F1 Mercedes W15: Το Διαδίκτυο ξεσπά στη Mercedes W15: “Τι έκανες;”
F1 Mercedes W15: Η Mercedes παρουσιάζει το W15 των Hamilton και Russell για τη σεζόν 2024 F1 και οι εντυπώσεις διίστανται στα αποκαλυπτήρια για την σεζόν 2024F1 Mercedes W15 2024: Η Mercedes αποκάλυψε το νέο μονοθέσιο της Formula 1 που θα οδηγήσουν οι Lewis Hamilton και George Russell τη σεζόν του 2024. Το χρώμα διαφέρει από το περσινό αυτοκίνητο, αν και παραμένει κυρίως μαύρο.
Η Mercedes παρουσιάζει το W15 για τη σεζόν F1 του 2024
Στον απόηχο του απογοητευτικού Grand Prix του Μπαχρέιν 2023 για τη Mercedes, η ομάδα εξέτασε κάθε πτυχή των λειτουργιών της. Λήφθηκε μια νέα κατεύθυνση, με αποτέλεσμα έναν καλό αριθμό ενημερώσεων στο W14. «Παρά τους περιορισμούς της προϋπάρχουσας αρχιτεκτονικής του W14, υπήρξε απτή πρόοδος», ανέφερε η Mercedes σε δελτίο τύπου.
Η γερμανική αγωνιστική ομάδα σκοπεύει να βασιστεί σε αυτό φέτος. “Ξέρουμε ότι έχουμε ένα βουνό να ανέβουμε για να πολεμήσουμε στο μέτωπο. Δεν υπάρχουν θαύματα σε αυτό το άθλημα”, τόνισε το αφεντικό της ομάδας Toto Wolff . “Αλλά η φιλοδοξία και η αποφασιστικότητά μας είναι ισχυρές. Από τότε που χαράξαμε αυτή τη νέα πορεία, η εξέλιξη έχει προχωρήσει καλά. Είχαμε πολλά στοιχεία στη λίστα προτεραιοτήτων μας για αυτό το αυτοκίνητο. Σύντομα θα δούμε αν κάναμε το βήμα που στοχεύαμε.”
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Η Mercedes W15 του 2024 έναντι της W14 του 2023: Αυτές είναι οι διαφορές
F1 Mercedes W15 2024: Η Mercedes παρουσίασε το νέο μονοθέσιο της Formula 1 με το οποίο θα αγωνιστούν οι Lewis Hamilton και George Russell κατά τη διάρκεια της σεζόν της Formula 1 του 2024. Το χρώμα διαφέρει από το περσινό, αν και το αυτοκίνητο παραμένει κυρίως μαύρο. Είναι ενδιαφέρον ότι τα ασημένια βέλη έχουν κάνει μερική επιστροφή, προς μεγάλη χαρά πολλών οπαδών της Mercedes. Ωστόσο, δεν είναι όλοι το ίδιο θετικοί για τις αλλαγές. Δείτε τις διαφορές μεταξύ του φετινού W15 και του 2023 W14 εδώ.
Διαφορές | Mercedes W15 vs W14
Ενώ το μαύρο (ειδικά το άβαφο carbon) είναι αυτή τη στιγμή η τάση στη F1 , η Mercedes έχει στην πραγματικότητα επιλέξει να προσθέσει περισσότερο χρώμα στο νέο μονοθέσιο. Ενώ πέρυσι η γερμανική ομάδα επέλεξε ένα σχεδόν εξ ολοκλήρου μαύρο αυτοκίνητο, το κλασικό ασημί έχει κάνει επανεμφάνιση.
Το μονοθέσιο, το οποίο ήταν αρχικά ασημί όταν η ομάδα με βάση το Brackley ενώθηκε με τις άλλες ομάδες στο grid, επανέφερε τα αρχικά χρώματα και τα συνδύασε με το μαύρο των τελευταίων ετών. Επιπλέον, έχουν προστεθεί περισσότερες κόκκινες πινελιές, ένα χρώμα που φαινόταν επίσης στο αυτοκίνητο τα προηγούμενα χρόνια.
Η βασική λεπτομέρεια της Mercedes θα προκαλέσει σάλο με τους αντιπάλους της F1;
Η Mercedes αποκάλυψε το W15 την Τετάρτη, αλλά υπήρχε μια εντυπωσιακή διαφορά μεταξύ των ψηφιακών φωτογραφιών και εκείνων που τραβήχτηκαν από το pit box στο Silverstone. Τι συμβαίνει εδώ?
Η Mercedes W15 φαίνεται σχεδόν εντελώς νέα σε σύγκριση με το περσινό αυτοκίνητο.
Η μύτη, το μπροστινό φτερό, τα πλαϊνά και το πίσω μέρος έχουν αλλάξει ριζικά, αλλά, όπου το μπροστινό φτερό φαινόταν ήδη ιδιαίτερο στις φωτογραφίες στούντιο, φαινόταν ακόμα πιο εντυπωσιακό στην πραγματική ζωή.
Στις φωτογραφίες από το pit box στο Silverstone, όπου το W15 αργότερα βγήκε στην πίστα, φαινόταν ένα ακόμη πιο εντυπωσιακό μπροστινό φτερό.
F1 Mercedes W15 2024: Τεχνική Ανάλυση | Είναι παράνομο το νέο μπροστινό φτερό W15;
Η Mercedes παρουσίασε το αυτοκίνητό της για τη σεζόν 2024, το W15, το οποίο παρουσιάζει πολλές καινοτόμες λύσεις και ριζικές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Ο κύριος στόχος της Mercedes , στην πραγματικότητα, ήταν να λύσει τα προβλήματα αστάθειας πίσω που αντιμετώπισε πέρυσι και, όπως επιβεβαίωσε ο Toto Wolff , «θα ήλπιζαν να είμαστε στο κυνηγητό στην αρχή της σεζόν και ελπίζουμε ένα βήμα πιο κοντά στη Red Bull. “
Για να είναι η κορυφαία ομάδα πίσω από τη Red Bull, η ομάδα με βάση το Brackley όχι μόνο επανασχεδίασε πλήρως ολόκληρη την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, αλλά άλλαξε σημαντικά το πλαίσιο, το κιβώτιο ταχυτήτων (και την πίσω ανάρτηση) και τη θέση οδήγησης, η οποία έχει απομακρυνθεί από τα μπροστινά ελαστικά, όπως ακριβώς ζήτησε ο Lewis Hamilton από την αρχή της περασμένης σεζόν. Ωστόσο, αυτές δεν ήταν οι μόνες λύσεις που έδειξε το νέο W15 κατά την κυκλοφορία. μία από αυτές τις καινοτόμες ιδέες θα μπορούσε να είναι οριακή για το τι είναι αποδεκτό από τους κανονισμούς της FIA . Ας προσπαθήσουμε να εμβαθύνουμε σε αυτές τις νέες λύσεις.
Εξαιρετική νέα σχεδίαση μπροστινής πτέρυγας
F1 Mercedes W15 2024: Ξεκινώντας από τη μύτη και το μπροστινό φτερό: εδώ βρίσκεται η πιο λαμπρή ιδέα που έχουμε δει το 2024 μέχρι τώρα: η μπροστινή πτέρυγα έχει τρία πτερύγια (εξαιρουμένου του κύριου αεροπλάνου). Το άνω πτερύγιο συνδέεται με τη μύτη με ένα πολύ μικρό προφίλ άνθρακα (το πτερύγιο σε αυτή την περιοχή έχει πολύ μικρή χορδή). Τα άλλα δύο συνδέονται απευθείας με τη μύτη (βέλος και πράσινη γραμμή). Αυτή η λύση, ωστόσο, φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με το πνεύμα των κανονισμών, επειδή θα αναδημιουργούσε κάτι παρόμοιο με τη διάσημη δίνη Y250, χαρακτηριστικό της προηγούμενης γενιάς αυτοκινήτων. Αυτό κατάφερε να δημιουργήσει μεγαλύτερη κοιλότητα κάτω από το πάτωμα και να δημιουργήσει περισσότερη δύναμη προς τα κάτω.
Ωστόσο, με την εισαγωγή των νέων κανονισμών το 2022, η FIA αποφάσισε να αλλάξει τη σχεδίαση της μπροστινής πτέρυγας ακριβώς για να αποτρέψει την έναρξη αυτών των ροών δίνης, για να απλοποιήσει την ταραχώδη αφύπνιση που δημιουργείται από τα ίδια τα αυτοκίνητα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί ότι η μπροστινή πτέρυγα δεν είναι ακανόνιστη από την άποψη του τεχνικού κανονισμού, που θέτει όρια μόνο σε ότι αφορά τη σχεδίαση των πτερυγίων. Σύμφωνα με το άρθρο 3.9.1 (σημεία δ. και ε.), “Το πιο πίσω σημείο κάθε κλειστού τμήματος πρέπει να είναι ορατό όταν το βλέπουμε από κάτω” και “Με εξαίρεση το πιο πίσω κλειστό τμήμα, το πιο πίσω σημείο κάθε κλειστού τμήματος πρέπει να δεν είναι ορατό όταν το βλέπει κανείς από ψηλά.”
Ως εκ τούτου, αυτή η λύση είναι απολύτως νόμιμη από αυτήν την άποψη, αλλά μπορεί να μην δηλωθεί ως τέτοια όταν το W15 υποβληθεί σε τεχνικούς ελέγχους στο Μπαχρέιν πριν από τη δοκιμή, για τον λόγο που μόλις εξηγήθηκε.
Πέρα από αυτήν την καινοτόμο λύση, αυτή η φωτογραφία μας επιτρέπει επίσης να παρατηρήσουμε μια άλλη αλλαγή στην μπροστινή περιοχή στο W15: η μύτη δεν κάθεται πλέον στο κεντρικό επίπεδο, όπως φαίνεται στο W14 , αλλά είναι πλέον συνδεδεμένη με το δεύτερο πτερύγιο της μπροστινής πτέρυγας. ενώ το κύριο επίπεδο είναι πιο εκτεταμένο προς τα εμπρός στο κεντρικό του τμήμα. Επιπλέον, η μύτη στο κάτω μέρος δεν έχει τρυπηθεί όπως έκαναν άλλες ομάδες, όπως η Alpine και η Aston Martin, αλλά είναι πολύ ογκώδης και το πάχος της αυξάνεται όσο πλησιάζει στο σημείο στερέωσης με το σασί (μωβ βέλος ). Αυτή η σχεδίαση συνδέεται σίγουρα με τη νέα σχεδίαση της ίδιας της μπροστινής πτέρυγας, καθώς πρόκειται για δύο στοιχεία που συνεργάζονται στενά μεταξύ τους.
Κοντύτερο κιβώτιο ταχυτήτων και ράβδος έλξης πίσω ανάρτηση
F1 Mercedes W15 2024: Μετατοπίζοντας την προσοχή στο υπόλοιπο αυτοκίνητο, μπορούν να παρατηρηθούν πολλές αλλαγές στο αμάξωμα και στην πίσω ανάρτηση, όπως ήδη εντοπίσαμε στην Aston Martin κατά τη διάρκεια του shakedown AMR24 .
Η είσοδος ψύξης έχει πολύ διαφορετικό σχήμα σε σύγκριση με αυτό που φάνηκε σε Aston και Ferrari , αλλά είναι σύμφωνο με την επιλογή της Alpine . Η είσοδος ψύξης είναι σχεδόν τριγωνική, με το κάτω χείλος να μετακινείται πολύ προς τα εμπρός και έχει μια μάλλον έντονη καμπυλότητα προς τα μέσα, και στη συνέχεια αγκιστρώνεται στο κάτω μέρος του πλαισίου (βέλος και ροζ γραμμή). Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει την αύξηση της ροής του αέρα που προορίζεται για ψύξη. Ωστόσο, το κάτω SIS έχει τοποθετηθεί μέσα στο δάπεδο (βέλος και πράσινη διακεκομμένη γραμμή) για να αυξηθεί ο ελεύθερος χώρος κάτω από την είσοδο ψύξης και να δημιουργηθεί ένα “διπλό δάπεδο”, δηλαδή ένα δεύτερο κανάλι που προορίζεται να τροφοδοτήσει τον διαχύτη και το φτερό της δοκού.
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
- Δήμος Παιανίας: Το 22ο Motor Festival υπό την αιγίδα του δήμου Παιανίας
Για το λόγο αυτό, το κάτω μέρος του πλαϊνού λοβού έχει επίσης ανασκαφεί περαιτέρω για να ελευθερωθεί περισσότερος όγκος (πορτοκαλί γραμμή και βέλος). Αυτή η λειτουργία κατέστη δυνατή χάρη στην απίστευτη εργασία αναδιοργάνωσης των εσωτερικών στοιχείων και επίσης από τη συσκευασία των καλοριφέρ, τα οποία ήταν τοποθετημένα διαφορετικά κάτω από το κάλυμμα για αεροδυναμικούς σκοπούς (ακόμη και τα πλαϊνά της Aston Martin είναι η απόδειξη αυτής της δουλειάς). Επιπλέον, το πάνω μέρος αυτού του “τοίχου” έχει επίσης επανασχεδιαστεί και έχει ένα διαφορετικό, πιο τοξωτό προφίλ (μωβ βέλος και γραμμή) για να διασφαλίσει ότι ο αέρας που ρέει μέσα στο νερό είναι τόσο ανενόχλητος όσο και ανενόχλητος.
Το πάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα έχει επίσης αναθεωρηθεί, καθώς οι δύο πολύ ογκώδεις αυλακώσεις που φαίνονται στο W14 δεν υπάρχουν πλέον. Έχουν πλέον πολύ πιο απλό και γραμμικό σχήμα, σύμφωνα με τη λύση που υιοθέτησαν η Aston Martin και η McLaren (βέλος και μπλε γραμμή). Αυτός ο σχεδιασμός παράγει ένα είδος «δίσκου» που μπορεί να βοηθήσει στην ώθηση του αέρα από την περιοχή του φωτοστέφανου προς τα πίσω, αλλά και των καυτών αερίων από τον κινητήρα απευθείας στο φτερό της δοκού, αυξάνοντας το φορτίο που δημιουργείται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Το πίσω φτερό έχει επίσης βελτιωθεί. Διαθέτει μια τομή στη μετάβαση της τελικής πλάκας για τη μείωση της οπισθέλκουσας όσο το δυνατόν περισσότερο (κίτρινη γραμμή).
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η ανάρτηση έχει επίσης επανασχεδιαστεί, καθώς διαθέτει πλέον ένα σχέδιο ράβδου έλξης με τη ράβδο πρόσδεσης τοποθετημένη σχεδόν οριζόντια, τόσο για αεροδυναμικούς όσο και για μηχανικούς λόγους. Αυτή η νέα λύση μπορεί να ελευθερώσει περισσότερο χώρο για την άμεση ροή προς τον διαχύτη. Μπορεί να βελτιώσει την αλληλεπίδραση μεταξύ της μηχανικής και της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου, με καλύτερη διαχείριση των πίσω ελαστικών τόσο στις κατατακτήριες όσο και στην απόσταση του αγώνα. Πέρυσι, μπορούσαμε να δούμε πόσο το W14 υπέφερε από αστάθεια στο πίσω μέρος, και αυτή η ριζική αλλαγή, σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων (30 mm πιο κοντό) και το πλαίσιο, επέτρεψε στη Mercedes να καλύψει αυτό το κενό, ως τεχνικός διευθυντής James Allison .
Συμπερασματικά, η Mercedes έδειξε ένα πολύ γενναίο αυτοκίνητο, με καινοτόμες λύσεις και αλλαγές να ακολουθούν τη φιλοσοφία της Red Bull, χωρίς όμως να τις αντιγράφει ξεδιάντροπα. Το βήμα προς τα εμπρός που έχουν κάνει θα αξιολογηθεί μόνο στο Μπαχρέιν, αλλά προς το παρόν το W15 φαίνεται να μπορεί να αγωνιστεί επί ίσοις όροις με τη Ferrari, την Aston Martin και τη McLaren forond Place στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
F1 Mercedes W15 2024: Γκρίζα περιοχή
Σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς της F1, όλα τα στοιχεία πρέπει να στερεώνονται στη μύτη. Ωστόσο, με την πρώτη ματιά, το επάνω, τέταρτο στοιχείο (που περιγράφεται με κόκκινο χρώμα παρακάτω), δεν φαίνεται να είναι προσαρτημένο στο αυτοκίνητο. Πώς γίνεται αυτό?
Μπροστά από το τρίτο στοιχείο περνά ένα σύρμα με το οποίο το εξάρτημα «κολλάται» στο αυτοκίνητο. Ένα παραθυράκι, γκρίζα περιοχή, παράνομο ή απλά έξυπνο; Σε κάθε περίπτωση, μια καινοτομία με την οποία σίγουρα θα προκαλέσει σάλο η Mercedes και την οποία θα παρακολουθεί ο ανταγωνισμός. Απλώς αντιγράψτε ή μήπως ανοίξετε ένα λόμπι για να απαγορεύσετε την κατασκευή; Ο χρόνος θα δείξει.
F1 Mercedes W15 2024: Το Διαδίκτυο ξεσπά στη Mercedes W15: “Τι έκανες;!”
Αμέσως μετά την αποκάλυψη του W15 της Mercedes , η ομάδα πλημμύρισε από αντιδράσεις. Οι αντιδράσεις από τους χρήστες του διαδικτύου ποικίλλουν: πολλοί βρίσκουν όμορφο το νέο μονοθέσιο της Formula 1 των Lewis Hamilton και George Russell , ειδικά με την επιστροφή του «ασημένιου βέλους» στη μύτη. Άλλοι, αντίθετα, βρίσκουν το αυτοκίνητο αντιαισθητικό. Εδώ είναι μερικές από τις αντιδράσεις.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: