WRC RALLY ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ: NEA + ΧΑΡΤΕΣ
WRC RALLY ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Μια συναρπαστική εμπειρία περιμένει το 2023, καθώς οι διοργανωτές παρουσίασαν ένα ανανεωμένο δρομολόγιο με το εντυπωσιακό 27 τοις εκατό των χιλιομέτρων να είναι εντελώς νέο για το παιχνίδι αυτής της εβδομάδας.WRC RALLY ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Είναι μια συνταγή που πάντα το απολαμβάνεις. Ακολουθήστε τους ταχύτερους δρόμους ράλι στον κόσμο, ανακατέψτε τους οδηγούς σούπερ σταρ του αθλήματος και το αποτέλεσμα είναι ένας δελεαστικός συνδυασμός γρήγορης και έξαλλου δράσης ψηλής πτήσης στις δασικές διαδρομές με τρενάκι της Φινλανδίας.
Το Secto Rally Finland (3 – 6 Αυγούστου) κατέχει μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των οπαδών του ράλι παγκοσμίως ως ένα από τα ιδρυτικά παιχνίδια του WRC το 1973. Το εμβληματικό αγώνισμα, που χαρακτηρίζεται από τις κορυφές υψηλής ταχύτητας και τα άλματα που τρέμουν το στομάχι, έχει γίνει Μέκκα για τους λάτρεις και τους οδηγούς.
Και
Η τελετή έναρξης της Τετάρτης στο λιμάνι στην πόλη που φιλοξενεί την πόλη Jyväskylä είναι ο πρόδρομος του Shakedown Rannankylä (4,48 χλμ.) το πρωί της Πέμπτης – αλλά η πραγματική δράση ξεκινά αργότερα εκείνο το βράδυ με τη σκηνή του δρόμου Harju (3,48 χλμ.) μπροστά σε μεγάλα πλήθη στο κέντρο της Jyväskylä.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές στη διαδρομή έρχονται την Παρασκευή, όπου προσφέρονται εννέα στάδια και 104,76 αγωνιστικά χιλιόμετρα στα βορειοανατολικά του Jyväskylä.
Η πρώτη δοκιμή, Laukaa (11,78 χλμ.), είναι γνωστό όνομα, αλλά διαθέτει μια νέα αρχή και μερικά επικά άλματα. Ακολουθεί μια ανανεωμένη έκδοση του Lankamaa (14,21km), η οποία προηγείται του θρυλικού Myhinpää (15,51km) – επιστρέφει στο δρομολόγιο για πρώτη φορά από το 2015.
Το Halttula (9,14 χλμ.) είναι ολοκαίνουργιο για το 2023 και ολοκληρώνει τον κύκλο, ο οποίος επαναλαμβάνεται μετά το σέρβις προτού ολοκληρωθεί η επανάληψη του Harju της Πέμπτης.
Το Σάββατο φιλοξενεί το μεγαλύτερο σκέλος του ράλι και πραγματοποιεί οκτώ ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 160,68 χλμ.
Ανοίγει με άλλη μια νέα διαδρομή στο Västilä (18,94 χλμ.) ακολουθούμενο από το θρυλικό Päijälä (20,19 χλμ.), το Ράψουλα (20,56 χλμ.) και το Βέκουλα – το μεγαλύτερο στάδιο του ράλι στα 20,65 χλμ. Και τα τέσσερα επαναλαμβάνονται το απόγευμα μετά το σερβίς.
Το φινάλε της Κυριακής περιλαμβάνει δύο δοκιμές ταχύτητας διπλής χρήσης που βασίζονται στην πόλη Χήμος. Διπλά περάσματα του Moksi-Sahloinen (16,56km) σάντουιτς Himos-Jämsä (9,26km) πριν από τη ζώνη τοποθέτησης ελαστικών στη Χήμο. Στη συνέχεια, ο τελευταίος σχηματίζει το Wolf Power Stage που πληρώνει πόντους μπόνους.
Τα 22 στάδια αθροίζονται σε 320,56 χλμ. σε μια συνολική διαδρομή 1471,63 χλμ.
WRC RALLY ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Ο FLYING FINN KORHOLA ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΣΤΟ WRC3
Ο Benjamin Korhola ξεκινάει το Secto Rally Finland (3 – 6 Αυγούστου) ως ένα από τα φαβορί της νίκης στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία WRC3.
Ο 20χρονος Φινλανδός σημείωσε εντυπωσιακές έξι φορές αναφοράς στο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA στην Εσθονία τον περασμένο μήνα, αλλά ένα ταξίδι σε ένα χαντάκι την πρώτη μέρα σήμαινε ότι ο εντυπωσιακός ρυθμός του δεν αντικατοπτρίστηκε στα συνολικά αποτελέσματα.
Με τον συμπαίκτη της Rautio Motorsport και ηγέτη της σειράς, Roope Korhonen, να αναβαθμίζει σε μηχανήματα R5 για το σπίτι του, ο Korhola – που συνοδηγείται από τον Pekka Kelander – έχει την ευκαιρία να σημειώσει το ρεκόρ αυτή την εβδομάδα.
Ο Toni Herranen, ένας άλλος συνάδελφος Φινλανδός, είναι επίσης ένας που πρέπει να παρακολουθήσετε. Ο νεαρός, μόλις 19 ετών, τερμάτισε στο βάθρο στην Εσθονία καθώς και στο Vodafone Rally de Portugal νωρίτερα αυτή τη σεζόν.
Ο Τούρκος Ali Türkkan και ο Τσέχος Filip Kohn κάνουν το ντεμπούτο τους στη Φινλανδία. Εκτός από τους προαναφερθέντες Φινλανδούς, θα αντιμετωπίσουν ένα σωρό τοπικούς οδηγούς, όπως οι Jesse Kallio, Kristian Nieminen και Henri Timonen.
Οι Marek Paciorkowski και Petr Borodin, και οι δύο νέοι στο πρωτάθλημα, συμπληρώνουν την είσοδο 13 δυνατών Ford Fiesta Rally3 στο Jyväskylä.
WRC RALLY ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: O TAKA ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΟ «ΕΙΔΙΚΟ» ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ
Ο οδηγός της Toyota, Takamoto Katsuta, λέει ότι πρέπει να βρει περισσότερη ταχύτητα στο Secto Rally Φινλανδίας αυτής της εβδομάδας (3 – 6 Αυγούστου) μετά από αυτό που περιέγραψε ως μια απογοητευτική έξοδο στην Εσθονία.
Ο Ιάπωνας έφτασε στην πρώτη θέση της εξάδας στην Εσθονία από τον Pierre-Louis Loubet της M-Sport, με τον Γάλλο να υπερτερεί του αντιπάλου του με μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Katsuta είναι αποφασισμένος να τα πάει καλύτερα καθώς καθοδηγεί το εργοστάσιό του GR Yaris Rally1 από το Jyväskylä αυτή την εβδομάδα.
«Η Εσθονία δεν ήταν η απόδοση που ήθελα», είπε. «Ήταν ένα απογοητευτικό ράλι και ξέρω ότι πρέπει να βρω και να δείξω μεγαλύτερη ταχύτητα. Σε αυτό θέλω να επικεντρωθώ για τη Φινλανδία αυτή την εβδομάδα».
Ενώ ο Katsuta έχει μια καρό ιστορία όσον αφορά τα αποτελέσματα στο Secto Rally Finland, που ζει στη διοργανώτρια πόλη της διοργάνωσης, το θεωρεί ως ράλι δεύτερης έδρας.
«Είναι ξεχωριστό», είπε. «Είναι κάτι που ανυπομονώ. Το σκέφτομαι σαν την εκδήλωση στο σπίτι μου – μεγάλωσα οδηγώντας σε αυτούς τους δρόμους.
«Οι ταχύτητες είναι παρόμοιες με την Εσθονία, αλλά η αίσθηση είναι τελείως διαφορετική, γιατί η πρόσφυση από το δρόμο είναι συνήθως πολύ υψηλή. Θέλω να βελτιώσω την ταχύτητά μου από το τελευταίο ράλι, θέλω να καταλάβω τι δεν λειτούργησε για μένα στην Εσθονία.
«Θα προσπαθήσω να απολαύσω το ράλι και να πιέσω όσο περισσότερο μπορώ. Είναι σημαντικό να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα, για εμένα και την οικογένειά μου που θα είναι εκεί και θα παρακολουθήσουν».
WRC RALLY ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Ο ROVANPERÄ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΒΡΟΧΗ ΣΤΟ SECTO RALLY FINLAND
Ο αστέρας της Toyota Gazoo Racing, Kalle Rovanperä, έκανε την τέλεια προετοιμασία για το Secto Rally Finland αυτής της εβδομάδας (3 – 6 Αυγούστου) με τη νίκη στο HYAcenter Ralli του Σαββάτου.
Ο 22χρονος Φινλανδός μοίρασε τις νίκες της σκηνής με τον συμπαίκτη του Έλφιν Έβανς, οδηγώντας τον Ουαλό στο σπίτι κατά 11,6 δευτερόλεπτα μετά από μια βαρετή ημέρα στις εξέδρες κοντά στο Τάμπερε.
Ο Rovanperä είπε ότι ελπίζει η βροχή να συνεχιστεί στην εκδήλωση αυτής της εβδομάδας με έδρα το Jyväskylä.
«Ελπίζω ότι θα είναι λίγο υγρό», είπε ο αρχηγός βαθμών του WRC. «Θα ήταν καλό να χρησιμοποιήσουμε αυτό το set-up. Είχαμε μια πολύ καλή προετοιμασία – μπορέσαμε να επιβεβαιώσουμε όλα όσα δοκιμάσαμε στο pre-event τεστ σε αυτό το ράλι στο Τάμπερε. Δεν το έχω ξανακάνει αυτό, οπότε ήταν καλό που ήρθα εδώ και πήρα τη νίκη – ήταν πολύ ωραίο να βλέπω τους θαυμαστές!
«Οι συνθήκες ήταν αρκετά ακραίες με τη βροχή και τη λάσπη, αλλά το αυτοκίνητο δούλευε πολύ καλά. Αυτή η εβδομάδα θα είναι λίγο μεγαλύτερη πρόκληση, αλλά είμαστε έτοιμοι για αυτήν».
Ο Έβανς επανέλαβε αυτά τα συναισθήματα, προσθέτοντας: «Ήταν εξαιρετική προετοιμασία – ποτέ δεν ξέρεις τι θα κάνει ο καιρός και αν η βροχή παραμείνει, τότε αυτός ο αγώνας θα είναι πραγματικά χρήσιμος.
«Είμαστε αρκετά συγκεντρωμένοι στο να αποκτήσουμε το σωστό στήσιμο για το Ράλι Φινλανδίας, δεν έχουμε πάρει τα ίδια ρίσκα που θα κάναμε σε έναν γύρο WRC – αλλά η οδήγηση φαίνεται να έχει πάει καλά και είναι πάντα ωραίο να παίρνουμε τα χιλιόμετρα μέσα.»
Η Toyota δεν ήταν η μόνη εργοστασιακή ομάδα στο Τάμπερε, με την M-Sport Ford να τρέχει ένα Puma Rally1 Hybrid για τον Pierre-Louis Loubet. Ο Γάλλος έτρεξε καλά με ένα μικρό μόνο ηλεκτρικό πρόβλημα να στέκεται μεταξύ του και μια σειρά από τους τρίτους ταχύτερους χρόνους πίσω από το στήριγμα της Toyotas
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Formula Electric: O Andretti Jack Dennis στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών
- Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας
- Ο Μαξ Φερστάπεν χωρίς ανταγωνισμό στο Grand Prix του Βελγίου 2023
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Η Ελληνική ψυχή του Γιάννη Περιστερά έγραψε πάλι ιστορία
- O Rovanperä έγινε ο νεότερος νικητής ράλι του WRC