Η πιο σημαντική πτυχή της κατασκευής ενός αυτοκινήτου είναι πρώτα να διασφαλιστεί ότι είναι αρκετά ασφαλές για την οδήγηση και τη μεταφορά επιβατών. Οι σημερινές λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού έχουν φτάσει σε αδιανόητα ύψη – και αυτό δεν είναι κάτι που θα μπορούσαμε να πούμε πριν από 20 χρόνια. Κάθε χρόνο εμφανίζεται κάτι που εισάγεται πρόσφατα σε μια κατηγορία που προσθέτει περαιτέρω στην τιμή του αυτοκινήτου και στην αξία των ζωών που επενδύουν σε αυτό το τμήμα.
Τα πρότυπα δοκιμών πρόσκρουσης γίνονται όλο και πιο αυστηρά και το πιο πρόσφατο από αυτά έχει δημιουργήσει πολλές συζητήσεις στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με την αυστραλιανή αρχή δοκιμών ANCAP έρχεται με μια μάλλον ασυνήθιστη, αλλά χρήσιμη ιδέα που θα προσθέσει στα κριτήρια δοκιμών πρόσκρουσης, η οποία είναι πιθανό να τεθεί σε ισχύ στις αρχές του 2024.
Η δοκιμή νέων αυτοκινήτων κάτω από το νερό μπορεί να φαίνεται λίγο ξένη σε πολλούς από εμάς, αλλά είναι επίσης ένας από τους λόγους για τους οποίους πολλοί άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους όταν το αυτοκίνητο βυθίζεται στο νερό. Η υποβρύχια απόδοση ενός αυτοκινήτου θα γίνει τόσο συνηθισμένη όσο η ύπαρξη πολλών αερόσακων σε ένα αυτοκίνητο , αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να φτάσετε εκεί.
Απόδραση από το αυτοκίνητό σας, Υποβρύχια
Αυτές οι υποβρύχιες δοκιμές θα σας βοηθήσουν να μετρήσετε πόσο γρήγορα και εύκολα μπορεί ένας επιβάτης να βγει από το αυτοκίνητο πολύ προτού αυτό βυθιστεί αργά, αλλά σίγουρα βυθιστεί στον πάτο. Για να λάβει ένα αυτοκίνητο μια πλήρη βαθμολογία πέντε αστέρων, πρέπει να μπορεί να διαφύγει για όσο διάστημα η πίεση του νερού στο εξωτερικό δεν είναι έντονη, διατηρώντας όλα τα ανοιγόμενα εξαρτήματα μπλοκαρισμένα. Πολλοί από εσάς είναι πιθανό να το βρείτε γελοίο για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να κάνουν κάτι τέτοιο, αλλά όχι αν ακούσετε τον αριθμό των θανάτων που προκαλούνται σε ένα όχημα που βυθίζεται.
Η δοκιμή υποβρύχιου αυτοκινήτου θα μας δώσει πολλές απαντήσεις
Οι δοκιμές του ANCAP απαιτούν οι επιβάτες του αυτοκινήτου να έχουν άμεση πρόσβαση στο άνοιγμα των θυρών και να κατεβάζουν τα ηλεκτρικά παράθυρα για έως και 10 λεπτά, μόλις το αυτοκίνητο βρεθεί στο νερό. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να δουλέψουν γύρω από αυτό και να βρουν μια έξυπνη λύση, γιατί, όπως αναφέραμε προηγουμένως, το να ανοίξεις ένα δυνατό γυαλί απαιτεί πολύ θάρρος.
Έχουν αναφερθεί ορισμένα περιστατικά, όπου οι επιβάτες αντιμετώπισαν ακανόνιστες λειτουργίες κλειδώματος θυρών και παραθύρων στο ίδιο το έδαφος. Τώρα φανταστείτε το ίδιο πράγμα να συμβαίνει κάτω από το νερό – μάλλον ελέγχετε ήδη τις λειτουργίες της πόρτας του αυτοκινήτου σας.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Η τεχνολογία Fancy Door κάνει τα πράγματα χειρότερα
Αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτές τις μέρες διαθέτουν αναδιπλούμενες χειρολαβές θυρών και άλλη φανταχτερή τεχνολογία που χρησιμοποιείται για το άνοιγμα των θυρών. Πολλά παράπονα έχουν καταρρεύσει για το πώς τα αυτοκίνητα της Tesla έχουν χειρολαβές θυρών που παγώνουν το χειμώνα και η μάρκα αυτοκινήτου του Έλον Μασκ δεν είναι η μόνη που ενσωματώνει αυτές τις τεχνολογίες. Από σήμερα, η ιδέα για τις υποβρύχιες δοκιμές δεν έχει ακόμη τεθεί πλήρως σε ισχύ, αλλά δεν καταλαβαίνουμε γιατί θα χρειαζόταν περισσότερος χρόνος για αγορές όπως η δική μας να φτάσουν στο ίδιο πρότυπο δοκιμών.
Οι υποβρύχιες δοκιμές θα είναι σύντομα ένα κοινό πρωτόκολλο
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να βρουν στέρεες αποδείξεις, που να δείχνουν πώς μπορούν να δουλέψουν καλύτερα για να βγάλουν τους επιβάτες από ένα αυτοκίνητο που βυθίζεται. Ακόμα κι αν δεν είναι επιστημονικά δυνατό να νικήσουν την πίεση του νερού, θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να σπάσουν το τζάμι ανοιχτό από μέσα – και με αυτό, δεν εννοούμε να συμπεριλάβουμε αξεσουάρ όπως έναν πλήρως μεταλλικό φακό, κλειδιά, και λοστούς κατά την αγορά του οχήματος.
Πρέπει να υπάρξει μια τεχνολογική λύση για να βοηθήσει τους επιβάτες να βγουν από το όχημα σε μια τέτοια περίπτωση . Αυτό πρέπει επίσης να τυπωθεί στο εγχειρίδιο κατόχου του αυτοκινήτου, καθοδηγώντας τους παγιδευμένους επιβάτες για το πώς να κάνουν τι και πότε. Αναφέρεται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα λάβουν βαθμούς για την προστασία ενηλίκων επιβατών, υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα τους πληρούν τα πρότυπα βύθισης.
Εκτός από αυτό, η ANCAP θα βρει επίσης μια πτυχή που εστιάζει στα συστήματα ανίχνευσης παιδικής παρουσίας. Αυτή η λειτουργία θα πρέπει να παρακολουθεί τα πίσω καθίσματα και τις πόρτες για να ειδοποιεί τον οδηγό ή τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εάν το παιδί είναι κλειδωμένο μέσα στο αυτοκίνητο.
Η ANCAP πιστεύει ότι οι ειδοποιήσεις θα μπορούσαν να προέρχονται από ηχητικές προειδοποιήσεις σε ένα σύστημα infotainment, το συνεχές χτύπημα της κόρνας ή ίσως ακόμη και να στείλουν ένα μήνυμα κειμένου στο smartphone του οδηγού. Οι άνθρωποι στο ANCAP θέλουν επίσης να ενθαρρύνουν τους αγοραστές αυτοκινήτων να το δουν ως βασική ανάγκη σε ένα αυτοκίνητο , χωρίς το οποίο δεν θα ήταν ασφαλής αγορά. Αν υπάρχει μια αυτοκινητοβιομηχανία που θα κυριαρχούσε σε αυτή την περίπτωση, αυτή θα ήταν η Volvo με τα επιβατικά της οχήματα .
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Γνωρίζουμε τον μπόμπιρα Zayn Sofuoglu, τον πιο μικρό influencer που ότι κινείτε, οδηγείτε
- AMA Supercross 2024 οσα πρέπει να ξέρεις γιατί ξεκινάμε
- 15+1 πιο hot influencers αθλημάτων στον κόσμο με την F1, το MotoGP και το WRC να βρίσκονται στην 15αδα
- Φόρμουλα 1 Desiré Wilson : Η πρώτη και μοναδική γυναίκα που κέρδισε έναν αγώνα F1