F1 2025 : Πώς μοιάζει το grid μετά την ανακοίνωση του Carlos Sainz στη Williams;
Μετά την επισημοποίηση της θητείας του Carlos Sainz στην ομάδα της Williams, μια γρήγορη επισκόπηση του grid για τη σεζόν 2025 που αρχίζει να γεμίζει όμορφα.Αργά αλλά σταθερά, το πλέγμα F1 2025 παίρνει μορφή. Σε μια χρονιά που το μεταγραφικό παζάρι σπάνια ζωντανεύει, μόλις γνώρισε ένα νέο επεισόδιο. Η Haas ξεκίνησε εχθροπραξίες επισημοποιώντας την αποχώρηση του Nico Hülkenberg στο τέλος της τρέχουσας εκστρατείας, ενώ η Audi ανακοίνωσε τη στρατολόγηση του Γερμανού για το 2026 που θα περιμένει στη Sauber το 2025. Λίγες εβδομάδες αργότερα, είναι η σειρά του Esteban Ocon να ανακοινώσει η αναχώρησή του από την Alpine με «κοινή συμφωνία». Ο Sergio Pérez και ο Yuki Tsunoda , από την πλευρά τους, συνέχισαν στη σειρά Red Bull , ενώ ο Pierre Gasly τους μιμήθηκε ορκιζόμενος πίστη στην Alpine δεσμευόμενος μακροπρόθεσμα . Ο Carlos Sainz έγινε ο τελευταίος οδηγός που ανακοίνωσε το μέλλον του, υπογράφοντας με την Williams. Με όλες αυτές τις πρόσφατες κινήσεις, πώς μοιάζει τώρα το πλέγμα του 2025;
Παράταση για δύο χρόνια ο Sergio Pérez
Μεταξύ των βασιλέων παγκόσμιων πρωταθλητών, μόνο ο Μαξ Βερστάπεν είχε εξασφαλισμένη τη θέση του για την επόμενη χρονιά. Με συμβόλαιο μέχρι το 2028, ο Ολλανδός είναι σε καλό δρόμο για να συνεχίσει την περιπέτεια ακόμα κι αν ο Toto Wolff τον ονειρευτεί στη Mercedes . Η άγνωστη γυναίκα έμενε στην άλλη πλευρά του γκαράζ με έναν Sergio Pérez να φτάνει στο τέλος της μίσθωσης του.
Λίγο πριν το Γκραν Πρι του Καναδά, 9ος γύρος της σεζόν, η αυστριακή ομάδα ανακοίνωσε την παράταση του Μεξικανού μέχρι το τέλος του 2026. Μια ανακοίνωση που προκάλεσε πολύ θόρυβο στα κοινωνικά δίκτυα γιατί αυτή η παράταση έρχεται σε μια περίοδο που ξεκινούσε ο Πέρεθ να δείξει κάποια σημάδια αδυναμίας (αποβολή στο Q1 στο Μονακό, 8η στην Ίμολα κ.λπ.) και η φόρμα του Τσέκο δεν έχει βελτιωθεί από τότε. Σε σημείο που επανεμφανίζονται ερωτήματα για το μέλλον του στον Μίλτον Κέινς…
Η Ferrari σε πλήρη ισχύ, η Mercedes σε αναζήτηση του διαδόχου του Hamilton
Εξασφαλίζοντας τις υπηρεσίες του Lewis Hamilton , που συνδέεται με τον Charles Leclerc από το 2025, η Ferrari αναγκάζει τη Mercedes να εξερευνήσει τη μεταγραφική αγορά. Από την ανακοίνωση της αποχώρησης του Άγγλου, έχουν αναφερθεί αρκετά ονόματα για να ενταχθούν στον Μπράκλεϊ, αλλά σταδιακά προχωράμε προς την υπογραφή του πολύ νεαρού οδηγού, Andrea Kimi Antonelli. Από την πλευρά του, ο Τζορτζ Ράσελ είναι μέρος της συνέχειας από τότε που παρέτεινε τη μίσθωση το περασμένο καλοκαίρι και προχωρά ως ο νέος ηγέτης της Mercedes.
McLaren και Aston Martin, τίποτα δεν κινείται
Η McLaren δεν χρειάζεται να ανησυχεί για την επόμενη χρονιά. Από την πλευρά του Γουόκινγκ, ο Ζακ Μπράουν οδηγεί τέλεια το σκάφος και είναι ήδη σίγουρος ότι θα μπορεί να υπολογίζει στον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιάστρι το 2025, οι δυο τους έχουν πρόσφατα ορκιστεί πίστη στους Πορτοκαλιούς.
Στην Aston Martin , το status quo από τότε που ο Fernando Alonso επέκτεινε το συμβόλαιό του στις αρχές Απριλίου και ακολούθησε ο Lance Stroll , την ίδια μέρα με τον Pierre Gasly. Είναι λοιπόν η συνέχεια που περιμένει τους Πράσινους, τουλάχιστον μέχρι το 2026.
Alpine: Ο Ocon φεύγει, ο Gasly μένει
Μαστιζόμενη από αθλητικές δυσκολίες από την αρχή της σεζόν, αλλά σε καλύτερη φόρμα πρόσφατα, η Alpine έπρεπε επίσης να διαχειριστεί την υπόθεση Ocon/Gasly. Στο τέλος όλα έγιναν αρκετά γρήγορα. Λίγες μέρες μετά το Grand Prix του Μονακό και το επεισόδιο που σημάδεψε εσωτερικά, η γαλλική ομάδα ανακοίνωσε τη λήξη της συνεργασίας της με τον Εστεμπάν Οκόν του οποίου το συμβόλαιο απλά δεν θα ανανεωθεί. Ο Pierre Gasly από την πλευρά του είναι μέρος της μακροπρόθεσμης από τότε που επεκτάθηκε μακροπρόθεσμα.
Haas: Οι Bearman και Ocon ξεκινούν το 2025
Ο Nico Hülkenberg αναμενόταν στη Sauber, ο Haas εκμεταλλεύτηκε το Βρετανικό Grand Prix για να επιβεβαιώσει αυτό που ήταν ανοιχτό μυστικό: η θητεία του Oliver Bearman για τη σεζόν του F1 2025 Πολύ καλή για την πρώτη του στη F1, όταν έπρεπε να αντικαταστήσει τον Carlos Sainz στη Ferrari στη Σαουδική Αραβία Η Αραβία, αυτή με το παρατσούκλι Ollie, σημείωσε μεγάλους πόντους σε αυτή την περίπτωση. Οδηγός από την ακαδημία της Scuderia, ο Βρετανός οδήγησε σε δύο περιόδους Free Practice 1 με τη Haas το 2023 και έκανε καλή εντύπωση.
Όσο για την ταυτότητα του δεύτερου εκπροσώπου, αυτή θα είναι ο Εστεμπάν Οκόν. Αναμενόμενη εδώ και πολλές εβδομάδες, η ανακοίνωση της άφιξης του Γάλλου στην αμερικανική ομάδα έπεσε την Πέμπτη 25 Ιουλίου ενόψει του Grand Prix του Βελγίου. Ο Νορμανδός πιλότος υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με την ομάδα του Τζιν Χάας.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power