ENGINE POWER

Daniel Ricciardo φέρνει χαμόγελα στο Grand prix της Αμερικής

Daniel Ricciardo το μεγαλύτερο χαμόγελο στη Formula 1 και πάλι στο Grid στο Grand Prix της Αμερικής στο Circuit of the Americas.
Daniel Ricciardo φέρνει χαμόγελα στο Grand prix της Αμερικής

Ο χαμογελαστός Daniel Ricciardo θέλει τώρα να προσφέρει αποτελέσματα αντάξια της επιστροφής του για το AlphaTauri αυτή τη σεζόν και αυτή την πολυπόθητη θέση το 2024, ξεκινώντας με την επιστροφή του για το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών , στο Circuit of the Americas ( COTA ).

Ο Daniel Ricciardo έχασε τους τελευταίους πέντε αγώνες με σπασμένο αριστερό χέρι, έχοντας ήδη ένα σωσίβιο καριέρας αυτή τη σεζόν. Αλλά επιστρέφει αυτή την εβδομάδα στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, όπου ο 34χρονος Αυστραλός έχει ιστορικό να διασκεδάζει αναιδώς.

“Γεια σας παιδιά! Για πολύ καιρό δεν έχω δει», είπε ο Ricciardo στην ομάδα των συναδέλφων του οδηγών όταν μπήκε στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα. Το χέρι αισθάνεται καλά», είπε ο Daniel Ricciardo, προσθέτοντας ότι το σπάσιμο των οστών που χρειάστηκε χειρουργική επέμβαση ήταν χειρότερο από ό,τι αρχικά αναμενόταν.

Ο Daniel Ricciardo  έχει μετατρέψει συχνά το Circuit of the Americas έξω από την πρωτεύουσα του Τέξας σε μια προσωπική παιδική χαρά. Είναι γνωστό ότι μπαίνει στη μάντρα ιππεύοντας ένα άλογο, μιμείται δυτική προφορά σε συνεντεύξεις και φοράει μια φανέλα μπάσκετ του Πανεπιστημίου του Τέξας Longhorns στην παρέλαση οδηγών πριν από τον αγώνα.

Τελικά, θα πρέπει να υπάρχει μια σοβαρή πλευρά στον αγώνα, η οποία δεν ήταν τόσο καλή για τον Daniel Ricciardo τα τελευταία χρόνια. Κατά καιρούς ήταν επώδυνο, τόσο συναισθηματικά όσο και σωματικά.

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Daniel Ricciardo: Πρώτα και κύρια, βλέπω τον εαυτό μου ως οδηγό αγώνων αυτοκινήτων, όχι ως διασκεδαστή

«Θέλω να πάω σε αγώνες…» επέμεινε ο Ricciardo. «Βεβαιωθείτε ότι με βλέπουν ως οδηγό αγώνων που είναι ακόμα πεινασμένος και αποφασισμένος και όχι μόνο εδώ για μια καλή στιγμή».

Τα καλύτερα αγωνιστικά χρόνια του Ricciardo ήταν με τη Red Bull, όπου κέρδισε επτά από τις οκτώ νίκες της καριέρας του και δύο φορές τερμάτισε στο βάθρο στο Austin το 2014 και το 2016. Στη συνέχεια ήρθε μια δίχρονη θητεία χωρίς νίκη με τη Renault πριν από άλλη μια μετακόμιση στη McLaren.

Η οδήγηση με τη McLaren έφερε την πρώτη νίκη της ομάδας σε μια δεκαετία. Αλλά ήταν κατά τα άλλα απογοητευτικό, καθώς τον έβγαζε συνήθως ο συμπαίκτης του Λάντο Νόρις.

Το χαμόγελο έσβηνε και μετά εξαφανίστηκε όταν ο Ricciardo και η McLaren χώρισαν με εξαγορά του τελευταίου έτους του συμβολαίου του.

Η Red Bull επανέφερε τον Ricciardo ως εφεδρικό οδηγό για το 2023. Αυτό τον έφερε ξανά στα paddock, αλλά ταυτόχρονα αύξησε την απογοήτευσή του που παρακολουθούσε άλλους να αγωνίζονται. Μετά ήρθε το διάλειμμα που θα μπορούσε ακόμα να αναβιώσει την καριέρα του.

Ο AlphaTauri έκοψε τον πρωτάρη Nyck De Vries μετά από 10 αγώνες και έδωσε τη θέση στον Ricciardo. Τερμάτισε 13ος στην Ουγγαρία και 16ος στο Βέλγιο και μετά έσπασε το χέρι του στο Γκραν Πρι της Ολλανδίας.

Έμεινε για άλλη μια φορά κολλημένος να παρακολουθεί ενώ ο Νεοζηλανδός Liam Lawson οδήγησε στη θέση του πέντε αγώνες και ήταν αρκετά καλός για να κερδίσει μια ρεζέρβα με την AlphaTauri για την επόμενη σεζόν.

Daniel Ricciardo : Θα έρθει η ώρα του Lawson

«Είναι νέος. Δεν είναι σαν να είναι στο τέλος της καριέρας του», είπε ο Daniel Ricciardo για τον Lawson. «Συνέχισε να βοηθάς, σκύψτε το κεφάλι. Αν συνεχίσει αυτή την πορεία, θα έρθει η ώρα του».

Ο Ricciardo πήγε ξανά στο αυτοκίνητό του την Πέμπτη το πρωί και έδειξε γρήγορα το οδοντωτό χαμόγελό του. Είπε ότι είναι σε φόρμα και έτοιμος για την ανώμαλη βόλτα γύρω από την πίστα του Ώστιν.

«Σε νίκησε», είπε ο Ricciardo. «Αλλά νομίζω ότι μου αρέσει αυτό».

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Η FIA, η οποία διέπει την αγωνιστική πλευρά της F1, αύξησε την Πέμπτη τα πιθανά πρόστιμα που μπορούν να επιβάλουν οι αγωνοδίκες στους οδηγούς από το πολύ 250.000 ευρώ (264.000 $) σε 1 εκατομμύριο ευρώ (1,06 εκατομμύρια δολάρια).

Αυτό εξέπληξε μερικούς οδηγούς που αναρωτήθηκαν τι είδους παράβαση θα μπορούσε να επισύρει ένα τόσο τεράστιο πρόστιμο.

«Ίσως διασχίζοντας την πίστα;» Ο πρωταθλητής σεζόν της Red Bull, Max Verstappen. Πείραζε τον οδηγό της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 ευρώ (53.000 δολάρια) επειδή πέρασε με τα πόδια από την πίστα μετά από μια σύγκρουση με τον συμπαίκτη Τζορτζ Ράσελ στο Γκραν Πρι του Κατάρ πριν από δύο εβδομάδες.

Η ανακοίνωση της FIA δεν ανέφερε τι είδους περιστατικό θα μπορούσε να επισύρει τέτοιο πρόστιμο. Ωστόσο, σημείωσε ότι το ανώτατο όριο των 250.000 ευρώ δεν είχε αυξηθεί εδώ και 12 χρόνια και είπε ότι «δεν αντικατοπτρίζει τις τρέχουσες ανάγκες του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

Ένα εκατομμύριο δολάρια είναι ένα τεράστιο ποσό λένε οι αντίπαλοι του Daniel Ricciardo

«(Ένα εκατομμύριο) είναι ένα τεράστιο ποσό. Δεν ξέρω τι το αξίζει. Κάποιοι οδηγοί βγάζουν λιγότερα από αυτό!». είπε ο Charles Leclerc της Ferrari.

«Ο Charles θα μπορούσε να δώσει το ρολόι του», προσφέρθηκε εθελοντικά ο Kevin Magnussen της Haas F1.

Ο Χάμιλτον έδωσε έναν πιο σοβαρό τόνο: «Αν πρόκειται να τους επιβληθεί πρόστιμο ενός εκατομμυρίου, ας είμαστε βέβαιοι ότι το 100% αυτό πηγαίνει σε μια σωστή αιτία. Υπάρχουν πολλά χρήματα σε αυτόν τον κλάδο… τόσες πολλές αιτίες σε όλο τον κόσμο», είπε ο Hamilton. «Μόνο έτσι θα πάρουν αυτά τα χρήματα από εμένα».

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Πολλοί από τους οδηγούς παραπονέθηκαν μετά το Κατάρ για μια εξαντλητική οδήγηση στην καύσωνα της ερήμου. Ο Logan Sargeant της Williams έπρεπε να αποσυρθεί πρόωρα. Ο Λανς Στρολ της Aston Martin είπε ότι ένιωθε ζάλη. Ο Esteban Ocon της Alpine παραδέχτηκε μετά τον αγώνα που πέταξε με το κράνος του.

Όλα αυτά ώθησαν τη FIA να ανακοινώσει ότι θα εξετάσει τρόπους για να βοηθήσει τους οδηγούς σε ακραίες συνθήκες. Και τι παίρνουν αυτή την εβδομάδα; Μια άλλη έκρηξη καύσωνα του Τέξας με θερμοκρασίες που αναμένονται πάνω από 90 βαθμούς Φαρενάιτ (32 Κελσίου).

Κανένας από τους οδηγούς δεν φαινόταν να ανησυχεί ότι η ζέστη του Τέξας θα είναι τόσο άθλια, συμπεριέλαβε ο Sargeant: «Δεν νομίζω ότι είναι δυνατό. Δεν νομίζω ότι έχω νιώσει ποτέ κάτι όπως ένιωσα στο Κατάρ».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power