41ο Ράλλυ Φθιώτιδος 2024 | Συμμετοχές
Έφτασε η ώρα του 41ου Ράλλυ Φθιώτιδος, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου με 60 συμμετοχές και κέντρο την πόλη της Λαμίας.Ο αγώνας αποτελεί τον τέταρτο γύρο του Tour European Rally (TER) και του αντίστοιχου TER Historic και τον δεύτερο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Παράλληλα, προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), στο Κύπελλο αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και στο Κύπελλο Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται από την ποιότητά τους, με τους πρωταγωνιστές του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου να δίνουν το παρών και ένα πλήρωμα από την Ιταλία να έρχεται στη χώρα μας με στόχο να συλλέξει βαθμούς στη μάχη που δίνει για την κατάκτηση του τίτλου στο TER. Η αύξηση των αγωνιστικών χιλιομέτρων του αγώνα σε σχέση με τα τελευταία χρόνια αποτέλεσε κίνητρο για αρκετά πληρώματα να δηλώσουν συμμετοχή στο 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος. Ο ασφάλτινος αγώνας θα διοργανωθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Λαμιέων, τον Δήμο Δελφών, τον Δήμο Καμένων Βούρλων και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Χορηγοί του αγώνα είναι η Opel Karellis Group, η Electrolux και η ProComfort_Hellas.
Με ένα Citroen C3 Rally2 έρχονται στην Ελλάδα οι Rachele Somaschini-Nicola Arena προκειμένου να αγωνιστούν στις όμορφες ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδος και παράλληλα να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς που θα τους βοηθήσουν στη μάχη του Tour European Rally. Η οδηγός έχει κατακτήσει το TER Ladies Cup τις δύο προηγούμενες χρονιές και φέτος στοχεύει και πάλι στον τίτλο. Με το Νο 2 στις πόρτες του Skoda Fabia R5 θα συμμετάσχουν στο 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης, οι οποίοι με την εντός έδρας νίκη τους στην πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου, στο Ράλλυ Κρήτης, είναι στην κορυφή της βαθμολογίας του θεσμού. Πέρυσι στη Λαμία είχαν ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου και φέτος θα βρουν απέναντί τους 5 συνδυασμούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Σχεδόν 9 χρόνια έπειτα από την τελευταία του συμμετοχή σε αγώνα ράλλυ, ο Νίκος Ζάχος επιστρέφει, αυτή τη φορά με ένα ολοκαίνουριο Citroen C3 Rally2 και τον Ηλία Παναγιωτούνη να διαβάζει τις σημειώσεις. Στόχος του πληρώματος είναι η εξοικείωση με το νεοαποκτηθέν γαλλικό αυτοκίνητο και γιατί όχι μια θέση στο βάθρο του αγώνα. Μπορεί να έμειναν μακριά από την αγαπημένη τους ασφάλτινη επιφάνεια για 10 χρόνια, τα αδέρφια Ιωάννης και Ευάγγελος Ακράτος επέστρεψαν όμως σε αυτή στο Ράλλυ Σπριντ Αιγίου πριν από λίγες ημέρες και ανυπομονούν να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στον αγώνα της Λαμίας. Το δίδυμο θα μοιραστεί ένα Skoda Fabia R5, ευελπιστώντας να κάνει έναν απροβλημάτιστο αγώνα. Με μικρή εμπειρία στο χώρο των ράλλυ, ο Στάθης Κουκέας αγωνίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον αγώνα, έχοντας δίπλα του στο Ford Fiesta R5 τον πολύπειρο Νίκο Πετρόπουλο.
41ο Ράλλυ Φθιώτιδος 2024 :Με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII θα προσπαθήσουν να «εισέλθουν» ανάμεσα στα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, οι Κρητικοί Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής, ενώ ένα ατμοσφαιρικό Skoda Fabia S2000 θα μοιραστούν οι Ανδρέας Νομικός και Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης. Αντίπαλοι των προαναφερθέντων στην κατηγορία C2 θα είναι τρία αυτοκίνητα της Rally3, που έπειτα από τα χώματα της Κορίνθου, θα «φορέσουν» την ασφάλτινη περιβολή τους για την περίσταση. Πρωταθλητές Ελλάδος Χώματος στην κατηγορία F2 το 2020 και το 2021, οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς θα κάνουν στη Λαμία το ντεμπούτο τους στην ασφάλτινη επιφάνεια, οδηγώντας ένα Ford Fiesta Rally3. Με ανεβασμένο το ηθικό έπειτα από τις επιτυχημένες εμφανίσεις τους σε Αίγιο και Κόρινθο, όπου κέρδισαν την κατηγορία τους, οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου θα αγωνιστούν στο 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος με ένα Renault Clio Rally3, έχοντας βλέψεις να τερματίσουν ψηλά. Αν και τον τελευταίο καιρό τον έχουμε συνηθίσει να κάθεται στο δεξί μπάκετ, ο 30χρονος Νίκος Κομνός αυτή τη φορά θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του Renault Clio Rally3 και μαζί με τον Νίκο Κόντο, θα αγωνιστούν με στόχο να «μάθουν» και να προσαρμοστούν γρήγορα στο τετρακίνητο γαλλικό όπλο. Στην κατηγορία C2 αγωνίζονται επίσης οι «χωμάτινοι» Ντίνος Τζέμος-Νίκος Μοσχόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo IX και ο «πρωτάρης» στο χώρο των ράλλυ, Παναγιώτης Ντελίκος, με τον Ηρακλή Ζήκα δίπλα του σε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι θα διεκδικήσουν τη νίκη στην κατηγορία Ν.
Στην κατηγορία F2, ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η επιστροφή των Πρωταθλητών του 2018 Ιωάννη Πλάγου-Αλκιβιάδη Ρέντη που θα οδηγήσουν ένα Peugeot 208 Rally4 της C5 στα χρώματα της Ελληνικής Αστυνομίας. Οι «Βόρειοι» Ιωάννης Κωνσταντινίδης-Δημήτρης Κυπαρισσάς θα μονομαχήσουν για τη νίκη στην κατηγορία F2 καθώς και στη C3, με το Citroen DS3 R3T Max, ενώ υποψήφιοι για την επικράτηση στην F2 και στη C5, είναι και οι Κρητικοί Ιωάννης Νικολιδάκης-Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 S16. 22 χρόνια μετά, ο Γιώργος Παντελάκης επιστρέφει στη Λαμία, προκειμένου να αγωνιστεί στο 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος, αυτή τη φορά με ένα Renault Clio R3 Maxi και τον Γιώργο Μουρτζούκο δίπλα του και στόχος τους είναι ένα καλό πλασάρισμα στην F2 και στη C3. Για πρώτη φορά συμμετέχει στο Ράλλυ Φθιώτιδος ως οδηγός ο Λάζαρος Σκουλαριώτης, έχοντας συνοδηγό τον Απόστολο Μακάριο και μαζί θα επιδιώξουν να φέρουν ένα θετικό αποτέλεσμα στην F2 και στη C3, με το κίτρινο Renault Clio RS. Ένα Honda Civic Type R EP3 θα μοιραστούν οι Παύλος Μπαξεβανάκης-Σωτήρης Γεροθανάσης που έρχονται να αγωνιστούν για άλλη μια φορά στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδας. Δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη η συμμετοχή των «Filon»-Βαγγέλη Σωτήρχου με ένα Citroen C2 S1600, στην πρώτη εμφάνιση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε αγώνα ράλλυ, με τους Ιωάννη Καλαϊτζιάν-Μαριάννα Καλογηράτου να διεκδικούν μια θέση στο βάθρο της C4, έχοντας στα χέρια τους ένα Ford Puma Kit Car με πλούσια ιστορία. Εντυπωσίασαν με τις επιδόσεις τους εντός Κρήτης οι Ιωάννης Καφετζάκης-Νίκος Ξανθός (Peugeot 106 S16) και ευελπιστούν για ένα καλό πλασάρισμα στην F2 και στη C5. Εμφάνιση ανάλογη με την περσινή, όπου είχαν επικρατήσει στη C5, θέλουν να κάνουν οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος που θα οδηγήσουν ένα Peugeot 106 S16. Με ένα Citroen Saxo VTS θα αγωνιστούν οι Αποστόλης Βεργοζήσης-Βασίλης Ανάγνου που απέδειξαν την ταχύτητά τους στον περσινό αγώνα, ενώ ένα Citroen C2 R2 θα μοιραστούν οι Νίκος Τσακίρης-Νίκος Ιντζόγλου που μετά το περσινό διάλειμμα όπου συμμετείχαν σε αγώνες στη γειτονική Ιταλία, επιστρέφουν στη χώρα μας με σκοπό να ακολουθήσουν ολόκληρο το θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Ως επί το πλείστον «χωμάτινος» οδηγός, ο Κύπριος Γιώργος Αγαθοκλέους αυτή τη φορά θα δοκιμάσει τις δυνατότητές του σε ασφάλτινο τερέν, με τον Βαγγέλη Σεβαστόπουλο στο δεξί μπάκετ ενός Peugeot 208 Rally4 της C5, με τους Κορίνθιους Ιωάννη Μπίστα-Χρήστο Μπακλώρη να επιστρέφουν στη Λαμία, αυτή τη φορά με ένα Renault Clio III RS. Με το νεοαποκτηθέν Honda Civic Type R EP3 θα συμμετάσχουν οι Δημήτρης Πολατσίδης-Κώστας Βερυκάκης, με τους Θεόδωρο Καλαμαρά-Δημήτρη Λαμπράκη να έχουν στα χέρια τους ένα Peugeot 206 XS. Πολύτιμα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι ενός Citroen Saxo VTS θέλουν να γράψουν οι τοπικοί Ιωάννης Μίχος-Χρυσόστομος Φλώρος, μόλις στον δεύτερο αγώνα ράλλυ της καριέρας τους, ενώ οι Βολιώτες Θανάσης Τσιτσιγιάννης-Αλεξία Τσιτσιγιάννη δίνουν και φέτος το παρών στο Ράλλυ Φθιώτιδος με ένα Citroen Saxo VTS.
41ο Ράλλυ Φθιώτιδος 2024 : Στην κατηγορία F2 E, ξεχωρίζει η συμμετοχή των τρεις φορές Πρωταθλητών Ελλάδας στη δικίνητη κατηγορία, Δημήτρη και Μάνου Κτιστάκη με Peugeot 306 της C3, οι οποίοι επικράτησαν και στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στην Κρήτη. Στα φαβορί για τη νίκη συγκαταλέγονται, επίσης, οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης με Citroen Saxo Kit Car της κατηγορίας C4. Οι Πατρινοί Ανδρέας Μαργαρώνης-Ανδρέας Καλυβιώτης θα αγωνιστούν με ένα Peugeot 306, κυνηγώντας παράλληλα τη διάκριση και στην C3, ενώ με ένα ίδιο αυτοκίνητο της C3, θα συμμετάσχουν οι «Βόρειοι» Γιώργος Παρασκευαΐδης-Ιωάννης Σαρητσόγλου στον πέμπτο αγώνα ράλλυ του 26χρονου οδηγού. Πέντε χρόνια από την τελευταία του συμμετοχή ως οδηγός, ο Αθανάσιος Καραθανάσης επιστρέφει στο μπάκετ, έχοντας συνοδηγό στο Opel Astra GSI της κατηγορίας C3, τον γιο του, Κωνσταντίνο. Άτυχοι πέρυσι καθώς εγκατέλειψαν νωρίς την προσπάθειά τους, οι Βασίλης Φυγκιώρης-Χρήστος Κίτσος επιστρέφουν στη Λαμία με στόχο να κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα με την Opel Ascona B. Οι Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206), Κώστας Αναγνωστάκης- Δημήτρης Αλεξιάδης (Suzuki Swift Sport MK4) και Δημήτρης Διαμαντής-Ανδρέας Μασιάλας (Toyota Corolla AE86) έχουν συμμετάσχει πολλές φορές στους ασφάλτινους αγώνες της ΑΛΑΛ και θα διεκδικήσουν και φέτος τη νίκη στην κατηγορία τους, τη C4. Από την ακριτική Ξάνθη «κατεβαίνουν» οι Γιώργος Ξενοκώστας-Αθανάσιος Αποστολίδης (Toyota Starlet) ευελπιστώντας να κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα και να τερματίσουν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το μεσημέρι της Κυριακής, ενώ οι τοπικοί Ανδρέας Γρηγορόπουλος-Ηλίας Αγγελής θα οδηγήσουν ένα Peugeot 205.
Ωραίες μάχες προμηνύονται στην κατηγορία C6 που συγκέντρωσε 13 πληρώματα. Με στόχο τη νίκη θα αγωνιστούν οι Κυπελλούχοι του 2021 και περσινοί άτυχοι, Ιωάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας (Peugeot 106), με τον Δημήτρη Αμαξόπουλο να κάνει δυναμικό comeback στο ασφάλτινο τερέν, ευελπιστώντας να κερδίσει την κατηγορία και να τερματίσει ψηλά και στην F2 με ένα Peugeot 106 και τον Σταύρο Σταμέλο δίπλα του. Κυπελλούχος Ελλάδος στην κατηγορία το 2023, ο Βαγγέλης Μασιάλας θα διεκδικήσει τη νίκη, με τον Στέφανο Κλόκα στο δεξί μπάκετ ενός Citroen Saxo VTS. Να αφήσουν πίσω την ατυχία του Ράλλυ Σπριντ Αιγίου θα επιδιώξουν τα αδέρφια Βίκτωρας και Πανάγγελος Ρέκκας με το κόκκινο Citroen Saxo VTS, ενώ ικανό για τη νίκη φαντάζει και το δίδυμο από την Κρήτη των Στράτου Σταματάκη-Φίλιππου Φακουρέλη (Peugeot 106 XSi) που με τη νίκη στην πρεμιέρα, βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας στη C6. Με στόχο μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας θα αγωνιστούν με Citroen Saxo VTS οι Νίκος Μανούσκος-Σπύρος Μπογδάνος και Ιωάννης Μόσιος-Κωνσταντίνος Στέλλος, όπως και ο Νίκος Τύρος με Peugeot 106. Με πανομοιότυπα Toyota Yaris θα αγωνιστούν στην κατηγορία οι Θανάσης Μπουτσίκος-Γιώργος Βότσης και Αντώνης Λάππας-Δημήτρης Σαρικάς, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή του Junior, Δημήτρη Κούγια, με συνοδηγό στο Peugeot 106, τον πατέρα του, Βασίλη Κούγια. Τον πρώτο τους αγώνα με το νεοαποκτηθέν Renault Clio Rally5 θα κάνουν οι Σταμάτης Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας, ενώ με το κόκκινο Toyota Starlet EP91 θα συμμετάσχουν οι Άγγελος Κουτσούκος-Ευθύμης Μπόκαρης.
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών, οι επικεφαλής της βαθμολογίας του θεσμού και νικητές της κατηγορίας στο περσινό Φθιώτιδος, Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας θέλουν να κάνουν το δύο στα δύο στο θεσμό και να αποκτήσουν προβάδισμα τίτλου, οδηγώντας μία BMW M3 E30. Μία πανέμορφη Lancia Stratos HF θα μοιραστούν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς που έχουν βλέψεις για μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας, ενώ επίδοση αντίστοιχη με την περσινή, όπου είχαν τερματίσει δεύτεροι στα Ιστορικά, θέλουν να κάνουν οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου με μία Lancia Delta Integrale. Οι Γιώργος Γαβριηλίδης-Νίκος Μουζάκης θα αγωνιστούν με ένα Ford Sierra RS Cosworth 4×4 στις ειδικές της Λαμίας, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο στον δεύτερο αγώνα ράλλυ της ζωής τους θα λάβουν μέρος οι Γιώργος Τσακανίκας-Γιώργος Σαγώνας, σχεδόν ένα μήνα έπειτα από το ντεμπούτο τους στο Ράλλυ Σπριντ Αιγίου. Πίσω από το τιμόνι ενός Toyota Starlet θα βρεθεί ο 29χρονος Ιωάννης Νομικός που αγωνίζεται για πρώτη φορά σε ασφάλτινο τερέν, με συνοδηγό τον έμπειρο Μιχάλη Πατρικούση.
Αναφορικά με το πρόγραμμα του 41ου Ράλλυ Φθιώτιδος, η δράση θα ξεκινήσει την Παρασκευή 28 Ιουνίου, στις 14:00, με τη διεξαγωγή του προαιρετικού shakedown, στην οποία οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να στήσουν κατάλληλα το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο ενόψει του διήμερου, απαιτητικού αγώνα. Η προαιρετική αυτή διαδικασία θα λάβει χώρα στην περιοχή των Θερμοπυλών, σε μια διαδρομή μήκους 5,06 χλμ. και θα διαρκέσει συνολικά 3 ώρες. Θα έχει προηγηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος τόσο του διεθνούς, όσο και του Ελληνικού αγώνα, ο οποίος θα φιλοξενηθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Στις 20:30, στο χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας θα διεξαχθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του 41ου Ράλλυ Φθιώτιδος, όπου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να χειροκροτήσει και να φωτογραφηθεί από κοντά με όλους τους συμμετέχοντες.
Για άλλη μια χρονιά, ο χώρος του Service Park θα φιλοξενηθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου η Γραμματεία και το κέντρο του αγώνα, χώρος που στεγάζει τις εγκαταστάσεις του Ράλλυ Ακρόπολις, τα τελευταία χρόνια.
Τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα του Tour European Rally θα αγωνιστούν συνολικά σε 8 ειδικές διαδρομές, 4 επαναλαμβανόμενες. Η «μάχη» θα ξεκινήσει το Σάββατο 29 Ιουνίου, με τα πληρώματα να αναχωρούν από τον χώρο του Service Park στις 09:00. Θα κατευθυνθούν στην Ειδική Διαδρομή «Μοσχοκαρυά» (14,79 χλμ.) στις 09:33 και ακολουθήσει η Ειδική Διαδρομή «Υπάτη» (13,07 χλμ.) με ώρα έναρξης 10:36. Εν συνεχεία, τα πληρώματα θα επιστρέψουν στη Λαμία για το ενδιάμεσο Service προτού επαναλάβουν τις Ειδικές Διαδρομές «Μοσχοκαρυά» (12:59) και «Υπάτη» (14:02), οι οποίες να σημειωθεί πως χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε αγώνα ράλλυ. Το πρώτο αυτοκίνητο θα τερματίσει την πρώτη ημέρα του αγώνα στις 15:02 στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Το πρωί της Κυριακής 30 Ιουνίου στις 09:00 και έπειτα από ένα 10λεπτο Service, τα πληρώματα θα εκκινήσουν το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας με τις ειδικές διαδρομές της ημέρας να είναι γνωστές από το Ράλλυ Φθιώτιδος του 2023. Να σημειωθεί πως οι αγωνιζόμενοι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων και του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων θα λάβουν μέρος αποκλειστικά στο σκέλος της Κυριακής.
Πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας και 5η του αγώνα, είναι η μαραθώνια “Μπράλος-Παύλιανη”, (μήκος 30,35 χλμ.) που είναι και η μεγαλύτερη του ράλλυ. Θα ακολουθήσει η ειδική διαδρομή “Καλοσκοπή”, μήκους 10,92 χλμ με τα αγωνιστικά να επιστρέφουν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Σε εκείνο το σημείο, θα ολοκληρωθεί ο αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Για τα πληρώματα που θα αγωνιστούν στο TER, καθώς επίσης και για τα Ιστορικά, ο αγώνας θα συνεχιστεί. Έπειτα, λοιπόν, από το ημίωρο Service στη Λαμία, θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο πέρασμα από τις Ειδικές Διαδρομές “Μπράλος-Παύλιανη ΙΙ” (12:34) και “Καλοσκοπή II” (13:32), προκειμένου να ολοκληρωθούν τα 138.26 αγωνιστικά χιλιόμετρα, επί συνόλου 428.32 συνολικών χιλιομέτρων του διεθνούς αγώνα και τα πληρώματα να τερματίσουν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας λίγο μετά τις 14:30.
Η απονομή των επάθλων για τους νικητές, όλων των θεσμών στους οποίους προσμετρά ο αγώνας, θα γίνει στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, μία ώρα μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου.
Το συνολικό μήκος του αγώνα που προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου ανέρχεται σε 97 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με το συνολικό μήκος να είναι 322,17 χλμ. Τα πληρώματα του Πρωταθλήματος των Ιστορικών θα αγωνιστούν συνολικά σε 4 Ειδικές Διαδρομές, μήκους 82,54 αγωνιστικών χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 212,30 χλμ.
Ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων θα είναι ο ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων, που θα δημοσιεύεται στην εφαρμογή Sportity και θα είναι διαθέσιμος επίσης στην ιστοσελίδα του αγώνα www.alal.gr. Η εφαρμογή Sportity είναι διαθέσιμη για λήψη σε συσκευές iOS στο App Store και σε συσκευές Android στο Google Play. Ο κωδικός του καναλιού Sportity για τον αγώνα του TER είναι RFTER2024 και για τον αντίστοιχο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και Ιστορικών, RFNAT2024.
Μπορείτε να βρείτε το ωράριο και τους χάρτες του 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος, στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα.
Σας περιμένουμε στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας και στο βουνό, για να απολαύσετε από κοντά τις προσπάθειες των 60 πληρωμάτων που δήλωσαν συμμετοχή στο 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power