ENGINE POWER

Είσαστε έτοιμοι για 11 αξέχαστες στιγμές και μια «βόμβα» στον κόσμο του Motorsport

Ο κατάλογος των αξέχαστων στιγμών στον χώρο του Motorsport σιγουρά είναι μακρύς αλλά για να δούμε 11 + 1 βόμβα στην F1 MotoGP, Mootcross, Lemans, Superbike...
Είσαστε έτοιμοι για 11 αξέχαστες στιγμές και μια «βόμβα» στον κόσμο του Motorsport

Η επιστροφή του Αλόνσο στα βάθρα

Motorsport: Ο καλύτερος Αλόνσο δεν έφυγε, αλλά του έλειπε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Αυτό ήρθε το 2023 με μια πρωτοποριακή Aston Martin. Ο Φερνάντο επέστρεψε στο βάθρο στο Μπαχρέιν. Ανέβηκε στο κουτί άλλες επτά φορές και έφτασε κοντά στη νίκη σε Μονακό και Ζάντβορτ. Έκανε ένα ιστορικό πέρασμα στον Χάμιλτον (Σακχίρ) και έδωσε άλλο ένα αριστούργημα πάνω από τον Τσέκο στη Βραζιλία, το τελευταίο βάθρο της διαδρομής. Με λίγα λόγια, αποκατέστησε την ψευδαίσθηση.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Motorsport: Μια ατελείωτη βόλτα του τρεις φορές πρωταθλητή

Είναι πιο εύκολο να επισημάνουμε τους τρεις αγώνες που δεν κέρδισε ο Verstappen φέτος: Σαουδική Αραβία, Αζερμπαϊτζάν και Σιγκαπούρη. Τα υπόλοιπα, όλα για εκείνον. Από pole, επιστρέφοντας από πίσω, τιμωρήθηκε επειδή ήταν πολύ επιθετικός, βαρέθηκε που δεν γνώρισε κανέναν… κέρδισε 19 από τα 22 γκραν πρι και πιστοποίησε το τρίτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο σπριντ στο Κατάρ. Δεν χρειάστηκε καν να περιμένει μέχρι την Κυριακή. Του είχαν απομείνει έξι μεγάλα έπαθλα.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Ο Σάινζ καταλαμβάνει τη Μόντσα και καταστρέφει τη Σιγκαπούρη

Ο Sainz είχε δύο τιμητικά Σαββατοκύριακα τον Σεπτέμβριο. Στη Μόντσα, πήρε pole μπροστά από τους tifosi, άδειασε τον εαυτό του απέναντι στη Red Bull και έσωσε την τρίτη θέση με μια επική μάχη ενάντια στον Leclerc. Και στη Σιγκαπούρη, επίσης από pole, κέρδισε τον μοναδικό αγώνα που πρόσφεραν οι Verstappen και Checo με μια εγκεφαλική άμυνα ενάντια στον Norris και τις δύο Mercedes. Ήταν η αστρική στιγμή του σε ένα σταθερό 2023.

Motorsport: Η πιο αναμενόμενη βόμβα

Motorsport: Η μετακίνηση του Márquez από τη Honda στη Ducati, ακόμα κι αν είναι εγγεγραμμένος σε μια δορυφορική ομάδα, την Gresini Racing, είναι η πιο αναμενόμενη βόμβα του 2023. Η AS ανακοίνωσε τη μετακίνηση στις 9 Σεπτεμβρίου, την Πέμπτη του Misano, με τον ιδιοκτήτη Cobra να επιβάλλει την επιλογή Márquez με Η Ducati του Gresini, και από εκεί όλα επιταχύνθηκαν. Η επίσημη ανακοίνωση της Honda για το αντίο του οκτώ φορές πρωταθλητή, με έναν ακόμη χρόνο από το συμβόλαιό του, ήρθε μετά τον αγώνα στην Ιαπωνία και την ανακοίνωση της άφιξής του στην ιταλική ομάδα, την Πέμπτη στην Ινδονησία. Από εκεί άρχισε να ονειρεύεται ένα καλύτερο μέλλον και μια καλή απόδοση στη δοκιμή της Βαλένθια, στην οποία έδειξε αμέσως ότι με μια αξιοπρεπή μοτοσυκλέτα είναι το σημείο αναφοράς.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Ο Pecco κέρδισε τον Martinator

Πολλοί από εμάς θα θέλαμε να πάει ο τίτλος του MotoGP φέτος στον Jorge Martín, αλλά ας μην μας τυφλώνει ο πατριωτισμός και ας δώσουμε στον Francesco Bagnaia τα εύσημα, πολλά, που έχει για την κατάκτηση του δύο φορές πρωταθλήματος. Θα παραμείνει για πάντα η αμφιβολία να γνωρίζουμε τι θα είχε συμβεί στην έκβαση της Βαλένθια αν στον προτελευταίο γύρο, την Κυριακή στο Κατάρ, ο Martinator δεν είχε καταδικαστεί στη δέκατη θέση από ένα πίσω ελαστικό που ήταν πολύ σκληρό και στερήθηκε πρόσφυσης και το οποίο έκανε δεν του επέτρεψε να δώσει το μέγιστο. Με αυτό και όλα τα άλλα, ο Pecco κατάφερε να νικήσει τον Martinator.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Ο Ακόστα συνεχίζει να γράφει ιστορία

Motorsport: Αυτό το παιδί των ρεκόρ που έγινε ο Πέδρο Ακόστα από την άφιξή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2021, έχει μεγαλώσει περισσότερο αυτή τη σεζόν του 2023 κατά την οποία με τον τίτλο του στο Moto2 έγινε ο πρώτος αναβάτης ικανός να κερδίσει δύο τίτλους στις τρεις πρώτες πορείες του Παγκοσμίου Κυπέλλου. . Κάτι που δεν έκαναν πριν ούτε ο Valentino Rossi, που πήρε τέσσερα χρόνια για τις δύο πρώτες του πληγές, ούτε ο Marc Márquez, πέντε, τον οποίο βελτιώνει χωρίς να μειώσει το παραμικρό σε στατιστικό επίπεδο σε σχέση με τα πρώτα βήματα του καθενός στο Παγκόσμιο Κύπελλο. ένας. Ο τίτλος του ανακοινώθηκε πολλούς αγώνες εκ των προτέρων και φτάνει στο MotoGP από την μπροστινή πόρτα.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Η ευχάριστη έκπληξη της Μασιά

Το ότι λίγοι είχαν τον τίτλο του Jaume Masiá στο Moto3 είναι κάτι που αντικατοπτρίζεται στο άλμα του στο Moto2, που προετοιμάστηκε διακριτικά από την SAG του Edu Perales και χωρίς να μπει σε καμία ομάδα των βασικών ομάδων. Σε αυτό προστίθεται ότι οδηγεί Honda, σε σαφή μειονεκτική θέση με το οπλοστάσιο του Matthigofen, και ότι στο πρώτο μέρος του πρωταθλήματος είχε απομακρυνθεί από το προβάδισμα. Ωστόσο, το να πιστεύει στον εαυτό του όσο ποτέ άλλοτε και να αισθάνεται μεγάλη υποστήριξη από την ομάδα των Leopard τον οδήγησε να επιστρέψει στο δεύτερο ημίχρονο και να τερματίσει έναν απροσδόκητο τίτλο στην προτελευταία διοργάνωση, το Κατάρ.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Το Prado φτάνει στην κορυφή του μοτοκρός

Motorsport: Τέλος, η Ισπανία μπορεί να πει ότι έχει και παγκόσμιο πρωταθλητή στην υψηλότερη κατηγορία μοτοκρός. Ο Χόρχε Πράδο κατέκτησε μια νέα πειθαρχία για τη χώρα του κερδίζοντας τον τίτλο του MXGP με μια σεζόν στην οποία φόρεσε την κόκκινη πινακίδα που διακρίνει τον ηγέτη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος από τον πρώτο έως τον τελευταίο αγώνα. Μεγαλείο. Με 14 γύρους και 11 κερδισμένες ταξινομήσεις, όντας ο μόνος που ξεπέρασε το φράγμα των 900 πόντων (921) και με πλεονέκτημα 67 έναντι του δεύτερου Febvre, ο αναβάτης GasGas από το Lugo ήξερε πώς να έχει την τέλεια ταχύτητα και κανονικότητα για να διαχειριστεί τα εισοδήματά του και να εκμεταλλευτεί τους τραυματισμούς ορισμένων βασικών αντιπάλων του. Και ως τελευταία πινελιά για το ισπανικό μοτοκρός, ο Rubén Fernández ήταν 5ος στο MXGP και η Daniela Guillén, 2η στο WMX.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Motorsport:Άλλο ένα διπλό από τον Μπου για περισσότερα

Υπάρχει κάτι που δεν έχει λείψει ποτέ από το 2007 στην κλασική κριτική της σεζόν Motor, οι δύο παγκόσμιοι τίτλοι του Toni Bou. 17 χρόνια μετά εξακολουθεί να είναι ο αλάνθαστος βασιλιάς των δοκιμασιών όσο κι αν η αντιπολίτευση προσπαθεί να του περιπλέξει τα πράγματα. Αυτή τη φορά, ήταν και ο Μπούστο που έκανε τα περισσότερα για να τον ανατρέψει, παίρνοντας του τέσσερις νίκες στην αρχή και των δύο αγώνων (κλειστού και εξωτερικού), αλλά στη συνέχεια ο Καταλανός απογειώθηκε και ήταν αδύνατο να τον σταματήσει. Ολοκλήρωσε το 2023 με 17 νίκες από τις 21 πιθανές για να φτάσει τους 34 τίτλους. Αυτός από την Piera δεν θέλει ακόμα να αφήσει τίποτα σε κανέναν και αυτό θα συνεχίσει να ισχύει μέχρι να βρεθεί στη Montesa του, τουλάχιστον μέχρι το 2027 αφού υπέγραψε την ανανέωσή του με τη Repsol Honda για άλλα τέσσερα χρόνια.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Ο Bautista συνεχίζει να κυριαρχεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike

Motorsport: Ο Álvaro Bautista βγήκε το 2023 για να υπερασπιστεί τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή που πέτυχε τη σεζόν του 2022 και στην επικοινωνία του με την Ducati Panigale δεν είχε αντίπαλο. Μόνο ένας σκληρός Τοπράκ Ραζγκατλίογλου έφερε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μέχρι το τελευταίο Σαββατοκύριακο στη Χερέθ που ήταν θέμα χρόνου λόγω των 27 νικών του οδηγού Ταλαβέρα που το 2024 στοχεύει στο τρίτο του στέμμα. Αν το επιτρέπει ο νόμος ελάχιστου βάρους.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Motorsport: Ο Άλεξ Παλού γίνεται δύο φορές πρωταθλητής

Ο Ισπανός οδηγός πέτυχε μια απεριόριστη νίκη στο IndyCar το 2023. Πέντε νίκες και άλλα τέσσερα βάθρα σε 17 αγώνες κατέστησαν δυνατό τον δεύτερο τίτλο του Palou, ο οποίος απέδειξε μια υπεροχή έναντι των υπολοίπων που σπάνια συναντάται σε ένα πρωτάθλημα τόσο κοντινό όσο το βορειοαμερικανικό. Ο τυφλοπόντικας ήταν ο VeeKay, ο οποίος χτύπησε αγενώς τον Ισπανό στο pit-lane της Indianapolis και τον άφησε χωρίς επιλογές στα 500 Miles. Ένα τεστ στο οποίο το 2024 θα είναι και πάλι φαβορί.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Η Ferrari εκθρονίζει την Toyota στο Le Mans

Motorsport: Ο οίκος Maranello επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και στο 24 Hours of Le Mans, τον πρωταγωνιστικό αγώνα του πρωταθλήματος, μετά από 50 χρόνια απουσίας. Και στην πρώτη τους χρονιά κατάφεραν να κερδίσουν την Toyota στο La Sarthe. Οι Ιάπωνες υπέστησαν ένα ατύχημα με το #7 αυτοκίνητό τους και προβλήματα με τη μονάδα #8 τους. Οι Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi οδήγησαν το 499P #51 στη δόξα. Αξίζει επίσης να τονιστεί στην εκατονταετηρίδα του Le Mans ο θρίαμβος του Albert Costa στην κατηγορία LMP2.

motorsport-f1-formula1-motogp-sbk-lemans-motocross-superbike-supercross

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Είσαστε έτοιμοι για 11 αξέχαστες στιγμές και μια «βόμβα» στον κόσμο του Motorsport», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!