ENGINE POWER

Η Mercedes F1 αποκάλυψε το μέγεθος της ζημιάς στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton από τη σύγκρουση του Sergio Perez 

Mercedes F1 : Τα κομμάτια φάνηκαν να χάνονται από το W14 του Hamilton κατά τα πρώτα στάδια του αγώνα, αλλά η Mercedes επιβεβαίωσε έκτοτε ότι η απόδοσή του «δεν επηρεάστηκε σημαντικά» στην πορεία του προς τη διεκδίκηση της πέμπτης θέσης. 
Η Mercedes F1 αποκάλυψε το μέγεθος της ζημιάς στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton από τη σύγκρουση του Sergio Perez 
Mercedes F1Ο Lewis Hamilton δεν υπέστη σημαντική ζημιά στο μονοθέσιό του Mercedes F1 στον πρώτο γύρο του αγώνα με τον Sergio Perez στο Ιαπωνικό Grand Prix.

Ο Χάμιλτον και ο Πέρεθ συγκρούστηκαν καθώς έφτασαν στα τέσσερα πλάγια με το ζευγάρι της Ferrari των Charles Leclerc και Carlos Sainz στο γρήγορο τρέξιμο προς τη στροφή 1.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προσπάθησε να πάει γύρω από το εξωτερικό του Perez, ο οποίος έτρεξε προς τον Hamilton για να αποφύγει τις Ferrari, με το ζευγάρι να αναπηδά ο ένας στον άλλο και τον οδηγό της Mercedes να αναγκάζεται να μπει στο γρασίδι.

Τα κομμάτια φάνηκαν να χάνονται από το W14 του Hamilton κατά τα πρώτα στάδια του αγώνα, αλλά η Mercedes επιβεβαίωσε έκτοτε ότι η απόδοσή του «δεν επηρεάστηκε σημαντικά» στην πορεία του προς τη διεκδίκηση της πέμπτης θέσης.

«Ευτυχώς τίποτα σημαντικό», είπε η επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes, Rosie Wait, στο βίντεο της ομάδας μετά τον αγώνα.

«Έχασε μερικά μικρά κομμάτια από το αυτοκίνητό του, αλλά η απόδοση δεν επηρεάστηκε σημαντικά και καθοριστικά η ισορροπία του μονοθεσίου.

MERCEDES-F1-FORMULA-ONE-REDBULL-HAMILTON-PEREZ

Mercedes F1 : «Έτσι δεν χρειάστηκε να προσαρμόσουμε τη στρατηγική για να αντισταθμίσουμε αυτή τη ζημιά. Πιο σημαντικό ήταν το γεγονός ότι και τα δύο μας αυτοκίνητα έχασαν θέσεις στην εκκίνηση μετά από όλη αυτή την επαφή.

«Ήμασταν ήδη στο πίσω μέρος έχοντας προκριθεί στην έβδομη και στην όγδοη θέση και ξέραμε ότι θα ήταν ένας δύσκολος αγώνας για να προλάβουμε τη Ferrari, χρειαζόμασταν μερικά πράγματα για να ακολουθήσουμε τον δρόμο μας, και η εκκίνηση σίγουρα δεν πήγε όπως έπρεπε. ”

Η Mercedes έτρεξε εναλλακτικές στρατηγικές με τον Χάμιλτον να ευνοεί το πολυπόθητο δύο στοπ, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ έπαιξε στοίχημα μιας στάσης.

Η απόφαση του Russell τελικά απέτυχε καθώς έπεσε από τη δεύτερη στην έβδομη θέση όταν τον έπιασαν όσοι φορούσαν πολύ πιο φρέσκα ελαστικά, συμπεριλαμβανομένων των Hamilton και Sainz.

Ερωτηθείς εάν η Mercedes θα μπορούσε να κρατήσει και τα δύο αυτοκίνητα μπροστά από τη Sainz, ο Wait είπε: «Τελικά, δεν θα μάθουμε ποτέ. Μια από τις ομορφιές του αθλητισμού είναι ότι ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι πρόκειται να συμβεί. Γι’ αυτό μας αρέσει να διαγωνιζόμαστε σε αυτό και ο κόσμος λατρεύει να το παρακολουθεί.

«Η πραγματική μας πρόκληση σε εκείνο τον αγώνα, ήταν να προσπαθήσουμε να πολεμήσουμε τη Ferrari. Ήμασταν στο πίσω μέρος έχοντας προκριθεί πίσω, είχαμε μια κακή εκκίνηση και ο ρυθμός μας ήταν σταθερός. Ρεαλιστικά, ακόμα κι αν μπορούσαμε να είχαμε πάρει ένα μονοθέσιο μπροστά από μια Ferrari, αυτό αντιπροσώπευε ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς. Το είχαμε ήδη αυτό με τον Lewis να έχει υποβαθμίσει τον Sainz, οπότε έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί για να μην υπονομεύσουμε τα κέρδη που είχαμε ήδη κάνει.

«Σε αυτήν την κατάσταση θα ήταν υπέροχο αν υπήρχε ένα κουμπί παύσης όπου θα μπορούσατε να αφιερώσετε ένα τάιμ άουτ και θα μπορούσαμε απλώς να συζητήσουμε και να συζητήσουμε με τους οδηγούς. Θα μπορούσαμε να καταλάβουμε από τον Γιώργο πώς αισθάνονται τα ελαστικά και πόσο πιθανό ήταν να μπορέσει να διατηρήσει τον ρυθμό του καθώς προχωρούσε ο αγώνας. Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και στους δύο για τις επιλογές άμυνας.

MERCEDES-F1-FORMULA-ONE-REDBULL-HAMILTON-PEREZ

Mercedes F1 : «Το προσπέρασμα είναι δύσκολο στη Suzuka, αλλά δεν είναι Σιγκαπούρη. Ενώ η συντριπτική πλειονότητα των προσπερασμάτων συμβαίνει στη ζώνη DRS στη στροφή 1, εξακολουθεί να υπάρχει περίπου το 50 τοις εκατό των προσπερασμάτων που είναι μόλις διασκορπισμένες στην υπόλοιπη πίστα. Είμαι βέβαιος ότι θα μπορούσαμε να έχουμε δουλέψει μαζί ως ομάδα για να υπερασπιστούμε και τις δύο θέσεις τους στην στροφή 1, αλλά το ερώτημα είναι: Θα μας έβαζε σε κίνδυνο στην υπόλοιπη πίστα;

«Αν ο Sainz μπορούσε να προσπεράσει τον Lewis, ο George θα ήταν μια πάπια που καθόταν. Δεδομένου αυτού που είδαμε με το πόσο εύκολα μπόρεσαν ο Πιάστρι και ο Λεκλέρκ να περάσουν τον Τζορτζ, η γραφή ήταν πραγματικά στον τοίχο γι ‘αυτόν, και ήταν πολύ πιθανό ότι ό,τι κι αν προσπαθήσαμε να κάνουμε δεν θα μπορούσε να υπερασπιστεί αυτές τις θέσεις. .

«Επομένως, η εστίασή μας έπρεπε να στραφεί στο να βεβαιωθούμε ότι δεν θα συμβιβάσουμε τη θέση που είχαμε ήδη κερδίσει στη Sainz με τον Lewis.

«Κάναμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με τα δύο μονοθέσια, αλλά τελικά αυτό δεν είναι μια πίστα όπου αυτό λειτουργεί και ο George ήταν πάντα προορισμένος να τερματίσει στην P7 δυστυχώς».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η Mercedes F1 αποκάλυψε το μέγεθος της ζημιάς στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton από τη σύγκρουση του Sergio Perez », όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!