F1 GP Βραζιλίας : Οι Sainz και Leclerc πιο γρήγοροι στην έναρξη
F1 GP Βραζιλίας : Sainz Leclerc Ferrari Ράσελ Mercedes Hulkenberg Haas και Albonακολουθεί και συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα ενώ Πέρεζ, Χαμιλτόν και Βερσταπεν είναι πολύ πίσωF1 GP Βραζιλίας : Οι Sainz και Leclerc πιο γρήγοροι στην εναρκτήρια συνεδρία. Εν όψει της σημερινής μοναδικής προπόνησης, η θερμοκρασία του αέρα είναι 29 βαθμοί Κελσίου, ενώ η θερμοκρασία πίστας είναι 41 βαθμοί. Έχει συννεφιά και πολύ, πολύ άνεμο, κάτι που θα είναι άσχημα νέα για πολλές ομάδες, κυρίως τη Ferrari. Υπάρχει επίσης 20% πιθανότητα βροχής.
Όσον αφορά τις αναβαθμίσεις, η Haas έχει μια νέα μπροστινή πτέρυγα ειδικά για την πίστα… και αυτό είναι.
Τα φώτα ανάβουν πράσινα και ο Verstappen προηγείται, ακολουθούμενος από τους Stroll, Alonso, Hulkenberg και Magnussen.
Καθώς αναδεικνύονται περισσότεροι οδηγοί, οι περισσότεροι είναι σε δύσκολες καταστάσεις.
F1 GP Βραζιλίας : «Υπάρχει μια βίδα στο μπροστινό μου ελαστικό», αναφέρει ο Ocon.
Σαφώς πρόθυμος να συνεχίσει με αυτό, ο Verstappen δημοσιεύει την πρώτη φορά του Σαββατοκύριακου, ξεπερνώντας τα όρια στο 13.950. Το Stroll μπορεί να διαχειριστεί μόνο 15.574.
Σύντομα όλα τα μπαρ Ricciardo και το ζευγάρι Williams είναι σε καλό δρόμο, καθώς ο Perez έρχεται δεύτερος, 10,016 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό του συμπαίκτη του.
Ο Norris μοιράζει τους Bulls με 14.560, ενώ ο Alonso είναι τέταρτος μπροστά από τους Hamilton, Hulkenberg και Bottas.
«Η θέση μου λυγίζει», αναφέρει ο Verstappen αλλά του λένε να μείνει έξω.
Ο Leclerc έρχεται δεύτερος (14.179), μπροστά από τους Gasly και Stroll.
Ο Ricciardo προχωρά, αφήνοντας το ζευγάρι της Williams ως το μόνο που δεν εμφανίστηκε.
Ο Verstappen βελτιώνεται στο 13.138 καθώς ο Perez δημοσιεύει 13.531.
Ο Αλόνσο βελτιώνεται με 13.855 καθώς ο Πιάστρι αναφέρει ότι ο δεξιός του καθρέφτης έχει σπάσει.
Ο Perez βελτιώνεται στα 13,163, μόλις 0,025 δευτερόλεπτα από τον ρυθμό του συμπαίκτη του.
Με 48 λεπτά να απομένουν, το ζευγάρι της Williams κεφαλιά άουτ.
F1 GP Βραζιλίας : Ο Χάμιλτον έρχεται τρίτος με 13.456, μπροστά από τους Ράσελ, Αλόνσο και Μπότα.
Ο Sargeant τρέχει φαρδιά στη στροφή 1 καθώς ο Sainz έχει μια ταλάντευση και είναι πολύ εκτός φόρμας.
«Τα πίσω ελαστικά μου εγκαταλείπουν», λέει ο Perez.
Ένα 13.699 βλέπει τον Hulkenberg να πηγαίνει τέταρτος, μπροστά από τους Russell, Norris και Leclerc.
Ο Ράσελ βελτιώνεται στην τρίτη θέση με 13,204, 0,066 δευτερόλεπτα από το καλύτερο του Verstappen. «Πολύ αδύναμος από 8 και 10», αναφέρει.
«Έχουμε μια παρακέντηση (πίσω αριστερά)», λένε στον Αλόνσο. Ο Ισπανός στη συνέχεια πιτ.
Καθώς το Piastri κλειδώνει στην είσοδο του pitlane, καθώς ο Tsunoda είναι ο πρώτος που μεταβαίνει στα μέντιουμ. Οι Ιάπωνες στη συνέχεια πηγαίνουν πιο γρήγορα με 12.802.
Ο συμπαίκτης του Tsunoda, Ricciardo βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο γκαράζ αφού υπέστη ζημιά στο πάτωμα.
Ο Ράσελ φεύγει έχοντας περάσει στο κίτρινο λάστιχο. Πηγαίνει αμέσως πιο γρήγορα στον τομέα ανοίγματος, περνώντας τελικά τη γραμμή στα 11,865.
Στα δύσκολα ο Alonso βελτιώνεται στη δεύτερη θέση με 12.615.
Με λίγο λιγότερο από μισή ώρα να απομένει, το Magnussen χωράει ένα σετ μαλακών.
Ο Χούλκενμπεργκ και ο Νόρις συγκρούονται όταν οι οδηγοί της McLaren συναντούν έναν χαμογελαστό Haas στην αγωνιστική γραμμή, με τον Γερμανό να μετατρέπεται στον Βρετανό που ήταν σε γρήγορο γύρο.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- Συνέντευξη στον Kalle Rovanpera τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή WRC
- Halloween F1 vs MotoGP : Πως περνάνε τα παλικάρια μας στις απόκριες;
- Ταϊλάνδη MotoGP: “Σαν χελώνα!” ο Raul Fernandez
F1 GP Βραζιλίας : Στα μαλακά, τρίτος ο Magnussen (12.663).
“Μας λείπει ακόμα το μπροστινό μέρος… πολύ”, αναφέρει ο Ocon, ο οποίος συνεχίζει να απαριθμεί μια σειρά από κόρνερ.
Παρά αυτό το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε από τους αγωνοδίκες, ο Hulkenberg έρχεται δεύτερος με 11.928.
Μη ικανοποιημένος με αυτή τη σύγκρουση με τον Νόρις, ο Χούλκενμπεργκ έχει λίγο αγώνα με τον Πέρεθ.
Και οι δύο οδηγοί της Ferrari κάνουν τους γύρους, και οι δύο είναι επί του παρόντος 24.
«Τι μόλις συνέβη», ρωτά ο Sargeant αφού βγήκε στη στροφή 1 και έχασε ολόκληρο το συγκρότημα ανοίγματος, «Ήμουν εντελώς εκτός εδάφους».
Εν τω μεταξύ, ο συμπαίκτης Albon ταιριάζει με τα μαλακά.
«Κάτι δεν πάει καλά με τον μπροστινό αριστερό, φίλε», λέει ο Sargeant, ο οποίος συνεχίζει να δημοσιεύει ένα προσωπικό καλύτερο.
Ο Albon έρχεται τρίτος με 12.044, ενώ ο Stroll είναι τέταρτος (12.136) στα μέσα.
«Κινούμαι με δύο τροχούς, φίλε, τα μέτωπα είναι παντού από το έδαφος», λέει ο Sargeant. Και όντως είναι.
«Απλώς προσέξτε, έχει πολύ σκόνη εκεί έξω», προειδοποιείται ο Verstappen.
Καθώς οι αγωνοδίκες επιβεβαιώνουν ότι πρόκειται να διερευνήσουν το περιστατικό του Χούλκενμπεργκ, ο Πιάστρι διακόπτει τον γύρο του αφού πήγε πιο γρήγορα στους δύο πρώτους τομείς.
Ο Χάμιλτον βελτιώνεται στην έβδομη θέση (12.638) στα μέσα, αλλά υποβιβάζεται όταν ο Γκάσλι είναι πέμπτος (12.184).
«Χάθηκε η εξουσία», λέει ο Hulkenberg. «Πήγα πάνω από το κράσπεδο στη στροφή 4».
Ο Zhou (softs) έρχεται έκτος με 14.481.
F1 GP Βραζιλίας : Με λιγότερο από 5 λεπτά να απομένουν, το ζεύγος Ferrari βγαίνει στα μαλακά.
Η Mercedes κολλάει με μέντιουμ και η Red Bull με τα σκληρά. Ο Πιάστρι, έχοντας ματαιώσει το soft run του, επιστρέφει στα μέντιουμ, όπως και ο συμπαίκτης του στη McLaren.
Ο Leclerc έχει κακό άνοιγμα και διακόπτει τον γύρο, ενώ ο συμπαίκτης Sainz πηγαίνει πιο γρήγορα με 11.732.
Στο επόμενο φυλλάδιο του, ο Leclerc έρχεται δεύτερος με 11.840.
Ο Μπότας φεύγει έξω στη στροφή 1 έχοντας αποσπαστεί η προσοχή από τον συμπαίκτη του στην Alfa.
Ο Leclerc παραπονιέται για μπροστινό κλείδωμα.
Καθώς ο Verstappen παραπονιέται για τον άνεμο, η συνεδρία τελειώνει. Ωστόσο, υπάρχει ένα μικρό αγώνισμα μεταξύ των αλπικών οδηγών. «Τι κάνει ο Εστέμπαν», ρωτάει ο Γκάσλι. «Ο Εστέμπαν έκανε πίσω», του λένε. “Ναι, αλλά πιέζομαι, παιδιά. Για ********, απλά άχρηστο!” «Θα συζητήσουμε μετά τη συνεδρίαση», του λένε.
Ο Sainz είναι πιο γρήγορος, μπροστά από τους Leclerc, Russell, Hulkenberg, Albon, Stroll, Gasly, Zhou, Sargeant και Magnussen.
Ο Alonso είναι ενδέκατος, μπροστά από τους Hamilton, Tsunoda, Ricciardo, Ocon, Verstappen, Bottas, Perez, Norris και Piastri.
Ωστόσο, τι να το κάνουμε, μόνο ο Θεός ξέρει, γιατί ενώ η Ferrari έχει δείξει το χέρι της, δεν έχουμε ιδέα πού στέκονται η Red Bull, η Mercedes ή η McLaren, αν και όλοι φαίνονται αρκετά σίγουροι για να μην ασχοληθούν με τα μαλακά, η Red Bull δεν ενοχλεί καν. με τα μέσα.
Μια περίεργη αλλά ενδιαφέρουσα συνεδρία.
F1 GP Βραζιλίας : Χρόνοι από τη σημερινή δωρεάν προπόνηση για το Rolex Grande Premio de Sao Paulo.
Pos Οδηγός Ομάδα Λάστιχο χρόνος Χάσμα
1 Sainz Ferrari μικρό 1:11.732 134.378 mph
2 Leclerc Ferrari μικρό 1:11.840 0,108
3 Ράσελ Mercedes Μ 1:11.865 0,133
4 Hulkenberg Haas μικρό 1:11.928 0,196
5 Albon Ουίλιαμς μικρό 1:12.044 0,312
6 Βόλτα Aston Martin Μ 1:12.136 0,404
7 Αέρια αλπικός Μ 1:12.184 0,452
8 Zhou Άλφα ρομέο μικρό 1:12.481 0,749
9 Λοχίας Ουίλιαμς μικρό 1:12.579 0,847
10 Μάγκνουσεν Haas μικρό 1:12.592 0,860
11 Ο Αλόνσο Aston Martin H 1:12.615 0,883
12 Χάμιλτον Mercedes Μ 1:12.638 0,906
13 Τσουνόντα AlphaTauri Μ 1:12.714 0,982
14 Ricciardo AlphaTauri Μ 1:12.778 1.046
15 Ocon αλπικός Μ 1:12.779 1.047
16 ο Φερστάπεν κόκκινος ταύρος H 1:12.793 1.061
17 Μπόττας Άλφα ρομέο Μ 1:13.012 1.280
18 Perez κόκκινος ταύρος H 1:13.056 1.324
19 Νόρις McLaren H 1:13.629 1.897
20 Πιάστρι McLaren H 1:13.838 2.106
Λόγω του τελευταίου αγώνα Sprint της σεζόν που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, το σημερινό FP1 πρόσφερε στις ομάδες και τους οδηγούς την τελευταία τους ευκαιρία να οριστικοποιήσουν τα set-up τους και να πραγματοποιήσουν τις τελικές προετοιμασίες πριν από την πρόκριση αργότερα σήμερα.
Ως εκ τούτου, ήταν μια κουραστική ώρα στην πίστα Interlagos. Η συνεδρία ξεκίνησε σε ζεστές και ξηρές συνθήκες και ο Max Verstappen ήταν μεταξύ εκείνων που ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουν, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να ηγείται της ουράς των οδηγών στο pit lane που περιμένει να δείξει το πράσινο φως.
Όλοι όσοι αποκλείουν το δίδυμο της Williams και τον Daniel Ricciardo ήταν εκτός τροχιάς μόλις ξεκίνησε η συνεδρία. Με την πρόγνωση του καιρού να υποδηλώνει πιθανότητα 20% βροχής κατά τη διάρκεια της ώρας, ορισμένοι μπορεί να ήθελαν να ξεκινήσουν λίγο μόνο σε περίπτωση αλλαγής των συνθηκών, αν και παρέμεινε ξηρό καθ’ όλη τη διάρκεια.
Όλα τα αυτοκίνητα έτρεχαν το σκληρό ελαστικό στους πρώτους γύρους τους. Φάνηκε να υπάρχει πρόβλημα για τον Esteban Ocon, ο οποίος ανέφερε μια πλάγια βίδα στο μπροστινό ελαστικό του. Εν τω μεταξύ, ο Verstappen – ο οποίος έσπευσε να ρυθμίσει τον αρχικό ρυθμό – εξήγησε ότι η θέση του ήταν λυγισμένη, αν και διαβεβαιώθηκε από τον μηχανικό αγώνα Gianpiero Lambiase ότι δεν ήταν θέμα αξιοπιστίας.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: