ENGINE POWER

Fuji 6 Hours: H καλύτερη ευκαιρία της Porsche να επιστρέψει στο βάθρο του WEC το 2023

WEC: Η Porsche έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου με το 963 LMDh από την έναρξη του προγράμματος, στο Πρωτάθλημα SportsCar IMSA.  Το Fuji 6 Hours είναι μια ευκαιρία να καταγράψει ένα δεύτερο τερματισμό στο βάθρο.
Fuji 6 Hours: H καλύτερη ευκαιρία της Porsche να επιστρέψει στο βάθρο του WEC το 2023

WEC: Το Fuji 6 Hours αυτού του Σαββατοκύριακου αντιπροσωπεύει την καλύτερη ευκαιρία της Porsche να καταγράψει δεύτερο τερματισμό στο βάθρο της σεζόν επιστροφής της στην κορυφαία κατηγορία του WEC Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής

Η Porsche δυσκολεύτηκε να αμφισβητήσει τους κατασκευαστές υπεραυτοκίνητων του Le Mans Toyota και Ferrari κατά την επιστροφή της στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων σπορ αυτοκινήτων φέτος, διαχειριζόμενος μόνο ένα βάθρο με το 963 LMDh.

Το αποτέλεσμα στον γύρο του Portimao του Απριλίου ήρθε αφού τόσο η Toyota (αισθητήρας) όσο και η Ferrari (μπροστινός άξονας φρένο με καλώδιο) καθυστέρησαν, ενώ η Porsche έχασε στο βάθρο στο Spa από τη Ferrari στον τελευταίο γύρο.

Στον πιο πρόσφατο γύρο στη Μόντσα, η Porsche ήταν μόνο ο τέταρτος ταχύτερος κατασκευαστής στην κατηγορία των Hypercar, καθώς η Peugeot έκανε ένα μεγάλο άλμα για να ανέβει το παρθενικό της βάθρο στο WEC πίσω από τη νικήτρια Toyota και τη δεύτερη Ferrari.

Αλλά ο Makowiecki, ο οποίος μοιράζεται την Porsche 963 με το Νο 5 Penske με τους Dane Cameron και Michael Christensen , ελπίζει ότι η Porsche μπορεί να επιστρέψει στο βάθρο καθώς το WEC μετακομίζει στην Ασία για το τελευταίο σκέλος της σεζόν.

Fuji-marks-Porsches-best-chance-of-WEC-podium-return-in-2023-Makowiecki

WEC: Ο Γάλλος είπε στο Autosport ότι η Porsche έχει “καλύτερες πιθανότητες εδώ από το Μπαχρέιν” να τερματίσει στο βάθρο, καθώς η 963 LMDh στερείται του είδους της συνέπειας που απαιτείται για να διαπρέψει στον καθορισμό του τίτλου για ξηρό/νυχτερινό Bahrain 8 Hours.

“Γενικά η συνέπεια δεν είναι εκεί που είμαστε οι πιο δυνατοί – και πιθανώς το Μπαχρέιν είναι η πιο δύσκολη διαδρομή για αυτό”, είπε. “Ας δούμε, αλλά θα υποψιάζομαι ότι το Μπαχρέιν θα μπορούσε να είναι πιο δύσκολο για εμάς.”

Ο Makowiecki εξήγησε ότι η Porsche υποφέρει από μεγαλύτερη υποβάθμιση και γενική έλλειψη πρόσφυσης, αλλά πιστεύει ότι η γερμανική μάρκα πρέπει να βελτιωθεί σε κάθε τομέα για να πάρει τον αγώνα στο μέτωπο.

«Δεν υπάρχει ούτε ένα μέρος όπου μας λείπουν περισσότερα», είπε. «Είναι μια πιο σφαιρική προσέγγιση όπου πρέπει να βελτιωθούμε λίγο παντού και αν το κάνουμε αυτό θα είμαστε πιο δυνατοί. 

«Σίγουρα, μας λείπει λίγη ταχύτητα. Στην αρχή ήταν κυρίως μεγάλη ταχύτητα αλλά τώρα αποζημιώσαμε και είμαστε σημαντικά καλύτεροι στην υψηλή ταχύτητα. 

«Τώρα γενικά μας λείπει το κράτημα ή δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε το βέλτιστο κράτημα. Και το δεύτερο πράγμα στο οποίο πρέπει να είμαστε πολύ πιο δυνατοί είναι η βαθμίδα των ελαστικών και [οι αντίπαλοί μας] είναι πολύ πιο συνεπείς».

Ενώ ένα βάθρο μπορεί να είναι ακόμα στα χαρτιά, ο συμπαίκτης του Makowiecki, Christensen, πιστεύει ότι μια νίκη στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν είναι εκτός συζήτησης, υπογραμμίζοντας το κενό από τα μονοθέσια στο μπροστινό μέρος του γηπέδου.

«Δεν περιμένω να κερδίσουμε με την εμφάνιση αυτή τη στιγμή», είπε στο Autosport.

«Φυσικά και εύχομαι και ελπίζω [να κερδίσω], αλλά είμαι στο παιχνίδι αρκετό καιρό και είμαι αρκετά ρεαλιστής για να ξέρω ότι δεν θα βρούμε δεύτερο σε μια νύχτα. 

«Πηγαίνουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, χρειάστηκε περισσότερος χρόνος για να καταλάβουμε την κατεύθυνση που πρέπει να πάμε από ό,τι ελπίζαμε, αλλά το να πούμε ότι θα κερδίσουμε έναν αγώνα φέτος είναι αισιόδοξο».

Η ιδιοκτήτρια Jota Porsche ήταν η ταχύτερη εκτός Toyota στη δεύτερη προπόνηση της Παρασκευής , ενώ η καλύτερη από τις συμμετοχές ήταν 1.211 δευτ. μακριά από τον ρυθμό στην πέμπτη θέση με τον Christensen στο τιμόνι.

WEC: Η Porsche εξακολουθεί να μην είναι εκεί που θέλει

Η Porsche έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου με το 963 LMDh από την έναρξη του προγράμματος, σημειώνοντας δύο νίκες στο Πρωτάθλημα SportsCar IMSA, αλλά ο επικεφαλής του εργοστασιακού προγράμματος LMDh λέει ότι πρέπει να γίνει ακόμη δουλειά για τη βελτίωση του πακέτου. 

Ο Urs Kuratle παραδέχεται ότι το 963 δεν είναι τόσο αξιόπιστο ή γρήγορο όσο θα ήθελε σε αυτό το στάδιο της καμπάνιας.

«Βελτιωθήκαμε πολύ από το σημείο εκκίνησης», είπε ο Kuratle στο Autosport.

Fuji-marks-Porsches-best-chance-of-WEC-podium-return-in-2023-Makowiecki

«Φτάσαμε πολύ και σίγουρα δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε με το αυτοκίνητο, την απόδοση του αυτοκινήτου και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. 

«Κάναμε καλή πρόοδο, αλλά έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε με την οδηγική ικανότητα να συνδυάσουμε. 

«Η οδηγική ικανότητα του αυτοκινήτου είναι το πιο αδύναμο σημείο του αυτοκινήτου μας, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, γιατί εξακολουθούμε να αγωνιζόμαστε με ορισμένα σημεία αξιοπιστίας, παρόλο που η απόσταση που μπορούμε να κάνουμε χωρίς τεχνικά προβλήματα αυξάνεται. 

«Δυστυχώς, δείξαμε φέτος σε 24 ώρες ότι δεν είμαστε έτοιμοι, αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά σε όλα αυτά τα σημεία».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Fuji 6 Hours: H καλύτερη ευκαιρία της Porsche να επιστρέψει στο βάθρο του WEC το 2023».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Έλφιν Έβανς παίρνει την πρώτη του νίκη για τη σεζόν 2025 και παίρνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στο τέλος αυτού του Ράλι Σουηδίας.

Engine Power
Engine Power: Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Πρωτάθλημα WRC 2025 – Βαθμολογία μετά το Ράλι Σουηδίας

Ανακαλύψτε την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών του WRC 2025 μετά το Ράλι Σουηδίας, τον δεύτερο γύρο της χρονιάς που κέρδισε ο Elfyn Evans.

Engine Power
Engine Power: Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας.

Engine Power
Engine Power: Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Τι κρύβουν οι πρώτες εικόνες της νέας McLaren MCL39;

Η McLaren παρουσίασε το νέο της αυτοκίνητο, το MCL39, αυτή την Πέμπτη και έδειξε τις πρώτες εξελίξεις του διαδόχου του MCL38.

Engine Power
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power