ENGINE POWER

Η πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών εχει γίνει ένας τεράστιος κάδος σκουπιδιών

H πίστα F1 στη Νότια Κορέα κόστισε 300 εκατομμύρια £ και διεξήγαγε μόνο τέσσερις αγώνες F1 ώσπου να έρθει η απόλυτη πτώση της.
Η πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών εχει γίνει ένας τεράστιος κάδος σκουπιδιών

Μέσα σε εγκαταλελειμμένη πίστα F1 που ήταν «θεαματική πτώση» 300 εκατομμυρίων λιρών με μόλις τέσσερις αγώνες να πραγματοποιούνται και τα σκουπίδια να σαπίζουν στους κάδους

ΚΟΣΤΟΣ 300 εκατομμυρίων λιρών η πίστα F1 σχεδιασμένη για να φέρει τη Formula 1 σε ένα εντελώς νέο κοινό, αυτή η πίστα αγώνων χωρητικότητας 120.000 ατόμων δεν είχε φιλοδοξίες.

Αλλά μετά από μόλις τέσσερα Grand Prix, εγκαταλείφθηκε με τα σκουπίδια να σαπίζουν στους κάδους και το όλο θέμα κηρύχθηκε «θεαματική πτώση».

Η πίστα κατασκευάστηκε στη Νότια Κορέα και έκανε το ντεμπούτο της πριν από 13 χρόνια.

pista-f1-kados-skoypidion-300-ekatommyria-korea

Το   2010, το πρώτο Grand Prix της Κορέας διεξήχθη στο Yeongam με την ελπίδα να αυξηθεί το προφίλ της F1 στην Ασία.

1.000 στρέμματα ορυζώνων σκίστηκαν για να ανοίξει ο χώρος για έναν νέο χώρο χωρητικότητας 120.000 ατόμων στη Formula 1.

Αλλά ήταν ένα ανεπιτυχές εγχείρημα με την πίστα να φιλοξενεί μόνο τέσσερις αγώνες F1 και ο χώρος να σαπίζει.

Η πίστα των 3,5 μιλίων δεν είχε κανένα πρόβλημα στη σχεδίασή της και ήταν διασκεδαστική με απαιτητικές στροφές και δύο ευθείες για προσπεράσεις.

Αλλά η τοποθεσία του και η έλλειψη πάθους της χώρας για το άθλημα ήταν η απόλυτη πτώση της.

pista-f1-kados-skoypidion-300-ekatommyria-korea

Γιατί το Grand Prix της Κορέας απλά δεν λειτουργεί

Πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών: Το Κορεατικό Γκραν Πρι δυσκολεύτηκε να καθιερωθεί ως ένας από τους “must-have” αγώνες του ημερολογίου της Formula 1.

Έχετε μόνο μία ευκαιρία με την πρώτη εντύπωση και η εσπευσμένη ολοκλήρωση της πίστας Yeongam (και ο όρος “ολοκλήρωση” χρησιμοποιείται εδώ πολύ χαλαρά) σήμαινε ότι δεν θα τραβούσε ποτέ τις καρδιές του προσωπικού της F1 και των οπαδών.

Εν ολίγοις, η πίστα είναι στην πραγματικότητα αρκετά καλή και μπορεί να προωθήσει καλούς αγώνες. Αλλά το θέμα είναι το πακέτο στο οποίο έρχεται, ειδικά δεδομένης της υπόσχεσης που περιέβαλε την αρχική πρόταση για ένα Γκραν Πρι Κορέας.

Δυνατότητα Δεν παραδόθηκε

Την ώρα της ανακοίνωσης, όπως αναφέρει το Autosport , δεν υπήρχαν Κορεάτες οδηγοί ή ομάδες. Δεν υπάρχουν ακόμη Κορεάτες οδηγοί ή ομάδες. Υπήρχε όμως ουσιαστική λογική πίσω από τη διοργάνωση ενός grand prix στη Νότια Κορέα, όπως και η προσπάθεια του Bernie Ecclestone να εξαπλωθεί σε νέες αγορές.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η πίστα F1 των 300εκατομμυριών λιρών εχει γίνει ένας τεράστιος κάδος σκουπιδιών», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!