MotoGP VR46 2024: Βγάζει μάτι του Valentino το κομμάτι!
MotoGP VR46 2024: Η ομάδα του Valentino Rossi αποκάλυψε τις νέες μοτοσυκλέτες και ο Marco Bezzecchi και Fabio Di Giannantonio προκαλούν με τα λεγόμενα τουςMOTOGP 2024: ΟΙ BEZZECCHI ΚΑΙ DI GIANNANTONIO ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ PERTAMINA VR46
MotoGP VR46 2024: Η ομάδα του Valentino Rossi αποκάλυψε τις νέες σειρές στις μοτοσυκλέτες που θα βγουν στην πίστα το 2024
Το Palazzo dei Congressi στο Riccione φιλοξένησε την επίσημη παρουσίαση της ομάδας Pertamina VR46 , στην οποία οι οδηγοί Marco Bezzecchi και Fabio Di Giannantonio αποκάλυψαν τα νέα liveries για τη σεζόν 2024. Μια χρονιά που υπόσχεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον Bezzecchi, πρωταγωνιστή ενός θετικού Το 2023 εμπλουτισμένο με τρεις νίκες (Αργεντινή, Γαλλία και Ινδία) και μια επιτυχία στους αγώνες Sprint (Assen), καθώς και για τον Di Giannantonio, μια νέα άφιξη στην ομάδα του Valentino Rossi μετά τη θητεία του στην ομάδα Gresini.
Ο Ρωμαίος έρχεται από ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό τέλος στη σεζόν κατά την οποία κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη κορυφαίας κατηγορίας, στο Κατάρ, επιδεικνύοντας εκθετική ανάπτυξη τόσο από πλευράς ταχύτητας όσο και ψυχικής διαχείρισης. Οι νέες ζωγραφιές, που δημιούργησε ο ιστορικός σχεδιαστής του εννέα φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Aldo Drudi, θυμίζουν τον διάσημο και εμβληματικό χρωματισμό που συνόδευε τον πρωταθλητή από την Tavullia σε όλη την καριέρα του . Μια στοχευμένη επιλογή επίσης για να μπει στις καρδιές των Ινδονήσιων ενθουσιωδών, όλο και πιο κοντά στην τροχιά του VR46 λόγω της εισόδου του ως κύριος χορηγός της μάρκας Pertamina.
Ο Valentino Rossi σχολιάζει τη συνεργασία με την Pertamina
MotoGP VR46 2024:Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και ιδιοκτήτης της ομάδας, Valentino Rossi , υπογράμμισε το νέο κεφάλαιο που αντιπροσωπεύει την επαγγελματική ένωση με την Pertamina, τονίζοντας το πάθος για τις μοτοσικλέτες και τον δεσμό που δένει τη μάρκα VR46 με την Ινδονησία: ” Η ιστορία της ομάδας VR46 είναι πολύ καιρό, ξεκινήσαμε το 2013, οπότε είμαστε τώρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα για έντεκα χρόνια. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με τη συνεργασία με την Pertamina, επειδή η Ινδονησία αντιπροσωπεύει ένα από τα πιο σημαντικά μέρη για το MotoGP, όπου υπάρχει έντονο πάθος. είναι πολλοί από τους θαυμαστές μου και η μεταφορά τους για αγώνες είναι πολύ έντονη».
Ο αθλητικός διευθυντής του VR46, Alessio “Uccio” Salucci, στη συνέχεια παρενέβη εξηγώντας τη σημασία του έργου και την κεντρική θέση που αντιπροσωπεύει η Tavullia, το επιχειρησιακό αρχηγείο της ομάδας: ” Μετά από πολλά χρόνια με τον Valentino συνεχίζουμε να φέρουμε το όνομά μας και αυτό της Tavullia στον κόσμο Δεν είναι εύκολο, αλλά τα καταφέρνουμε χάρη στην Ακαδημία, τα αγόρια μας και την ομάδα. Όλα αυτά με κάνουν περήφανο. Το 2023 ήμασταν φανταστικοί χάρη στον Bezzecchi που ήταν υπέροχος, αλλά και με τον Luca Marini, φέτος θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε τον εαυτό μας και να τα πάμε ακόμα καλύτερα».
Τα λόγια των Marco Bezzecchi και Fabio Di Giannantonio
MotoGP VR46 2024: Το 2024 θα σηματοδοτήσει την τρίτη χρονιά του Marco Bezzecchi στην κορυφαία κατηγορία στην ομάδα της Tavullia, για μια σεζόν που υπόσχεται να είναι γεμάτη υψηλές προσδοκίες και φιλοδοξίες: ” Σήμερα είναι μια ιδιαίτερα σημαντική μέρα, ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο ανοίγει , δεν βλέπω χρόνο να ανέβω στο μηχανάκι. Το μηχανάκι είναι πολύ όμορφο και ελπίζω να είναι εξίσου γρήγορο. Με τον Di Giannantoniio γνωριζόμασταν πάντα , προκαλούσαμε ο ένας τον άλλον σε όλες τις τάξεις, από παιδιά, οι δρόμοι μας ήταν πάντα συνυφασμένοι.”
Το πρώτο χειμερινό τεστ στις 6-8 Φεβρουαρίου στο Sepang θα σηματοδοτήσει την αρχή ενός σημαντικού νέου κεφαλαίου για τον Fabio Di Giannantonio: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, αυτή θα είναι η τρίτη μου σεζόν στο MotoGP, καθώς και η πρώτη με τα χρώματα VR46, είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκινάω αυτή την περιπέτεια. Το ποδήλατο είναι φανταστικό, είναι ένα τέρας! Το χρώμα είναι όμορφο και είμαι πεπεισμένος ότι θα είναι εξίσου ανταγωνιστικό.”
VR46, DI GIANNANTONIO: «ΠΡΩΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΑΤΙ».
MotoGP VR46 2024:«Το να μην έχω κερδίσει ακόμα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μου δίνει κίνητρο κάθε μέρα» λέει ο Ρωμαίος οδηγός στην παρουσίαση της ομάδας στο Ριτσιόνε
Από τη μια ομάδα της Ducati στην άλλη για τον Fabio Di Giannantonio, ο οποίος μετακόμισε από το Gresini στο Mooney VR46 στα τέλη του 2023, τώρα Pertamina Enduro VR46 Racing Team . Είναι η πρώτη περίπτωση αναβάτη εκτός Ακαδημίας μέσα στην ομάδα με αρχηγό τον Valentino Rossi και τον Uccio Salucci, μια νέα κατάσταση τόσο για την ομάδα όσο και για τον ίδιο τον Ρωμαίο αναβάτη.
« Πέρυσι – ξεκινάει ο Di Giannantonio – κάναμε ένα μεγάλο ταξίδι και μια μεγάλη ανάπτυξη, αλλά τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στο παρόν , σε αυτό που είναι το νέο μου μονοπάτι σε αυτή την τρελή ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέρος του και θα είναι μια υπέροχη χρονιά μαζί ».
« Θα προσπαθήσω να είμαι γρήγορος από την αρχή – συνεχίζει ο Ρωμαίος αναβάτης – η νέα μοτοσυκλέτα είναι μια βελτίωση σε ορισμένους τομείς ενώ σε άλλους πρέπει να δουλέψουμε λίγο. Είμαι σίγουρος ότι με τη φετινή ομάδα μπορούμε να κάνουμε εξαιρετική δουλειά , θα είναι πολύ σημαντικό να δουλέψουμε καλά από τις πρώτες δοκιμές για να φτάσουμε έτοιμοι στο Κατάρ .”
Για τους φετινούς αντιπάλους παραδέχεται: « Όλοι είναι επικίνδυνοι στο MotoGP, εμείς οι αναβάτες της Ducati θα είμαστε πολύ γρήγοροι . Υπάρχουν ορισμένοι κατασκευαστές που εργάζονται σκληρά και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, η Honda και η Yamaha έχουν κάνει καλές αγορές από πλευράς τεχνικών , θα είμαστε πολλοί από εμάς που θα είμαστε δυνατοί φέτος ».
MotoGP VR46 2024: Ο Di Giannantonio και η δουλειά στο Mugello για ασφάλεια
Με αυτές τις ολοένα πιο γρήγορες και ισχυρότερες μοτοσυκλέτες MotoGP, οι πίστες πρέπει να προσαρμοστούν στην πρόοδο των μοτοσυκλετών. Αυτή είναι η περίπτωση του Mugello που διευρύνει την απόσταση μεταξύ του τοίχου και της πίστας στην κύρια ευθεία για να αυξήσει την ασφάλεια σε αυτό το σημείο. Από αυτή την άποψη, ο Di Giannantonio εξηγεί: « Το να βάλεις τους τοίχους όσο πιο μακριά γίνεται είναι μια πολύ έγκυρη λύση, το πιο επικίνδυνο από όλα είναι όταν ένας αναβάτης πέφτει με μεγάλη ταχύτητα και πλησιάζει πολύ στον τοίχο , δεν είναι ακριβώς το καλύτερο . Εάν έχουν αποφασίσει να κάνουν αυτή την επέμβαση, έχουν κάνει τις εκτιμήσεις τους. ”
Δοκιμή Sepang και αγώνας στο Κατάρ: Οι σκέψεις του Di Giannantonio
Το πρώτο στάδιο του 2024 όσον αφορά το MotoGP είναι οι επίσημες δοκιμές στη Sepang που έχουν προγραμματιστεί για τις 5 Φεβρουαρίου. Ένα σημαντικό γεγονός για να αφαιρέσετε κάποια σκουριά μετά τους χειμερινούς μήνες χωρίς να αγγίξετε ένα MotoGP. Ο Di Giannantonio λέει: « Χρειάζομαι τον Sepang για να ξαναβρεί το συναίσθημα, δεν έχω αγγίξει ένα MotoGP για μήνες, αν και στο σπίτι μπορώ να προπονηθώ με οτιδήποτε, αλλά το MotoGP είναι κάτι άλλο . Θα είναι σημαντικό να ξεκινήσετε ξανά και να βρείτε ξανά όλους τους αυτόματους μηχανισμούς. ”
Στον πρώτο αγώνα στο Κατάρ λέει: « Είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ, έχω απίστευτες αναμνήσεις από την τελευταία φορά που ήμασταν εκεί . Θα είναι σημαντικό να δουλέψουμε καλά για να προσπαθήσουμε να ετοιμαστούμε, θα ήταν όνειρο να ξεκινήσουμε από το πώς τελειώσαμε σε αυτόν τον αγώνα. Υπάρχει πολλή δουλειά να κάνουμε, πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι πρώτα στις δοκιμές στη Μαλαισία και μετά σε αυτές στο Κατάρ. ”
Ο Di Giannantonio μεταξύ του καλωσορίσματος της ομάδας VR46 και της προετοιμασίας
MotoGP VR46 2024: Ο Ρωμαίος οδηγός έγραψε ιστορία, είναι ο πρώτος οδηγός εκτός Ακαδημίας που είναι μέλος της ομάδας VR46. Παρόλα αυτά, έτυχε καλής υποδοχής από όλο το επιτελείο της ομάδας με επικεφαλής τους Uccio Salucci και Valentino Rossi. « Με υποδέχτηκαν πολύ καλά – εξηγεί η Diggia – είναι μια πολύ επαγγελματική ομάδα, αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι ότι είναι μια ομάδα που χτίστηκε γύρω από τις ανάγκες του αναβάτη και ότι αισθάνεται σαν την ομάδα του Valentino, σε κάνει να νιώθεις στο επίκεντρο του έργου . Είναι κάτι νέο για μένα και μου αρέσει, ό,τι χρειάζεται ο αναβάτης, η ομάδα είναι διαθέσιμη για να τον κάνει να πάει γρήγορα .”
Ο Ρωμαίος οδηγός εκφράζεται ως εξής για την προετοιμασία μαζί με τους οδηγούς της Ακαδημίας: « Έχουμε γράψει ιστορία, είμαι ο πρώτος οδηγός εκτός Ακαδημίας που εντάχθηκε στην ομάδα VR46. Ενσωματώνουμε τη δουλειά που κάνω στο σπίτι με αυτό που κάνουν, αλλά δεν είμαι οδηγός της Ακαδημίας . Η προετοιμασία μου θα παραμείνει ίδια με πέρυσι και αυτό λειτούργησε. Θα προσπαθήσω να ενσωματώσω ό,τι μπορεί να είναι καλύτερο για μένα από αυτούς και να βοηθήσω σε ό,τι μου λειτούργησε. Θα υπάρξει ένταξη αλλά όχι αλλαγή στην προετοιμασία ».
Για το γεγονός ότι είναι ο πρώτος οδηγός εκτός Ακαδημίας συνεχίζει με ένα αστείο: « Είναι καλό, είμαι πρώτος σε κάτι φέτος ».
Di Giannantonio, Marc Marquez και τα γκολ
Στη σεζόν που θα ξεκινήσει σύντομα, θα υπάρξει και η πρώτη επίσημη σύγκρουση επί ίσοις όροις μεταξύ Ντι Γιανναντόνιο και Μαρκ Μάρκες, μετά τις αντιξοότητες στα τέλη της περασμένης χρονιάς. « Το μεγαλύτερο κίνητρό μου – παραδέχεται ο Ρωμαίος οδηγός – είναι να μην έχω αστέρια μαζί μου, το αστέρι ενός παγκόσμιου πρωταθλητή . Είναι αυτό που με κάνει να σηκώνομαι το πρωί και να ασχολούμαι με το γυμναστήριο ή τη μηχανή μου, το μεγαλύτερο κίνητρο είναι να είμαι νούμερο 1 ».
Ο Di Giannantonio θέτει ορισμένους στόχους από τώρα έως το τέλος της χρονιάς: « Θα είμαι χαρούμενος αν συνεχίσω να εξελίσσομαι ως αναβάτης, να μαθαίνω πολλά πράγματα και αν έχω πετύχει καλύτερα αποτελέσματα από πέρυσι .»
Bezzecchi και Rossi: Οι σκέψεις του Di Giannantonio
MotoGP VR46 2024: Ο συμπαίκτης του Fabio στη σεζόν που θα ανοίξει σύντομα θα είναι ο Marco Bezzecchi, με τον οποίο μοιράστηκε μια παρόμοια πορεία ανάπτυξης, από το CIV στο MotoGP: ” Είναι περίεργο πράγμα, κατά τη διάρκεια των αγώνων έτυχε να δω ποιος ήμουν και οι Bez, Pecco και ο Enea ήμασταν πάντα εμείς από μικροί. Απλώς έχουμε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και με περισσότερους ανθρώπους τριγύρω , η κατάσταση δεν είναι διαφορετική από τη συνηθισμένη όταν ο Bez είναι συμπαίκτης, αλλά είναι υπέροχο .”
Για τη σχέση του με τον Valentino Rossi λέει: « Ανταλλάξαμε λίγα λόγια για τη δουλειά που πρέπει να γίνει στην πίστα , είμαστε ακόμα στην αρχή. Ήταν ωραίο που με έκανες διαθέσιμο για οτιδήποτε είχα να του ζητήσω, για μένα είναι κάτι για το οποίο είμαι περήφανος και ευγνώμων, μπορείς μόνο να μάθεις από τον GOAT και κατά τη διάρκεια της σεζόν θα υπάρχουν ευκαιρίες να τον ρωτήσεις πράγματα ».
MARCO BEZZECCHI: “ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ TOP 5; ΠΡΩΤΟΣ Ο BAGNAIA, ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΕΓΩ, ΠΕΜΠΤΟΣ Ο MARQUEZ”
MotoGP VR46 2024: Με αφορμή την παρουσίαση της ομάδας VR46 ενόψει της σεζόν που μας περιμένει, ο ιθαγενής του Ρίμινι μίλησε για τους στόχους του
Η σεζόν του 2024 είναι τώρα προ των πυλών μας και ο Marco Bezzecchi, πρωταγωνιστής στην παρουσίαση των νέων Liveries της Ducatis της ομάδας Pertamina VR46 , αναμένεται να κάνει ένα περαιτέρω ποιοτικό άλμα που θα επιβεβαιώσει τις δυνατότητες που είδαμε την περασμένη σεζόν, όπου κατάφερε να κερδίσει τρία GP και να τερματίσει στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης. Με τον συνήθη ανάλαφρο τρόπο του, ο ιθαγενής του Ρίμινι υπογράμμισε τις προϋποθέσεις ενόψει της έναρξης της σεζόν, αναπόφευκτα εστιάζοντας στη νέα μοτοσυκλέτα: « Η μοτοσυκλέτα είναι φανταστική, μου αρέσει πολύ , στην αρχή δεν με έπεισαν της παρουσίας του λευκού στο λιβερί, αλλά άλλαξα γνώμη. Είμαι χαρούμενος που ο Guido Meda μου έδωσε το παρατσούκλι “Simply the best”, οπότε έβαλα αυτό το γράψιμο στη σέλα.”
Marco Bezzecchi: «Θέλω να κερδίσω ξανά»
Στις πρώτες χειμερινές δοκιμές, που αναμένονται για τις 6-8 Φεβρουαρίου στο Sepang, θα είναι δυνατό να συλλεχθούν οι πρώτες αξίες στο γήπεδο, αν και ο Bezzecchi έχει ήδη σαφώς στο μυαλό του τους εποχιακούς στόχους: «Πρέπει ακόμα να ξεκινήσουμε και η Sepang οι δοκιμές θα είναι αρκετά ενδεικτικές, ωστόσο σαφώς ελπίζουμε να συνεχίσουμε προς τη σωστή κατεύθυνση που αναλήφθηκε την περασμένη σεζόν. Ο ανταγωνισμός είναι πάντα υψηλός στο MotoGP, όλοι πεινάνε, αλλά το ίδιο και εμείς. Το 2023 έμαθα πολλά, μεγάλωσα ως ομάδα με η ομάδα μου και στο να δουλεύουμε όσο το δυνατόν καλύτερα μαζί . Νομίζω ότι έχω βελτιωθεί επίσης στην οδήγηση της ομάδας όταν τα πράγματα πάνε στραβά, καθώς και προφανώς όσον αφορά την οδήγηση. Θέλω να επιστρέψω στις νίκες .”
Θα υπάρχει μια μεγάλη διμοιρία συντρόφων που θα πολεμήσει τον Ιταλό οδηγό: ” Αν έπρεπε να υποδείξω τις πέντε πρώτες θέσεις σε σχέση με τα πιθανά φαβορί, θα έλεγα ότι ο Bagnaia στην πρώτη θέση, δεν είναι τυχαίο ότι είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. θα έλεγα επίσης ο Martin και ο Bastianini και μετά εμένα θα έβαζα τον Marquez στην πέμπτη θέση . Το να έχω τον Marc στην ομάδα θα είναι ένα μεγάλο ερέθισμα καθώς και μια καλή ευκαιρία να μάθω από έναν πρωταθλητή σαν αυτόν. Η μοτοσυκλέτα έχει πολλές δυνατότητες, εγώ πρέπει ακόμα να καταλάβουμε πώς να το αξιοποιήσουμε στο έπακρο, ειδικά όταν μπαίνουμε σε γωνίες». Τέλος, μια τελευταία σκέψη σχετικά με την πρόσφατη τροποποίηση που πραγματοποιήθηκε στην ευθεία της πίστας Mugello : ” Η διεύρυνση της οδού διαφυγής στο Mugello είναι εξαιρετικό πράγμα, σίγουρα δεν κάνει κακό, αυτό είναι ένα πολύ γρήγορο και συναρπαστικό σημείο αλλά αυξάνεται Η ασφάλεια είναι πάντα πολύ καλό πράγμα».
Ο Rossi ανακατεύει Ιταλία και Ινδονησία
MotoGP VR46 2024: Η Pertamina Enduro VR46 Racing Team των Bezzecchi και Di Giannantonio κάνει το ντεμπούτο της ως χορηγία και σχεδιασμό. Μετά από «μια αξέχαστη χρονιά» θέλουν να «πρωταγωνιστούν».
Αλλαγή συντρόφου, ονόματος και χρωμάτων. Το 2024 είναι πράγματι μια νέα χρονιά από πολλές απόψεις για την ομάδα του Valentino Rossi. Η ανακοίνωση που επισημοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο κατά τη διάρκεια του GP της Ινδονησίας, είναι πλέον πραγματικότητα αφού παρουσιάστηκε στην κοινωνία στην ιταλική πόλη Riccione (όπου το έκανε ο Gresini πριν από τέσσερις ημέρες με τον Márquez) υπό το άγρυπνο βλέμμα του αφεντικού και , επομένως, φυσικά, με την παρουσία των δύο αναβατών του: Marco Bezzecchi, τρίτος πέρυσι στο MotoGP. και ο Fabio Di Giannantonio, ο οποίος αντικαθιστά τον Marini μετά την αποχώρησή του στη Honda.
MotoGP VR46 2024: Αφού κατέλαβε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα πίσω από την Prima Pramac και την επίσημη ομάδα της Ducati, στην τρίτη της χρονιά στην κορυφαία κατηγορία, ο σχηματισμός με επικεφαλής τον Rossi θέλει να λάμψει περισσότερο από ποτέ ως η Pertamina Enduro VR46 Racing Team , όπως αποδεικνύεται από τη νέα και φωτεινή της Σχέδιο της Ducati που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτό του 2023. Αφήνει το μαύρο πίσω να γεμίζει με φως με ένα μπροστινό μέρος βαμμένο σε φωσφορίζον κίτρινο (χαρακτηριστικό του Valentino) και ένα λευκό φέρινγκ διάστικτο με το κόκκινο και το μαύρο των χορηγιών του.
Οι πρώτοι που πέρασαν από τη σκηνή στημένη σαν late show, με καναπέδες για τους καλεσμένους και τραπέζι για την παρουσιάστρια, ήταν οι πιλότοι. «Θα ήθελα να κάνω κάτι παρόμοιο με αυτό που κάναμε το 2023: να είμαστε ανταγωνιστικοί, συνεπείς, να ανεβούμε στο βάθρο και να έχουμε καλούς αγώνες. Περιμένω ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα με πολλούς δυνατούς αναβάτες και μοτοσυκλέτες», είπε ο Bez. «Είναι η πρώτη μου σεζόν εδώ, είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Όταν δοκίμασα την Ducati (στη Βαλένθια) οι αισθήσεις ήταν αμέσως θετικές. Έχουμε μεγάλες δυνατότητες», λέει η DiGia.
MotoGP VR46 2024: Μια δεκαετία και ο λόγος του αφεντικού
Και οι δύο ήταν ενθουσιασμένοι με τη σχεδίαση του Aldo Drudi, του συνήθους δημιουργού των κρανών του Rossi, για τους Desmosedici: «Είναι εντελώς διαφορετικό, κάτι που δεν είχε δει ποτέ στο MotoGP». Το 2024 σηματοδοτεί μια δεκαετία από τη δημιουργία του VR46 στο Moto3 και ο Alessio Salucci, διευθυντής της ομάδας και στενός φίλος του Vale, τονίζει αυτό το μονοπάτι: «Σε αυτά τα δέκα χρόνια πετύχαμε στόχους για τους οποίους μπορούμε να είμαστε περήφανοι». «Πρέπει να προσπαθήσουμε να είμαστε πρωταγωνιστές και αν είμαστε θα είμαστε ευτυχισμένοι», λέει ο Pablo Nieto, αρχηγός της ομάδας.
Και στο τέλος τα λόγια του είδωλου και ιδιοκτήτη. «Η περσινή χρονιά ήταν αξέχαστη, φανταστική, όλοι ανέβασαν τον πήχη. Η πρώτη νίκη MotoGP στην Αργεντινή σημαίνει την πραγματοποίηση ενός συλλογικού ονείρου. Μας περιμένουν πολλά νέα πράγματα το 2024. Είμαι πολύ χαρούμενος με τη συνεργασία με την Pertamina Enduro, οι Ινδονήσιοι οπαδοί είχαν πάντα μεγάλη αγάπη και σεβασμό για μένα. «Ο Marco και ο Fabio είναι ένα νέο ζευγάρι, αλλά είναι δύο πολύ γρήγοροι αναβάτες», συνοψίζει ο Rossi, ο οποίος συνδυάζει Ιταλία και Ινδονησία για να συνεχίσει να αναπτύσσεται στο MotoGP.