MEDIA

Τηλεθέαση AGB: Ο Νίκος Μάνεσης τα έχωσε στη Nielsen για τα νούμερα – Ντροπή…

Έξαλλος ο Νίκος Μάνεσης για τα νούμερα τηλεθέαση και τα στοιχεία που δίνουν στη δημοσιότητα. Είναι ντροπή…
Τηλεθέαση AGB: Ο Νίκος Μάνεσης τα έχωσε στη Nielsen για τα νούμερα – Ντροπή…

Τηλεθέαση AGB: Ο Νίκος Μάνεσης έγινε έξαλλος με τα νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής του και τα στοιχεία που έδωσε η Nielsen, η AGB όπως την ξέρουν οι περισσότεροι. Ουσιαστικά, ο γνωστός παρουσιαστής του ALPHA επιβεβαιώνει όσα αναφέρουμε εδώ και καιρό στο Sportime.

Τι έχουμε πει από την πρώτη κιόλας στιγμή. Πως όλα τα νούμερα τηλεθέασης που δίνει στη δημοσιότητα η εταιρεία Nielsen είναι άκυρα. Μια σειρά αρθρογραφίας έχει αναφέρει το μεγαλύτερο μέρος των προβλημάτων που έχει η μέτρηση της τηλεθέασης στην Ελλάδα. Από τα απαρχαιωμένα μηχανάκια, μέχρι τα αλλόκοτα αποτελέσματα.

Ένα από τα περίεργα αποτελέσματα ήταν και ο Γιώργος Αυτιάς, για παράδειγμα. Δεν είναι δυνατόν τεσσάρων ετών παιδιά να βλέπουν την εκπομπή του. Oύτε άνθρωποι προχωρημένης ηλικίας να βλέπουν Paw Patrol.

Το θέμα με την τηλεθέαση έφτασε μέχρι τη Βουλή. Έγινε σχετική ερώτηση για την τηλεθέαση από τον Δημήτρη Νατσιό για το πώς κινείται το χρήμα στην αγορά, από αυτές τις μετρήσεις. Από ότι φαίνεται μάλιστα, το θέμα παίρνει έκταση. Αν κρίνει κανείς από την αντίδραση που είχε ο Νίκος Μάνεσης…

Τηλεθέαση AGB: Παράλογο δεν είναι;

Ο Νίκος Μάνεσης προσπάθησε να μην πει κάτι, αλλά δεν άντεξε. Στην εκπομπή του στον Alpha Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση έκανε ένα ξέσπασμα. Μάλλον… φυσιολογικό. «Σύμφωνα με την… αγία AGB χθες δεν μας είδε κανείς. Βάλτε μαύρο να δείτε τι νούμερα θα κάνουμε αύριο».

Ουσιαστικά και ο γνωστός παρουσιαστής επιβεβαιώνει αυτό για το οποίο φωνάζουμε. Κι εμείς κι εκείνος. Η δομή είναι λάθος, τα στοιχεία για εξαγωγή αποτελεσμάτων δεν είναι έγκυρα. Δεν γίνεται να μην είδε κανείς μια εκπομπή στον Alpha… Απλά δεν γίνεται. Κι ευτυχώς που υπάρχουν τέτοια κραυγαλέα λάθη από τη Nielsen, γιατί σε διαφορετική περίπτωση δεν θα ήταν πιστευτό αυτό που λέμε.

Ο Νίκος Μάνεσης είπε απλά λαϊκά «είναι χαλασμένο, φτιάξτε το!». Και στη συνέχεια άφησε στην άκρη το αστείο και ανέφερε: «Δεν είναι καλαμπούρι. Κάποιοι άνθρωποι κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους».

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τηλεθέαση AGB: Ο Νίκος Μάνεσης τα έχωσε στη Nielsen για τα νούμερα – Ντροπή…», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…