ΙΣΠΑΝΙΑ

Μπαρτσελόνα: Ο χορηγός – έκπληξη στη φανέλα της!

Τέλος εποχής για τη Rakuten - Ποια εταιρία έχει... ψηθεί για να μπει στη θέση της
Μπαρτσελόνα: Ο χορηγός – έκπληξη στη φανέλα της!

Ο νόμος του Μέρφι… καλά κρατεί στην Μπαρτσελόνα, η οποία βλέπει κάθε λογής προβλήματα να εμφανίζονται στον δρόμο της.

Πέρα από την αδυναμία για μεταγραφές, τον αποκλεισμό από το Copa Del Rey, τη δεινή βαθμολογική της θέση στη LaLiga και τη δυσκολία πώλησης του Ντεμπελέ και άλλων αστέρων, μέσα στο 2022 θα προκύψει ένα ακόμα ζήτημα.

Αυτό αφορά την κεντρική χορηγική θέση στη φανέλα του κλαμπ. Από το 2017, οι Καταλανοί διατηρούν συνεργασία με τον Ιαπωνικό τεχνολογικό κολοσσό Rakuten. Μια συνεργασία η οποία ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου και που από πλευράς σπόνσορα δεν υπάρχει η διάθεση για επέκτασή της.

Επομένως, η Μπαρτσελόνα αρχίζει να αναζητά χορηγούς. διατεθειμένους να επενδύσουν τα χρήματά τους στη φανέλα της. Με τα τωρινά δεδομένα δεν υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι, καθώς οι μεγάλοι αντίπαλοι των μπλαουγκράνα έχουν… καπαρώσει τα πιο γερά «πορτοφόλια».

Μπαρτσελόνα: Κίνητρο οι followers

Ωστόσο, υπάρχει ένας χορηγός, που θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να κάνει… γκελ. Και αυτός δεν είναι άλλος από τη δημοφιλή μουσική streaming πλατφόρμα, Spotify.

Σύμφωνα με τα όσα γράφονται στην Ισπανία, η διάσημη μουσική υπηρεσία, η οποία επιθυμεί να αυξήσει τους συνδρομητές της, έχει «ψηθεί» από τα πολύ καλά social media που διαθέτει η «Μπάρσα», η οποία μέσα στο 2021 απέκτησε 400 εκατ. νέους followers σε όλες τις πλατφόρμες της (Twitter, YouTube, BarcaTV, Instagram, TikTok).

Αυτό λοιπόν λειτούργησε ως… κυψέλη για το Spotify, το οποίο λίαν συντόμως θα αρχίσει συζητήσεις με τη διοίκηση των Καταλανών για ενδεχόμενη συνεργασία. Θα είναι εξάλλου κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα της LaLiga, η οποία θα ακολουθήσει τον δρόμο της Premier League, στην οποία διαφημίζονται αρκετές πλατφόρμες.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Μπαρτσελόνα: Ο χορηγός – έκπληξη στη φανέλα της!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Σπύρος Γιαννόπουλος

H μανία για καταγραφή και περιγραφή των γεγονότων στον κόσμο του αθλητισμού με οδήγησε αρχικά στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και στη συνέχεια στο Pompeu Fabra της Βαρκελώνης για εξειδίκευση στην αθλητική δημοσιογραφία. Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα για λογαριασμό της Mundo Deportivo και της Groupo MediaPro, ενώ το 2017 οι δρόμοι μου συναντήθηκαν με την εφημερίδα Sportime και από το 2018 το sportime.gr. Η διεθνής αθλητική ειδησεογραφία και οι παντός καιρού συνεντεύξεις είναι το πάθος μου, ενώ το ρεπορτάζ του ελληνικού ποδοσφαίρου το guilty pleasure μου.