ENGINE POWER

F1 Ιαπωνία: Ο Max Verstappen, άνετα την Pole Position

F1 Ιαπωνία: Ο Max Verstappen, άνετα την Pole Position κάνοντας ζουμ στον δικό του πλανήτη για να πάρει θέση P1 στο grid με ένα ασύλληπτο χρόνο και επίδοση
F1 Ιαπωνία: Ο Max Verstappen, άνετα την Pole Position

F1 Ιαπωνία : Αφού περιποιήθηκε τη Formula 1 σε έναν από τους καλύτερους προκριματικούς γύρους όλων των εποχών , ο μακαρισμένος Max Verstappen απόλαυσε να βρίσκεται στην pole στην τρομακτική πίστα της Suzuka, για το Ιαπωνικό Grand Prix του 2023, θέτοντας τον εαυτό του για μια πρώτη νίκη στο θρυλικό γήπεδο και παρατάσσοντας το Τίτλος Κατασκευαστών F1 για την ομάδα του Red Bull την Κυριακή.

Ένα απολαυστικό πλήθος, όπως πάντα, στη Suzuka βρυχήθηκε σε ένδειξη επιδοκιμασίας καθώς έβλεπαν τον οδηγό της Red Bull σε αυτό το καλύτερο, παρέχοντας μια από τις πιο λαμπερές συνεδρίες Q3 ποτέ, καθώς έκανε ζουμ στον δικό του πλανήτη για να πάρει θέση P1 στο grid. Το μεγαλύτερο περιθώριο από τότε που ο Michael Schumacher έκανε το κατόρθωμα το 2005 για τη Ferrari.

Ο πρώτος γύρος του Verstappen στην τελευταία στροφή του qualy ήταν κάτι αξιοσημείωτο, καθώς έγινε μωβ σε κάθε τομέα για να πάει άνετα στην κορυφή των οθονών χρονισμού. Έπειτα, το καλύτερο για το τέλος, καθώς ο Max έγινε ξανά μωβ και στους τρεις τομείς, ένα δέκατο πάνω στον Sector 1 ήταν το βασικό και το θεμέλιο του γύρου του για τους αιώνες.

Πόσο αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση που κέρδισε το pole; Ο χρόνος του Verstappen ήταν 0,581 δευτερόλεπτα καλύτερος από τον Oscar Piastri της McLaren στο P2 και τρία τέταρτα του δευτερολέπτου πάνω από τον συμπαίκτη του.

Στη συνέχεια, έλαβε άψογη συνέντευξη από τον πρώην οδηγό της F1, Jean Alesi στο parc ferme, ένας λαμπερός Verstappen απευθύνθηκε στο ενθουσιώδες και ευγνώμον πλήθος που ήξερε τι είχαν μόλις δει: «Πρώτα πήγα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους οπαδούς που μας στήριξαν όλο το Σαββατοκύριακο και Όλοι είναι παθιασμένοι με τη Formula 1.

«Απίστευτο Σαββατοκύριακο μέχρι στιγμής. Ειδικά στις κατατακτήριες όταν το πιέζεις στα άκρα, ένιωσα πολύ ωραία. Είχαμε ένα κακό Σαββατοκύριακο στη Σιγκαπούρη αλλά ένιωσα ήδη από την προετοιμασία που είχαμε ότι θα ήταν μια καλή πίστα.

«Ποτέ δεν ξέρεις πόσο καλό θα ήταν, αλλά από τον Γύρο 1 ήταν πολύ ωραίο. Προσπαθείς να βρίσκεις μικρές βελτιώσεις εδώ κι εκεί και το να είσαι στην pole εδώ είναι φανταστικό», δήλωσε ο προσεχώς τριπλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1.

Αργότερα στη συνέντευξη Τύπου της FIA μετά την ποιότητα, ο Verstappen πρόσθεσε: «Όλο το Σαββατοκύριακο ήταν πολύ καλό. Μόλις βάλαμε το μονοθέσιο στην πίστα, ήταν πολύ ευχάριστο να οδηγείς, πολύ προβλέψιμο, που νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό.

«Και, ναι, γύρο με γύρο και στα Προκριματικά, γινόταν καλύτερος. Εννοώ, είχα μόνο τρία νέα σετ ελαστικών, οπότε έπρεπε να είμαι λίγο προσεκτικός στη χρήση τους, βασικά. Έτσι, στο Q2 έπρεπε να τρέξω το scrubbed. Αλλά μετά, μόλις έβαλα ξανά ένα νέο σετ, στην πρώτη εκτέλεση στο Q3, ήταν απλά πολύ ωραίο. Θέλω να πω, αυτές οι στροφές υψηλής ταχύτητας, αν το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά ισορροπημένο και μπορείς πραγματικά να το φτάσεις στα άκρα, είναι πολύ ευχάριστο να το κάνεις όταν οδηγείς».

pole-position-iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-verstappen-ma-2023-japanese

F1 Ιαπωνία:  Εξέπληξε τον εαυτό του με τον ρυθμό; Ο άσος της Red Bull απάντησε: «Είναι πάντα δύσκολο να κρίνεις, αλλά μετά το FP3 έλεγα ότι «είναι πολύ κοντά». Αλλά ευτυχώς, νομίζω ότι ναι, κάναμε μερικές μικροσκοπικές ρυθμίσεις και νομίζω ότι βοήθησε λίγο το αυτοκίνητο. Και μετά πιθανότατα το Sector 1, μόλις νιώσεις μεγάλη αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο, μπορείς να το πιέσεις λίγο παραπάνω και αυτό συνέβη στις κατατακτήριες».

Ο Verstappen συνέχισε αποκαλύπτοντας πώς ο μηχανικός του RBR Gianpiero Lambiase τον χλεύασε για να μπει στο 1m28, φυσικά, ο Max εξήγησε: «Μου είπε ότι το ’28 θα ήταν ωραίο. Είπα: μην ανησυχείς, θα το στείλω.

«Τότε είπε: ναι, αλλά μην παρακάμψεις το αυτοκίνητο, σωστά; Είπα: «Ναι, προφανώς, δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω. Ήξερα ότι είχε μείνει λίγο ακόμα σε μερικά σημεία, και αυτό προσπάθησα να τακτοποιήσω, το οποίο λειτούργησε αρκετά καλά», πρόσθεσε ο Verstappen αφού χάραξε μια 29η pole position στο ήδη αξιοσημείωτο βιογραφικό του.

Ήταν ένας γύρος για τους αιώνες, οι οπαδοί της F1 είχαν το προνόμιο να παρακολουθήσουν. Ο απατηλός γύρος Perfect Qualifying παρακολουθήθηκε δύο φορές σήμερα στο Q3, ο πρώτος γύρος ήταν τεράστιος και ακολούθησε ένας κολοσσιαίος γύρος που θα έχει τους πάντες να μιλάνε για πολλά χρόνια. Μια σωστή αιώνια στιγμή «το είδα σε πραγματικό χρόνο» για όλους όσους το είδαν.

Περήφανος και θαυμασμός για τον οδηγό του, το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, ήξερε ότι ήταν μια αξιοσημείωτη εμφάνιση όταν είπε στους δημοσιογράφους: «Αυτό που είδαμε σήμερα είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Αυτός ο τελευταίος γύρος, απλά ρίξτε μια ματιά στη στροφή πέντε.

«Αυτός ο πρώτος τομέας ήταν απολύτως πανίσχυρος! Αυτό το πρώτο τρέξιμο φαινόταν αρκετά καλό για να γίνει η δουλειά, αλλά μετά πήγε ξανά πιο γρήγορα. Όλοι οι γύροι του ήταν εκπληκτικοί σήμερα. Μια απολύτως συναρπαστική απόδοση.”

Ο Χόρνερ στη συνέχεια επιβεβαίωσε τον ραδιοφωνικό χλευασμό μεταξύ του Μαξ και του μηχανικού του: «Ο GP [Λαμπιάσε] άρχισε να τον κουρδίζει πριν από την τελευταία του διαδρομή: ας δούμε ένα 28 εκεί μέσα. Και είπα στον GP: Θα ήθελα να δω τέσσερις τροχούς στο αυτοκίνητο στο τέλος του.»

Η Red Bull είναι πιθανό να ολοκληρώσει τους Κατασκευαστές της F1 του 2023 την Κυριακή εδώ στην Ιαπωνία, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να μην ξεπεράσουν τη Ferrari ή τη Mercedes, με άλλα λόγια, να τους νικήσουν. Ο Verstappen επιδιώκει μια πρώτη νίκη στο Suzuka, το μέρος που χωρίζει τους άνδρες από τα αγόρια, θα μπορούσε επίσης να σφραγίσει τη συμφωνία των Drivers εάν τα αστέρια ευθυγραμμιστούν πραγματικά με αυτόν, επειδή ήταν ένας γίγαντας μεταξύ των ανδρών σήμερα.

Σε κάθε περίπτωση, και οι δύο τίτλοι της F1 του 2023 είναι ένα προκαθορισμένο συμπέρασμα και, αν το καλοσκεφτείτε, έχουν περάσει από τότε γύρω από το Καναδικό Γκραν Πρι . Τώρα περιμένουμε να δούμε πόσο θα κερδίσει ο Verstappen τον αγώνα της Κυριακής. Η στροφή του από τη Σιγκαπούρη στη Suzuka είναι ξεκάθαρα μια περίπτωση «θυμωμένος Μαξ, είναι πεινασμένος Μαξ».

pole-position-iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-verstappen-ma-2023-japanese

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power