ENGINE POWER

Indy 500: Takuma Sato ταχύτερος με πάνω από 227 mph

Ο δύο φορές νικητής του Indy 500, ο Sato, έκανε το οβάλ μήκους 2,5 μιλίων της Indianapolis Motor Speedway σε 39.4988 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα 227.855 μίλια/ώρα.
Indy 500: Takuma Sato ταχύτερος με πάνω από 227 mph

Motorsport News Indy 500: Ο Takuma Sato της Chip Ganassi Racing σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με πάνω από 227 μίλια/ώρα την ημέρα των υδατανθράκων στην τελευταία προπόνηση πριν από το 107ο τρέξιμο του Indianapolis 500.

Ο δύο φορές νικητής του Indy 500, ο Sato, έκανε το οβάλ μήκους 2,5 μιλίων της Indianapolis Motor Speedway σε 39.4988 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα 227.855 μίλια/ώρα.

Τις τελευταίες δύο ώρες τρεξίματος πριν από την έναρξη του αγώνα Indy 500, η ​​πίστα γέμισε με τα 33 αυτοκίνητα ακριβώς από την πράσινη σημαία – αν και υπήρχαν μερικά πρώιμα κίτρινα για επιθεωρήσεις πίστας. Πριν από την τελική του εκκίνηση στο IndyCars, ο Tony Kaanan έθεσε τον πρώιμο ρυθμό για την Arrow McLaren στα 224.811 mph κατευθείαν από το κουτί, σε τέλειες καιρικές συνθήκες και ελαφρύτερους ανέμους από χθες. Ο Alex Palou (Ganasi) σημείωσε 225.531 mph για να αρπάξει για λίγο το P1 πριν ο Romain Grosjean φτάσει στην κορυφή στα 226.286 mph για τον Andretti Autosport . Ο Agustin Canapino ανέβασε τον πήχη στα 226.532 μίλια/ώρα στο Juncos Hollinger Racing με την Αργεντινή και στη συνέχεια ο Scott Dixon το κέρδισε με 227.295 mph.

Indy-500-Takuma-Sato-Indianapolis-Motor-Speedway-IndyCars-tachyteros

Προς το τέλος της πρώτης ώρας, ο βηματοδότης της Fast Friday, Takuma Sato, απελευθέρωσε 227.855 μίλια/ώρα σε περικοπή αγώνα στο ντραφτ. Ο Dixon παρέμεινε δεύτερος για να κάνει το Ganassi 1-2, ενώ το Will Power της Team Penske ήταν τρίτο ταχύτερο με 226.953 μίλια/ώρα. Ο Palou ήταν τέταρτος, μπροστά από τον νικητή του Long Beach GP Kyle Kirkwood (Andretti), τον Canapino, τον Colton Herta του Andretti Autosport , τον Grosjean, τον Josef Newgarden (Penske) και τον συμπαίκτη του Scott McLaughlin . Ήταν μια συνεδρία γεμάτη περιστατικά: ο Χέρτα υπέστη ένα τεράστιο μπλοκάρισμα μπροστά δεξιά μπαίνοντας στα πιτς που του έσκασε το λάστιχο. Ο Marcus Ericsson (CGR) υπέστη ένα πτυσσόμενο πλαϊνό ποδόσφαιρο που χρειαζόταν επισκευή και ο Ryan Hunter-Reay έλαβε μαύρη σημαία για διαρροή υγρού κιβωτίου ταχυτήτων από το αυτοκίνητό του Dreyer και Reinbold.

«Είναι καλύτερα να συνέβη σήμερα παρά την ημέρα του αγώνα, αλλά χάσαμε μια ώρα προπόνησης», είπε ο Hunter-Reay. «Είναι κρίμα που μας έκλεισαν». Η Katherine Legge προκάλεσε ένα κίτρινο όταν το αριστερό πίσω καρύδι του τροχού βγήκε από το Rahal Letterman Lanigan Racing λίγο μετά τα μισά του δρόμου. Ο Santino Ferrucci της AJ Foyt Racing προκάλεσε σάλο όταν πέρασε τον Alexander Rossi (McLaren) στο pitlane με το short-chute καθώς η πράσινη σημαία κυμάτιζε ξανά. Στη συνέχεια, ο Rossi τον ξαναπέρασε στη στροφή 3 με πάνω από 230 μίλια/ώρα σε μια κίνηση βραβείο.

Στη συνέχεια, ο Devlin DeFrancesco φοβήθηκε όταν το μπροστινό δεξί λάστιχο του αυτοκινήτου του που είχε τρέξει Andretti έσκασε στη στροφή 2 και έκανε εξαιρετική δουλειά για να το κρατήσει μακριά από τον τοίχο. «Νομίζω ότι ήταν απλώς ένα κομμένο ελαστικό, χρησιμοποιούσαμε ένα παλιό σετ για εξάσκηση στο pitstop», εξήγησε. «Σίγουρα ανέβασε τον καρδιακό μου ρυθμό! Χαίρομαι που κρατάω και τους τέσσερις τροχούς πάνω του, σχετικά.» Ο αρχηγός της πρώτης σειράς Rinus Veekay ήταν πιο αργός στο αγωνιστικό του αυτοκίνητο Ed Carpenter και φάνηκε να ξοδεύει μεγάλο μέρος της περιόδου εξοικονόμησης καυσίμου, ενώ ο Graham Rahal – υποβάλλοντας τον τραυματία Stefan Wilson – ήταν 30ος για το Cusick Motorsports/D&R. Το Indy 500 ξεκινά την Κυριακή στις 12:45 τοπική ώρα.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Indy 500: Takuma Sato ταχύτερος με πάνω από 227 mph», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!