Τέμπη: Τα νέα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν – Μειωμένα δρομολόγια και ταχύτητες, στα πίσω βαγόνια συνωστίζονται οι επιβάτες
Για δεύτερη μέρα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των τρένων και μάλιστα υπό προϋποθέσεις όσον αφορά τη συχνότητα των δρομολογίων και την ταχύτητα των συρμών.Μετά από 23 μέρες από την τραγωδία στα Τέμπη οι αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ άρχισαν να λειτουργούν και πάλι. Η Πέμπτη ήταν η 2η μέρα στην οποία πραγματοποιούνται δρομολόγια στα τρένα.
Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης, στις 5.05 είχε πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο και 5.25 έφυγε η αμαξοστοιχία για την Χαλκίδα. Συνολικά 18 αμαξοστοιχίες για το αεροδρόμιο και 8 για την Χαλκίδα.
Τα δρομολόγια ήταν ανά μία ώρα για τον προαστιακό, και ανά δύο ώρες για τη Χαλκίδα. Η κίνηση για την πρώτη μέρα στον σταθμό Λαρίσης δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ αναμένεται το τι θα γίνει στη συνέχεια και κατά τη διάρκεια της μέρας. Επίσης κινήθηκαν και 2 εμπορικές αμαξοστοιχίες σε ό,τι αφορά στο κομμάτι Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, ωστόσο υπήρξαν αρκετά προβλήματα και μειωμένες ταχύτητες.
Όπως ήταν αναμενόμενο βεβαίως, στα δρομολόγια ισχύουν πλέον συγκεκριμένες προϋποθέσεις και ιδιαιτέρως αυστηρά μέτρα ασφαλείας.
Τέμπη: Σύμφωνα με το Mega Channel, στα μέτρα ασφαλείας για τα τρένα εφαρμόζονται τα εξής:
- Κάθε σταθμός στελεχώνεται με δυο σταθμάρχες και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δυο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό.
- Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
- Το όριο ορίζεται στα 80 χλμ/ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ/ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.
- 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό
- 2 μηχανοδηγοί +1 συνοδός στον Προαστιακό
- Μείωση ταχύτητας
- 80χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς συρμούς
- 100χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες
Τέλος να αναφέρουμε ότι το υπόδειγμα 1036 καθορίζει στην αμαξοστοιχία, με τι ταχύτητα θα πάνε και τι θα συναντήσουν στον δρόμο. Το εν λόγω υπόδειγμα αφορούσε στην διαδρομή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.