ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχολείο των Τρικάλων στην Κορυφή της Καινοτομίας

Σχολείο των Τρικάλων στην Κορυφή της Καινοτομίας με Εμπνευστή & Δημιουργό τον Καθηγητή Μάριο Παπαευσταθίου
Σχολείο των Τρικάλων στην Κορυφή της Καινοτομίας
Χρυσός Εκπαιδευτικός θρίαμβος!
Σχολείο των Τρικάλων στην Κορυφή της Καινοτομίας με Εμπνευστή & Δημιουργό τον Καθηγητή Μάριο Παπαευσταθίου.  Χρυσή Διάκριση (Gold Βραβείο) για μαθητές σε κορυφαίο Διαγωνισμό στην Ψηφιακή Εκπαίδευση, την Ρομποτική & την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ειδικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και την Κύπρο, ο Καθηγητής Μάριος Παπαευσταθίου και οι μαθητές του από το Δημόσιο Σχολείο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ. Τρικάλων κέρδισαν το Χρυσό Βραβείο (GOLD) στην κατηγορία: Ψηφιακή Εκπαίδευση, Ρομποτική και Τεχνητή Νοημοσύνη στα Education Leaders Awards 2024.

Έναν κορυφαίο θεσμό που βραβεύει την καινοτομία, τη δημιουργία, την ανθρωπιά, και το πάθος στην εκπαίδευση προάγοντας τις βέλτιστες πρακτικές και ενθαρρύνοντας την αριστεία με έμφαση στην έμπνευση των μαθητών και στη συμβολή στη διδασκαλία με πρωτότυπους και καινοτόμους τρόπους.

Η εξαιρετική αυτή διάκριση επισφραγίζει την πραγματικά πρωτοποριακή & καινοτόμα δράση που υλοποίησε ο Καθηγητής Οικονομίας και Νέων Τεχνολογιών Μάριος Παπαευσταθίου με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη-Ρομποτική & Social Media-Digital Marketing στην Ψηφιακή Εποχή »,όπου στέφθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία, αγκαλιάστηκε από μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Ο Μάριος Παπαευσταθίου, γνωστός για τη δυναμική του προσέγγιση στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, βραβεύτηκε με την ανώτατη διάκριση και το χρυσό βραβείο για τις πρωτοποριακές του μεθόδους στην εκπαίδευση που συνδυάζουν την ρομποτική και την τεχνητή νοημοσύνη.

Το έργο αυτό είναι αποτέλεσμα της οραματικής ηγεσίας του Καθηγητή Οικονομίας & Νέων Τεχνολογιών, που κατάφερε να συνδυάσει την τεχνολογία με την ειδική εκπαίδευση, προσφέροντας στους μαθητές του μοναδικές ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης και θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε πως έχει συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία ενός νέου, πιο διαδραστικού και αποδοτικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. 

Καθώς ο ψηφιακός κόσμος καλπάζει και εξελίσσεται, φέρνοντας συνεχείς μεταβολές στον τρόπο που εργαζόμαστε, επικοινωνούμε, συνδιαλεγόμαστε και εν τέλει ζούμε και σίγουρα στην  εποχή των άπειρων data, φαίνεται πως προκύπτει τελικά θέμα διαχείρισης της πληροφορίας.

Η δράση τους 

Η δράση τους επικεντρώθηκε στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των social media για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, προετοιμάζοντάς τους για τον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, καθώς και την ανάπτυξη προγραμμάτων που βοηθούν τους μαθητές να προσαρμόζουν την μάθηση τους με βάση τις ατομικές τους ανάγκες και ικανότητες.

Περιελάμβανε τη χρήση προηγμένων εκπαιδευτικών εργαλείων και τεχνολογιών, όπως ρομποτική και αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης, για την ανάπτυξη προγραμμάτων που ενίσχυαν τις δεξιότητες των μαθητών στην επικοινωνία, τη συνεργασία και την επίλυση προβλημάτων. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν ψηφιακές καμπάνιες, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον μάθησης που ενθαρρύνει την κριτική σκέψη και την καινοτομία. ενισχύει την αυτοπεποίθησή τους, δίνοντάς τους τα εφόδια για μια επιτυχημένη πορεία στον ψηφιακό κόσμο.

Η πρωτοβουλία  του Εκπαιδευτικού-Συντονιστή Κυρίου Παπαευσταθίου με το έξυπνο θέμα: «Τεχνητή Νοημοσύνη –Ρομποτική & Digital Marketing–Social Media», η οποία έλαβε χώρα στο Δημόσιο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Τρικάλων, είναι η πρώτη που έγινε σε Ελλάδα και Κύπρο, χρησιμοποιώντας  ότι πιο επίκαιρο υπάρχει στην ψηφιακή εποχή που αφορά την εξέλιξη της τεχνολογίας ζώντας σε μία πόλη.  

 

 

Τα Τρίκαλα, αποτελώντας μία έξυπνη πόλη και κέντρο Τεχνολογίας, εφαρμόζουν καινοτόμα πιλοτικά προγράμματα (λεωφορείο χωρίς οδηγό, ρομποτάκια  ντελίβερι, εφαρμογές τηλειατρικής, δίκτυα οπτικών ινών, ευφυείς μεταφορές, δίκτυα οπτικών ινών και δωρεάν ασύρματο δημοτικό δίκτυο 5G). Κατά τη διάρκεια του χρόνου, οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να εξετάσουν βιωματικά την εξέλιξη της Τεχνολογίας μέσω πολλαπλών βιωματικών επισκέψεων και διαδραστικών μαθημάτων με χρήση Τ.Π.Ε (Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών).

 

Η Tεχνητή Nοημοσύνη (ΤΝ) επιδρά και με θετικό τρόπο σε μαθήματα οικονομίας σε Ειδικά Σχολεία, καθώς προσφέρει εικονική εκπαίδευση, μέσα από την οποία δημιουργούνται εικονικά περιβάλλοντα, όπου οι μαθητές μπορούν να εξοικειωθούν με οικονομικά θέματα και συμβάλλει στη πρόβλεψη των αγορών.

Οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης και η ΤΝ χρησιμοποιούνται για  την πρόβλεψη των  οικονομικών εξελίξεων, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν την ανάγκη για ανάλυση δεδομένων και πρόβλεψη στον τομέα της οικονομίας.

Η χρυσή αυτή διάκριση αναγνωρίζει και επιβεβαιώνει την αξία της καινοτομίας στην ειδική εκπαίδευση, αποτελώντας ένα φωτεινό παράδειγμα για το πώς η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τις ζωές των μαθητών με ειδικές ανάγκες. Ο Καθηγητής Μάριος Παπαευσταθίου και οι μαθητές του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Τρικάλων έδειξαν τον δρόμο, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για την ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Σχολείο των Τρικάλων στην Κορυφή της Καινοτομίας», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Βαγγέλης Λάσκαρης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.