Η κατάταξη των MotoGP Riders θα ήταν πολύ διαφορετική χωρίς το Sprint
MotoGP Riders: Το 2024, μετά από οκτώ γύρους, η κατάταξη των οδηγών θα ήταν ριζικά διαφορετική χωρίς το sprintMotoGP Riders: Ανακαλύψτε τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στην κατάταξη των οδηγών του MotoGP, όταν αφαιρέσουμε τους βαθμούς που σημείωσαν στο Sprint από την έναρξη της σεζόν του 2024.
Είτε σας αρέσει το Sprinting είτε όχι, έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος των Σαββατοκύριακων αγώνων MotoGP . Καθιερώθηκε στην αρχή της σεζόν του 2023, η μορφή του διαγωνισμού που απονέμει βαθμούς το Σάββατο επέτρεψε να αποκαλυφθούν οι βασιλιάδες του συντομευμένου αγώνα, καθώς και οι οδηγοί που δεν το χρησιμοποίησαν προς όφελός τους.
Επομένως, είναι πάντα ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα όταν αφαιρούμε τους βαθμούς που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των αγώνων. Το 2024, μετά από οκτώ γύρους, η κατάταξη των οδηγών θα ήταν ριζικά διαφορετική χωρίς το τελευταίο, καθώς ορισμένοι από τους ηγέτες δεν έχουν κάνει τη δύναμή τους.
MotoGP Riders: Πρώτα από όλα, ο αρχηγός δεν θα λεγόταν Χόρχε Μαρτίν, αλλά Φραντσέσκο Μπαγκνάγια. Ένας πραγματικός βασιλιάς του Sprint, ο Martin έχει τερματίσει εκτός των 3 κορυφαίων μόνο δύο φορές αυτή τη σεζόν, όταν ο αντίπαλός του έχει ήδη τρεις αποσυρθεί.
Η διαφορά θα ήταν επίσης πιο κοντινή μεταξύ των οδηγών που πάλεψαν για τον τίτλο το 2023, αφού ο Ιταλός θα είχε δώδεκα βαθμούς περισσότερους από τον Ισπανό, ενώ αυτή τη στιγμή είναι δεκαοκτώ πίσω.
Θέση σε αυτή την κατάταξη θα κέρδιζε και ο Ενέα Μπαστιανίνι, έχοντας καλύτερες Κυριακές από τον Marc Marquez.
Σε δυσκολία με την Ducati του το Σάββατο, ο Fabio Di Giannantonio έχει μόλις δέκα πόντους στο Sprint από την αρχή της σεζόν. Χωρίς αυτό το αγκάθι στο πλευρό του, ο οδηγός του VR46 θα καταλάμβανε την έκτη θέση στον πίνακα, λίγους μόνο πόντους πίσω από τον Brad Binder, αλλά πάνω από όλα μπροστά από τον Pedro Acosta, κανονικό υποψήφιο για το βάθρο αμέσως μετά τα Qualifying.
MotoGP Riders: Η κατάταξη οδηγών MotoGP 2024 χωρίς βαθμούς στο Sprint:
- Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo): 127 πόντοι
- Χόρχε Μάρτιν (Pramac Ducati): 115 πόντοι
- Ενέα Μπαστιανίνι (Ducati Lenovo): 91 πόντοι
- Marc Marquez (Gresini Ducati): 82 πόντοι
- Brad Binder ( Red Bull KTM): 72 πόντοι
- Fabio Di Giannantonio (VR46 Ducati): 64 πόντοι
- Πέδρο Ακόστα (Tech3 KTM): 63 πόντοι
- Μάβερικ Βινάλες (Aprilia Racing): 61 πόντοι
- Aleix Espargaro (Aprilia Racing): 50 βαθμοί
- Alex Marquez (Gresini Ducati): 46 πόντοι
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τον Christian Horner, ο Isack Hadjar ήταν πιο γρήγορος από τον Yuki Tsunoda στις δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι.
Μόλις ιδρύθηκε για το 2025 στη Racing Bulls, ο Isack Hadjar θα συνεργαστεί με τον Yuki Tsunoda, ο οποίος έβλεπε τον εαυτό του περισσότερο στη Red Bull. Ο Christian Horner εξήγησε επίσης ότι ο Γάλλος ήταν πιο γρήγορος από τον Ιάπωνα κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο τέλος της σεζόν.
Ο Marquez και η Ducati ανακοινώνουν την ημερομηνία παρουσίασής τους το 2025
Η Ducati Lenovo θα παρουσιάσει τα χρώματα του 2025, καθώς και τον νέο αναβάτη της, Marc Marquez, στις 20 Ιανουαρίου στην Ιταλία.
Οι διευθυντές ομάδων της F1 ψήφισαν για τον καλύτερο οδηγό τους της σεζόν
Όπως κάθε χρόνο, οι διευθυντές ομάδων του grid της Formula 1 2024 εξέλεξαν τον καλύτερο οδηγό τους της σεζόν. Ανακαλύψτε την κατάταξή τους.