.20.

Όσον αφορά -ειδικά- την εκπαιδευτική τηλεόραση, τα γυρίσματα των μαθημάτων, τα οποία έχουν ήδη ξεκινήσει, λαμβάνουν χώρα εντός των σχολικών αιθουσών, προκειμένου το περιβάλλον να είναι οικειο στους μαθητές.

 

Μέχρι στιγμής είναι έτοιμα 220 βιντεομαθήματα, με τα γυρίσματα να συνεχίζονται και την προσεχή εβδομάδα.

Το πρόγραμμα της Δευτέρας – 9:00 το πρωί

Γλώσσα Α’: Διδασκαλία για τον τονισμό (Εκπαιδευτικός: Σοφία Γεωργανά)

Διαθεματικό Β’: Μαθαίνω την ώρα (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Καρατζογιάννη)

Γλώσσα Γ’: Χρόνοι ρημάτων ενεργητικής φωνής (Εκπαιδευτικός: Ρενάτα Ζαφείρη)

Μαθηματικά Γ’ – Δ’: Τα τρίγωνα (Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη)

Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)

Μαθηματικά Β’-ΣΤ΄: Νοερές πράξεις Α (Πρόσθεση & Αφαίρεση) (Εκπαιδευτικός: Γιάννης Καραγιαννάκης)

Ιστορία Ε’: Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο (Εκπαιδευτικός: Σοφία Κλαδά)

Γλώσσα Ε’ – ΣΤ’: Παράγραφος και κειμενικοί δείκτες (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Πατρικάκου)

Το πρόγραμμα της Τρίτης – 9:00 το πρωί

Γλώσσα Α’: Πρώτη Γραφή & Ανάγνωση (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Κότσαρη)

Γλώσσα Β’: Οικογένειες λέξεων – Λεξιλόγιο (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Ζέρβα)

Μαθηματικά Β’ – Γ’: Προπαίδεια (1, 2, 3) (Εκπαιδευτικός: Σοφία Πανταζή)

Μαθηματικά Γ’: Δεκαδικοί αριθμοί (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Τσάλλα)

Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Το σώμα μας (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)

Γλώσσα Δ’ – Ε’ – ΣΤ’: Επαναληπτικό μάθημα (Θέμα, Πολύς, Ενεστώτας & Αόριστος) (Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος)

Μαθηματικά Ε’: Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Πιπερίδου)

Γεωγραφία ΣΤ’: Το σχήμα και οι κινήσεις της γης (Εκπαιδευτικός Μαριάννα Μυρσιάδη)

Πηγή: Protothema.gr

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Τηλεκπαίδευση και εκπαιδευτική τηλεόραση για Δημοτικά και Νηπιαγωγεία».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
ExtraTime: ΠΣΑΕ ΜΜΕ : Στο «Καφέ Σχεδία» η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας

ΠΣΑΕ ΜΜΕ : Στο «Καφέ Σχεδία» η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας

Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα στο Καφέ Σχεδία στο κέντρο της Αθήνας πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΠΣΑΕ ΜΜΕ

ExtraTime
Κοινωνία: Τα 10 κοινά στοιχεία των δύο ανθρωπογενών καταστροφών πού ανέδειξαν την ανυπαρξία τού “επιτελικού Κράτους”

Τα 10 κοινά στοιχεία των δύο ανθρωπογενών καταστροφών πού ανέδειξαν την ανυπαρξία τού “επιτελικού Κράτους”

Χθες τα #Τέμπη λέγονταν #Μάτι (#Μάνδρα, #Βαρυμπόμπη, #Πάρνηθα, #Βόρεια_Εύβοια, #Έβρος, #Ρόδος, #...)

Κοινωνία
Κοινωνία: Δ. Ξανθόπουλος, πατέρας Αγ. Παΐσιου στη σειρά: «Η πίστη μας είναι αγάπης και συγχώρεσης, κάτι που δυσκολευόμαστε να κάνουμε»

Δ. Ξανθόπουλος, πατέρας Αγ. Παΐσιου στη σειρά: «Η πίστη μας είναι αγάπης και συγχώρεσης, κάτι που δυσκολευόμαστε να κάνουμε»

Ο Δημήτρης Ξανθόπουλος μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά «Άγιος Παΐσιος» και την πίστη του στον Θεό.

Κοινωνία
Κοινωνία: Αλλαγή Ώρας: Πότε επιστρέφουμε στη θερινή;

Αλλαγή Ώρας: Πότε επιστρέφουμε στη θερινή;

Και όμως η αλλαγή ώρας είναι και πάλι πολύ κοντά!

Κοινωνία
Κοινωνία: Συντάξεις Μαρτίου: Πότε θα δείτε χρήματα στους λογαριασμούς σας!

Συντάξεις Μαρτίου: Πότε θα δείτε χρήματα στους λογαριασμούς σας!

Πότε θα μπουν οι συντάξεις Μαρτίου;

Κοινωνία
Ατζέντα: Εορτολόγιο Σάββατο 15 Φεβρουαρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα!

Εορτολόγιο Σάββατο 15 Φεβρουαρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα!

Σήμερα, Σάββατο 15 Φεβρουαρίου η εκκλησία γιορτάζει μεταξύ άλλων τη μνήμη του Αγίου Ονήσιμου του Απόστολου.

Ατζέντα
Ηλεκτρονική έκδοση: e-sportime (15/2) : Για την Ειρήνη και όλους τους μικρούς ήρωες που δίνουν μάχη με τον παιδικό καρκίνο

e-sportime (15/2) : Για την Ειρήνη και όλους τους μικρούς ήρωες που δίνουν μάχη με τον παιδικό καρκίνο

Αφιερωμένη στην Ειρήνη η e-sportime (15/2) που ως άγγελος βοηθάει από ψηλά τους μικρούς ήρωες που δίνουν τη μάχη τους κατά του παιδικού καρκίνου.

Ηλεκτρονική έκδοση
Ελευθέριος Ανδρώνης: Χριστόφορος Ζαραλίκος: Η τρισάθλια αφίσα της παράστασής του, που χλευάζει τον Χριστό – Όπου δεν χωρούν ταλέντο – χωρούν τη βλασφημία

Χριστόφορος Ζαραλίκος: Η τρισάθλια αφίσα της παράστασής του, που χλευάζει τον Χριστό – Όπου δεν χωρούν ταλέντο – χωρούν τη βλασφημία

Χριστιανοφοβικός ρατσισμός - Εμπαίζει τον Χριστό ένας κωμικός που υποτίθεται ότι μάχεται για τα Τέμπη - ενώ πολλές οικογένειες θυμάτων στηρίζονται στον Θεό

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: ΗΠΑ: Τα «σπασμένα» του αντι – «τραμπιστή» Μητσοτάκη πληρώνει ο λαός – 600.000 δολάρια σε λόμπι για να προσεγγίσoυν τον Τραμπ!

ΗΠΑ: Τα «σπασμένα» του αντι – «τραμπιστή» Μητσοτάκη πληρώνει ο λαός – 600.000 δολάρια σε λόμπι για να προσεγγίσoυν τον Τραμπ!

Διπλωματικό βατερλώ με τις ΗΠΑ - Ο Μητσοτάκης βρέθηκε στη λάθος πλευρά της ιστορίας και παρέσυρε μια ολόκληρη χώρα στη διεθνή απομόνωση

Κοινωνία
Κοινωνία: Προσκυνητής: Ένας ψηφιακός οδηγός στα κορυφαία Θρησκευτικά μνημεία του κόσμου

Προσκυνητής: Ένας ψηφιακός οδηγός στα κορυφαία Θρησκευτικά μνημεία του κόσμου

Ο ιστότοπος έχει σαν απώτερο σκοπό την ενημέρωση σχετικά με τα θρησκευτικά μνημεία (Ναοί, Μονές, Προσκυνήματα, Μοναστήρια) της Ορθόδοξης Εκκλησίας ανά τον κόσμο.

Κοινωνία
Κοινωνία: Τέμπη: Τραγικά fake news περί «γνήσιων» βίντεο της εμπορικής – Πανηγυρίζουν για το πόρισμα – φιάσκο ενώ δεν απαντήθηκε τίποτα

Τέμπη: Τραγικά fake news περί «γνήσιων» βίντεο της εμπορικής – Πανηγυρίζουν για το πόρισμα – φιάσκο ενώ δεν απαντήθηκε τίποτα

Το πόρισμα των δικαστικών πραγματογνωμόνων δεν πιστοποιεί τη γνησιότητα των βίντεο - Είναι οι ίδιοι που απέδωσαν στα... έλαια σιλικόνης την έκρηξη 80 μέτρων!

Κοινωνία
Κοινωνία: Πως η τεχνητή νοημοσύνη και οι αλγόριθμοι μπορούν να ελέγξουν αν ένα βίντεο είναι fake ή αληθινό με αφορμή το θέμα των Τεμπών…

Πως η τεχνητή νοημοσύνη και οι αλγόριθμοι μπορούν να ελέγξουν αν ένα βίντεο είναι fake ή αληθινό με αφορμή το θέμα των Τεμπών…

Ο Καθηγητής Στρατιωτικών Σχολών και Σύγχρονων Τεχνολογιών Μάριος Παπαευσταθίου Καλεσμένος στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Kontra Channel με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο : Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι Αλγόριθμοι για τον Έλεγχο Αυθεντικότητας Βίντεο

Κοινωνία
Κοινωνία: Καύση νεκρών: Μια μαρτυρία που συγκλονίζει – «Πριν γίνει αποτέφρωση βλέπω το σώμα να έρχεται πιο κοντά στο κακό και τη σήψη»

Καύση νεκρών: Μια μαρτυρία που συγκλονίζει – «Πριν γίνει αποτέφρωση βλέπω το σώμα να έρχεται πιο κοντά στο κακό και τη σήψη»

Ρίγος προκαλεί η μαρτυρία ενός ιδιοκτήτη γραφείου τελετών - «Η σήψη να γίνεται τόσο γρήγορη που δεν πιστεύω στα μάτια μου. Το έχω βιώσει»

Κοινωνία
Κοινωνία: Τέμπη: Oύτε στην Ουγκάντα αυτά – Παραμένει άφαντος για 2 χρόνια ο υπάλληλος που «ανακάλυψε» τα βίντεο της εμπορικής!

Τέμπη: Oύτε στην Ουγκάντα αυτά – Παραμένει άφαντος για 2 χρόνια ο υπάλληλος που «ανακάλυψε» τα βίντεο της εμπορικής!

Η εταιρεία φύλαξης Insterstar δεν έχει κατονομάσει τον υπάλληλο φάντασμα - Έχει κληθεί να καταθέσει εδώ και 8 μήνες αλλά παραμένει «εξαφανισμένος»!

Κοινωνία
Κοινωνία: Μήνυση – βόμβα της Μ. Καρυστιανού κατά του εφέτη ανακριτή: Δεν έβαλε στη δικογραφία 649.000 αρχεία από Hellenic Train, ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μήνυση – βόμβα της Μ. Καρυστιανού κατά του εφέτη ανακριτή: Δεν έβαλε στη δικογραφία 649.000 αρχεία από Hellenic Train, ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κρίσιμα αρχεία ήχου και εικόνας κατασχέθηκαν και παραδόθηκαν στον Σωτήρη Μπακαΐμη, αλλά δεν υπάρχουν στη δικογραφία

Κοινωνία