ENGINE POWER

MotoGP Ισπανίας: Οι Bagnaia, Binder, Fernandez εξηγούν τις πτώσεις τους ενώ προηγούνταν

MotoGP Ισπανίας: Οι τρεις πρώτοι του σπριντ - Aleix Espargaro, Marc Marquez, Pedro Acosta - μίλησαν από κοινού στον τερματισμό ότι η πίστα ήταν εξαιρετικά ολισθηρή
MotoGP Ισπανίας: Οι Bagnaia, Binder, Fernandez εξηγούν τις πτώσεις τους ενώ προηγούνταν

MotoGP Ισπανίας:  Στο ταραχώδες σπριντ της Βαρκελώνης, ο “Pecco” Bagnaia, ο Brad Binder, ο Raul Fernandez αποχαιρέτησαν όλοι το χαλίκι που ήταν ξαπλωμένο στο P1 – γι’ αυτό

Απίστευτες σκηνές στο σπριντ MotoGP το Σαββατοκύριακο της Καταλονίας στη Βαρκελώνη: Αν και ο σύντομος αγώνας του Σαββάτου διήρκεσε μόλις δώδεκα γύρους, τρεις αναβάτες τράκαραν ενώ προηγούνταν: Francesco Bagnaia (Ducati), Brad Binder (KTM ) και Raul Fernandez (Trackhouse-Aprilia).

δύο φορές και ισχύων παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP “Pecco” Bagnaia ήταν ο τελευταίος από την προαναφερθείσα τριάδα που υπέστη τις συνθήκες το απόγευμα του Σαββάτου στο Circuit de Barcelona-Catalunya. Στον τελευταίο γύρο, όταν πίστευε ότι η νίκη στο σπριντ ήταν ήδη προσιτή, τράκαρε στη στροφή 5. Αυτή είναι η σφιχτή αριστερόχειρα, η πιο αργή γωνία στην πίστα.

Επίσης σε αυτή τη στροφή 5, πέντε γύρους μπροστά από τον Bagnaia, έπεσε ο Brad Binder, ο οποίος ήταν πρώτος. Και τρεις γύρους πριν από τον Binder, ήταν ο Raul Fernandez, ο οποίος ήταν εντελώς απροσδόκητα στο προβάδισμα, που έχασε τη θέση του στο προβάδισμα μετά από πτώση. Στην περίπτωσή του ήταν η στροφή 10, ο αριστερόχειρας στο τέλος της πλάτης ευθεία.

Οι τρεις πρώτοι του σπριντ – Aleix Espargaro, Marc Marquez, Pedro Acosta – μίλησαν από κοινού στον τερματισμό ότι η πίστα ήταν εξαιρετικά ολισθηρή το απόγευμα με θερμοκρασία ασφάλτου 46 βαθμών Κελσίου. Ο νικητής Espargaro παραδέχτηκε μάλιστα ότι «γλίστρησε μερικές φορές τον μπροστινό τροχό», αλλά μπορούσε να πιάσει την Aprilia του κάθε φορά.

Qualifying-Sprint-MotoGP-spain-Grand-Prix-barcelona

 

MotoGP Ισπανίας – Μπαγκνάγια: Αναλύθηκε η συντριβή στα πιτς για μία ώρα

Ο Francesco Bagnaia θα είχε πάρει την πρώτη του νίκη στο σπριντ μετά το Spielberg (Αύγουστος 2023) αν δεν κατέβαινε στη στροφή 5 στον τελευταίο από τους δώδεκα γύρους. “Φαίνεται ότι μια σύγκρουση είναι εύκολο να συμβεί αν πλησιάσεις αυτή τη γωνία πιο αργά από το κανονικό”, λέει ο παγκόσμιος πρωταθλητής και είναι πεπεισμένος: “Υπό κανονικές συνθήκες αυτό δεν θα είχε συμβεί. Αλλά το επίπεδο πρόσφυσης εδώ είναι μια καταστροφή και μπορεί να προφανώς συμβαίνει».

Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να συνειδητοποιήσει η Bagnaia. «Πέρασα μια ώρα στα pits αναλύοντας τα πάντα», λέει ο αναβάτης της Ducati και εξηγεί: «Αν δεν ξέρεις γιατί τράκαρες, τότε καλύτερα να τα εξετάσεις όλα από τη βάση».

Ο Bagnaia δεν θέλει να μάθει τίποτα για μια καθυστέρηση συγκέντρωσης υπό την πίεση του Espargaro. «Ήμουν 100 τοις εκατό συγκεντρωμένος», λέει. “Ξέρω πώς να κερδίζω αγώνες. Αυτή θα ήταν άλλη μια από τις νίκες μου γιατί είχα τα πάντα υπό έλεγχο. Τα ελαστικά μου ήταν σε καλή κατάσταση και ήμουν πιο γρήγορος. Γι’ αυτό ήταν τόσο σημαντικό για μένα να καταλάβω γιατί συνέβη το τρακάρισμα. .”

«Θα προσπαθήσω να είμαι πιο προσεκτικός αύριο στον μακρύ αγώνα», είπε ο Bagnaia, για τον οποίο αυτό είναι το τρίτο μηδενικό αποτέλεσμα στη σειρά στους αγώνες μικρής διάρκειας το Σάββατο. Στο σπριντ στη Χερέθ πιάστηκε ανάμεσα στον Μπραντ Μπίντερ και τον Μάρκο Μπεζέκι και έπεσε. Η τεχνολογία στο Ducati GP24 του απέτυχε κατά τη διάρκεια του σπριντ στο Le Mans.

Qualifying-Sprint-MotoGP-spain-Grand-Prix-barcelona

Binder: Η πτώση συνέβη χωρίς προειδοποίηση, αλλά…

MotoGP Ισπανίας: Για τον Brad Binder, ο οποίος τράκαρε δύο φορές στη Βαρκελώνη την Παρασκευή, το ατύχημα του απόγευμα του Σαββάτου στη στροφή 5 ήταν το τρίτο του Σαββατοκύριακου και το δωδέκατο της σεζόν. «Μια σύγκρουση δεν είναι φυσικά ποτέ ωραία, αλλά το να τρακάρεις ενώ είσαι πρώτος είναι καλύτερο από το να οδηγείς στη 15η θέση, όπως έκανα την προηγούμενη εβδομάδα», λέει ο αναβάτης της KTM.

Ενώ ήταν επικεφαλής, ο Binder περιγράφει τη συντριβή του ως εξής: “Δυστυχώς, ο μπροστινός τροχός γλίστρησε χωρίς προειδοποίηση στη στροφή 5. Ίσως είχα βάλει τη μοτοσικλέτα λίγο πιο απότομη [κατά το φρενάρισμα] από τον προηγούμενο γύρο. Σε κάθε περίπτωση, δυστυχώς, ήταν το τέλος του αγώνα μου».

Ήταν λόγω των συνθηκών της πίστας; “Σε ό,τι με αφορά”, λέει ο Binder, “Δεν είχα καμία στιγμή σοκ σε αυτή τη γωνία 5 όλο το Σαββατοκύριακο μέχρι τώρα. Αλλά σήμερα είχα ένα και τελείωσε. Όλοι ξέρουν ότι αυτή η γωνία είναι λίγο δύσκολο γιατί υπάρχει ένα κομμάτι κατηφορίζει και η καμπύλη κρέμεται λίγο έξω. Υστερόγραφο: «Αύριο στον αγώνα θα προσπαθήσω να είμαι λίγο πιο προσεκτικός εκεί».

Qualifying-Sprint-MotoGP-spain-Grand-Prix-barcelona

Raul Fernandez: Η πτώση ήταν συνέπεια του προηγούμενου κόρνερ

MotoGP Ισπανίας:  Και ο Raul Fernandez, του οποίου το ατύχημα συνέβη στη στροφή 10; Για τον αναβάτη Trackhouse, μετά την πρώτη αρχική σειρά 1 της καριέρας του στο MotoGP, λίγες ώρες αργότερα πήρε επίσης το προβάδισμα για πρώτη φορά πριν τελειώσει η μέρα του με ένα τρακάρισμα στον τέταρτο γύρο. Ως αιτία αναφέρει και ένα λάθος, το οποίο όμως ξεκίνησε από την προηγούμενη γωνία.

“Δεν ξέρω γιατί, αλλά το ποδήλατό μου κινούνταν πολύ στη στροφή 9. Έχασα πολύ χρόνο εκεί. Τουλάχιστον αυτή ήταν η εντύπωσή μου. Όταν ήθελα να το επανορθώσω στο φρενάρισμα [από τη στροφή 10], Το μόνο που σκέφτηκα ήταν: Ανάθεμα, δεν μπορώ να κρατήσω τη γραμμή, έπεσα 100 τοις εκατό», είπε ο Fernandez.

«Ίσως», συνεχίζει ο οδηγός του Trackhouse, «ήμουν πολύ φιλόδοξος εκείνη τη στιγμή. Απλώς δεν ήθελα να χάσω πολύ χρόνο. Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από την ομάδα γιατί ήταν ένα ηλίθιο λάθος. Ένιωσα εξαιρετικά άνετα σήμερα και είχα τα πάντα υπό έλεγχο Η συντριβή ήταν ένα λάθος γιατί ήθελα να διορθώσω το λάθος από την προηγούμενη γωνία.»

 

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η συναρπαστική εμπειρία του Motor Festival αποκτά νέα διάσταση με την παρουσία ενός από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του κόσμου!

Engine Power
Engine Power: Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες γιόρτασε το νέο του άλμπουμ παραγγέλνοντας ένα custom Ford

Engine Power
Engine Power: Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Pierre Gasly δεν κρύβει το γεγονός ότι η σεζόν του 2025 είναι απλώς μια μετάβαση για την Alpine, η οποία ελπίζει να επιστρέψει στο μπροστινό μέρος της ομάδας το 2026. Ο Norman οδηγός αποκαλύπτει ήδη μια πιθανότητα να αγωνιστεί για τον τίτλο.

Engine Power
Engine Power: Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν ώθησε τη Red Bull να πραγματοποιήσει μια συνάντηση για να καθησυχάσει τον Max Verstappen σχετικά με τις δυνατότητες της ομάδας φέτος.

Engine Power
Engine Power: Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Η Ford Mustang έχει αντέξει εδώ και πολύ καιρό ως, ίσως, το πιο εμβληματικό μυϊκό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Engine Power
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power