Ένα απίστευτο νέο ρεκόρ για την Koenigsegg
Στην Koenigsegg, αγαπάμε δύο πράγματα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Επιταχύνετε πολύ δυνατά και φρενάρετε πολύ δυνατά. Και το να κάνεις και τα δύο είναι ακόμα καλύτερο!Η Koenigsegg κατέρριψε το δικό της παγκόσμιο ρεκόρ 0-400-0 km/h στις 27 Ιουνίου σε αεροδρόμιο στο Örebro της Σουηδίας. Εάν δεν γνωρίζετε ακόμα το τρυπάνι, απαιτεί όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο για να επιταχύνετε στα 400 km/h και να φρενάρετε για να σταματήσετε. Πολύ απλό, αλλά πρέπει να έχετε ένα αυτοκίνητο ικανό να φτάσει τα 400 km/h και του οποίου τα φρένα δεν θα εκραγούν όταν επιβραδύνετε.
Το 2023, στο ίδιο αεροδρόμιο, το Koenigsegg Regera ανέκτησε το παγκόσμιο ρεκόρ 0-400-0 km/h με χρόνο 28,81 δευτερόλεπτα. Ο Koenigsegg αυτή τη φορά επέστρεψε με ένα Jesko για να ξεκινήσει ξανά και να τα πάει λίγο καλύτερα.
Σταμάτα, πήγαινε, σταμάτα!
Το Jesko in Absolut είναι ένα πραγματικό «αυτοκίνητο ευθείας γραμμής», με την ευγενέστερη έννοια του όρου. Το αμάξωμά του είναι σχεδιασμένο για εσωτερική κυκλοφορία αέρα που περιορίζεται στο αυστηρό ελάχιστο και στοχεύει στην απελευθέρωση αέρα υψηλής πίεσης. Χωρίς ενεργά αεροδυναμικά συστήματα, απλώς μινιμαλιστικό αεροσκάφος που προορίζεται να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση. Ως αποτέλεσμα, το Jesko Absolut παράγει ιδιαίτερα χαμηλή αντίσταση για ένα hypercar με Cd ρεκόρ μόλις 0,278. Αυτός ο ελάχιστος συντελεστής οπισθέλκουσας επέτρεψε στο Jesko Absolut να φτάσει από τα 0-400-0 km/h σε μόλις 27,83 δευτερόλεπτα, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο λιγότερο από το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειώσει η Regera το 2023.
Μάλιστα, με ένα μόνο πέρασμα, από στάση στα 412 km/h και πίσω στο μηδέν, το Koenigsegg Jesko Absolut βρήκε την ευκαιρία να εκραγεί επίσης το ρεκόρ από 0 στα 400 km/h σε μόλις 18,82 δευτερόλεπτα.
Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα αυστηρά stock Jesko Absolut με καύσιμο E85 και εξοπλισμένο με στάνταρ ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2 R. Οι μόνες αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο ήταν η προσθήκη ενός roll bar για την ασφάλεια του οδηγού.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power