Τα 10 πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο 2024
Ο κόσμος των εξωτικών αυτοκινήτων έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία δεκαετία.Αλλά αν ψάχνετε για την crème de la crème, τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο, αυτή η λίστα είναι για εσάς.Ο κόσμος των εξωτικών αυτοκινήτων έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία δεκαετία. Ήταν μόλις το 2009 όταν η Bugatti Veyron κυκλοφόρησε με 1 εκατομμύριο δολάρια και έγινε πρωτοσέλιδο σε όλο τον κόσμο, καθώς ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα με τιμή εκατομμυρίου. Αλλά σήμερα έχετε πολλές επιλογές εάν είστε στην αγορά για ένα εκατομμύριο δολάρια συν αυτοκίνητο. Από τα ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα 2000+ HP από τη Rimac και την Pininfarina μέχρι τα θαύματα της μηχανικής από την Bugatti, την Koenigsegg και την Pagani, όλα σε πολλές 7ψήφιες τιμές. Αλλά αν ψάχνετε για την crème de la crème, τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο, αυτή η λίστα είναι για εσάς.
1. Rose Noire Droptail – 117,7 εκατομμύρια AED (32 εκατομμύρια δολάρια)
Το La Rose Noire Droptail (στα γαλλικά για το “The Black Rose”), ένα κατά παραγγελία roadster 2 θέσεων της Rolls Royce , είναι σύμβολο χλιδής και περίπλοκης δεξιοτεχνίας. Το Droptail είναι το τρίτο αυτοκίνητο που λανσαρίστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Coachbuild της Rolls Royce. Εμπνευσμένο από το τριαντάφυλλο Black Baccara, γνωστό για την έντονη, βελούδινη εμφάνισή του, κατέχει τον σημερινό τίτλο του πιο ακριβού αυτοκινήτου στον κόσμο. Περιορίζεται σε μόλις τέσσερις μονάδες, κάθε Droptail ονομάζεται και προσδιορίζεται μοναδικά. Το La Rose Noire είναι το πρώτο Droptail που παραδόθηκε και χρειάστηκε πάνω από τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθεί.
Το αφηρημένο μοτίβο στα καμπύλα πάνελ και τις πόρτες ήταν το πιο περίπλοκο παρκέ που έγινε ποτέ από τη Rolls Royce. Το παρκέ διαθέτει 1603 κομμάτια μαύρου καπλαμά πλάτανου, με διάστιξη από ασύμμετρα κόκκινα τμήματα, που μοιάζουν με ροδοπέταλα που πέφτουν. Η διαδικασία απαιτούσε έντονη συγκέντρωση, περιορίζοντας τους τεχνίτες σε συνεδρίες μιας ώρας για όχι περισσότερες από πέντε ώρες την ημέρα. Το εξωτερικό διαθέτει ένα προσαρμοσμένο χρώμα που ονομάζεται «True Love», σχεδιασμένο να μιμείται τα πέταλα που αλλάζουν χρώμα κάτω από διαφορετικές συνθήκες φωτισμού. Το χρώμα χρειάστηκε πάνω από 150 επαναλήψεις για να γίνει σωστά. Η τελευταία πινελιά είναι ένα αφαιρούμενο ρολόι Audemars Piguet, ειδικά δημιουργημένο για αυτό το έργο, που δείχνει τη δέσμευση στην πολυτέλεια και την προσοχή στη λεπτομέρεια σε κάθε πτυχή του La Rose Noire Droptail.
2. Rolls Royce Boatail – 103 εκατομμύρια AED (28 εκατομμύρια δολάρια)
Το Rolls-Royce Boatail είναι ένα grand tourer που κατασκευάστηκε χειροποίητα από τη Rolls-Royce για τρεις από τους στενότερους πελάτες της, συγκαταλέγεται στα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο και είναι το δεύτερο αυτοκίνητο από το πρόγραμμα Coachbuild της Rolls Royce. Το Boatail άντλησε έμπνευση από γιοτ της δεκαετίας του 1920 και του 1930. Ο ναυτικός του σχεδιασμός αποτίει φόρο τιμής στα χαριτωμένα γιοτ J-class και σε μια σχολαστικά ανακαινισμένη Rolls-Royce Boat Tail του 1932 από τη συλλογή των ιδιοκτητών.
Το κατάστρωμα του Boatail διαθέτει καπλαμά Caleidolegno ανοιχτού πόρου και απαλή μπλε λάκα που θυμίζει ξύλινες φόρμες γάστρας και είναι επιδέξια ταιριαστό και συμμετρικό. Το κατάστρωμά του ξεδιπλώνεται σε σχήμα πεταλούδας, αποκαλύπτοντας μια σουίτα φιλοξενίας με ομπρέλα και περιστρεφόμενα τραπέζια κοκτέιλ. Το αυτοκίνητο συνοδεύεται επίσης από ένα πλήρες σετ επιτραπέζιων σκευών Christofle και ένα διπλό ψυγείο για την αγαπημένη σαμπάνια του ιδιοκτήτη.
Προσθέτοντας την υπερβολή του, το Boatail παρουσιάζει 2 ρολόγια διπλής όψης, κατασκευασμένα σε μια τριετή συνεργασία μεταξύ Rolls-Royce και Bovet 1822. Αυτά τα ρολόγια, με ένα μικροσκοπικό γλυπτό του αυτοκινήτου στο καντράν, μπορούν να φορεθούν ή να τοποθετηθούν στο περιτονία ως ρολόγια αυτοκινήτου. Οι εξαιρετικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου επεκτείνονται σε ένα στυλό Montblanc που στεγάζεται σε χειροποίητη θήκη μέσα στο ντουλαπάκι και σε διακοσμητικές εργασίες γκιλόχε στα καντράν του ταμπλό οργάνων.
3. Pagani Zonda HP Barchetta – 68 εκατομμύρια AED (18,5 εκατομμύρια δολάρια)
Χτισμένο ως φόρος τιμής στη θρυλική Pagani Zonda, το Pagani Zonda HP Barchetta είναι κάτι περισσότερο από ένα αυτοκίνητο. Είναι μια εκδήλωση αναγεννησιακών και επιστημονικών εννοιών που ήταν πάντα αναπόσπαστο κομμάτι της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Pagani. Προσαρμοσμένο στα μέτρα σας για τον ίδιο τον Horacio Pagani, αυτό το εξατομικευμένο έργο τέχνης εμποτίζει τη σύγχρονη τεχνολογία με εξαιρετική χειροτεχνία στο έργο Zonda, σηματοδοτώντας το τέλος της 18χρονης παραγωγής του.
Το Zonda HP Barchetta διαθέτει έναν 12-κύλινδρο κινητήρα AMG, που αποδίδει 760 ίππους με χαρακτηριστικό ήχο. Ως μέρος του τμήματος Uno-di-Uno, κατασκευάστηκαν μόνο τρία, το ένα προοριζόταν για την Pagani, ενώ οι άλλοι βρήκαν τυχερούς αγοραστές (δυστυχώς ένας από τους οποίους συνετρίβη). Σημειωτέον, κατείχε τον τίτλο του πιο ακριβού αυτοκινήτου στον κόσμο μέχρι την κυκλοφορία του Rolls Royce Boattail. Με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το Zonda HP Barchetta προσφέρει μια συναρπαστική και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, σηματοδοτώντας τη θέση του ως ένα μοναδικό και πολυπόθητο συλλεκτικό αυτοκίνητο.
4. Bugatti La Voiture Noire – 59 εκατομμύρια AED (16 εκατομμύρια δολάρια)
Η Bugatti La Voiture Noire (γαλλικά για το “The Black Car”), είναι ένα μοναδικό υπερ-αυτοκίνητο που αποτίει φόρο τιμής στην χαμένη Bugatti Type 57 SC Atlantic του Jean Bugatti. Με μόνο τέσσερα από τα τελευταία να έχουν κατασκευαστεί ποτέ, τρία πουλήθηκαν και ένα, μια ολόμαυρη έκδοση, διατήρησε ο Jean Bugatti. Το αυτοκίνητο εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και η τοποθεσία του αυτοκινήτου ήταν ένα μυστήριο για περισσότερα από 80 χρόνια. Το La Voiture Noire συνδυάζει ταχύτητα, πολυτέλεια και υψηλή ραπτική αυτοκινήτου, αποτίοντας φόρο τιμής στο χαμένο Type 57 SC Atlantic του Jean.
Κατασκευασμένο με μονοκόμματο αμάξωμα από ανθρακονήματα, διαθέτει τον περίφημο κινητήρα W16 της Chiron με έξι απολήξεις εξάτμισης. Το εσωτερικό, εμπνευσμένο από το αυθεντικό Atlantic, διαθέτει δέρμα Havana Brown, γυαλιστερές λεπτομέρειες από αλουμίνιο και επιλογέα λειτουργίας κίνησης από ξύλο τριανταφυλλιάς. Με τιμή κοντά στα 59 εκατομμύρια AED (16 εκατομμύρια δολάρια), το La Voiture Noire δεν είναι μόνο ένα από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο, αλλά και ένα από τα πιο επιθυμητά και αποκλειστικά αυτοκίνητα που έχουν βγει ποτέ από το Molsheim.
5. Rolls-Royce Sweptail – 47,2 εκατομμύρια AED (12,8 εκατομμύρια δολάρια)
Το Rolls-Royce Sweptail σηματοδότησε την αρχή του προγράμματος Rolls Royce Coachbuild. Είναι ένα ειδικά σχεδιασμένο, μοναδικό, 2 θέσεων grand touring coupe, που γεννήθηκε από το πάθος ενός ειδικού πελάτη για τα αυτοκίνητα των αρχών του 20ου αιώνα και τα κλασικά/μοντέρνα γιοτ. Βασισμένο στη Rolls-Royce Phantom, το Sweptail κατασκευάστηκε στο χέρι στην τελειότητα και χρειάστηκε τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθεί. Εμπνευσμένη από την κατασκευή αμαξωμάτων των δεκαετιών του 1920 και του 1930, η Rolls-Royce εξέλιξε και κατασκεύασε το Sweptail με κομψή κωνικότητα, κομψή ράγα μέσης που πέφτει, ρέουσα γραμμή οροφής και χαρακτηριστική σαρωτή ουρά.
Μια αδιάκοπη γυάλινη οροφή λούζει το εσωτερικό με φυσικό φως. Ο μινιμαλιστικός διακόπτης επιτρέπει σε υλικά υψηλής ποιότητας, όπως το γυαλισμένο Macassar Ebony και το Paldao με ανοιχτούς πόρους, να μπουν στο επίκεντρο της καμπίνας, δημιουργώντας οπτικές αντιθέσεις με τα δέρματα Moccasin και Dark Spice. Έκανε το πρώτο του ντεμπούτο στο διάσημο Concorso d’Éleganza Villa d’Este το 2017, όπου το Sweptail διεκδίκησε τον τότε τίτλο του πιο ακριβού αυτοκινήτου στον κόσμο.
6. Bugatti Centodieci – 33 εκατομμύρια AED (9 εκατομμύρια δολάρια)
Η Bugatti Centodieci (ιταλικά σημαίνει “110”), είναι ένα όμορφο υπερ-περιορισμένο υπεραυτοκίνητο, που αποτίει φόρο τιμής στην εμβληματική Bugatti EB 110 και γιορτάζει τα 110α γενέθλια της μάρκας. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2019, στο “The Quail”, το Centodieci είναι 20 κιλά ελαφρύτερο και ισχυρότερο από το Chiron. Περιορισμένο σε μόνο δέκα μονάδες με τιμή 33 εκατομμύρια AED (9 εκατομμύρια δολάρια) ανά ποπ, ήταν περήφανο ως ένα από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο.
Αντλώντας σχεδιαστική έμπνευση από το EB110, το Centodieci διαθέτει πέντε εισαγωγές αέρα σε σχήμα ρόμβου και ένα προφίλ σε σχήμα σφήνας, που τονίζεται από μια μάσκα ψυγείου με πέταλο κάτω από τους προβολείς. Το πίσω μέρος παρουσιάζει οκτώ πίσω φώτα, τέσσερις σωλήνες εξάτμισης, έναν μεγάλο διαχύτη και ένα σταθερό πίσω φτερό που προεξέχει, συμβάλλοντας στην επιθετική του εμφάνιση. Με μοναδικό τρόπο, ο κινητήρας W16 είναι τοποθετημένος κάτω από ένα γυάλινο φύλλο τύπου EB110 που παρουσιάζει ομοιότητες με το αρχικό αυτοκίνητο. Το Centodieci διαπραγματεύεται ήδη σε τιμές 15-18 εκατομμύρια AED (4-5 εκατομμύρια δολάρια) πάνω από την αρχική του τιμή.
7. Mercedes-Maybach Exelero – 29,5 εκατομμύρια AED (8 εκατομμύρια δολάρια)
Όσον αφορά τη διαφημιστική εκστρατεία για τα πρωτότυπα αυτοκίνητα, η Mercedes-Maybach Exelero είναι ένα από τα λίγα πρωτότυπα αυτοκίνητα που εξακολουθούν να αναζητούνται και να συζητούνται ακόμα και σήμερα. Παρόλο που έκανε το ντεμπούτο του το 2005, το αυτοκίνητο βρίσκεται σταθερά στη λίστα των 10 πιο ακριβών αυτοκινήτων στον κόσμο τα τελευταία 19 συνεχόμενα χρόνια.
Παραγγελία από τη Fulda, μια θυγατρική της Goodyear, το Exelero είναι ένα εξατομικευμένο, μοναδικό, πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να δοκιμάσει την απόδοση των ελαστικών «Carat Exelero». Η σχεδίαση του αυτοκινήτου ήταν μια σύγχρονη ερμηνεία του Maybach SW 38 σε συνδυασμό με την πλατφόρμα Maybach 57. Η Fulda ζήτησε ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να χτυπήσει 350 km/h για να δοκιμάσει την ανθεκτικότητα των ελαστικών της. Για να επιτευχθεί αυτό, το Exelero εφοδιάστηκε με έναν V12 twin-turbo με 690 HP και 752 ft-lbs. της ροπής.
Έχει παρουσιαστεί στη διάσημη γερμανική εκπομπή Cobra 11 και στο μουσικό βίντεο του δισεκατομμυριούχου ράπερ Jay Z για το “Lost One”. Νωρίτερα το αυτοκίνητο αγόρασε ο διάσημος ράπερ και δισκογραφικός εκτελεστής «Birdman». Το αυτοκίνητο βρίσκεται τώρα στη συλλογή ενός ιδιώτη Γερμανού συλλέκτη.
8. Pagani Codalunga – 27,3 εκατομμύρια AED (7,4 εκατομμύρια δολάρια)
Πίσω το 2018, δύο συλλέκτες Pagani ήρθαν με ένα αίτημα στον Horacio Pagani ζητώντας του να φτιάξει μια έκδοση με μακριά ουρά της Pagani Huayra, εμπνευσμένη από αγωνιστικά αυτοκίνητα του Le Mans από τη δεκαετία του ’60. Από αυτή τη συνεργασία γεννήθηκε ο Pagani Codalunga (στα ιταλικά σημαίνει «μακριά ουρά»). Μόνο πέντε εξατομικευμένες μονάδες παρήχθησαν, η καθεμία έχει ήδη εξαντληθεί πριν κυκλοφορήσει στο κοινό.
Αυτό το αποκλειστικό hypercar ήταν δημιουργία του «Pagani Grandi Complicazioni», ενός ειδικού τμήματος για μεμονωμένα έργα Pagani. Αναπτύχθηκε για δύο χρόνια σε στενή συνεργασία με πελάτες, το Pagani Codalunga είναι μια ενσάρκωση της απλότητας, αντλώντας έμπνευση από τις αεροδυναμικές γραμμές των αγώνων Le Mans της δεκαετίας του 1960. Με βάρος μόλις 1.280 κιλά, το αυτοκίνητο δεν ήταν μόνο ελαφρύ, αλλά πέτυχε και αξιοσημείωτη αεροδυναμική απόδοση χάρη στο εκτεταμένο μήκος και την ενεργή αεροδυναμική του. Το εκτεθειμένο σύστημα εξάτμισης τιτανίου, με την λευκή κεραμική επίστρωση να προστίθεται στο vintage αγωνιστικό στυλ του.
Οι εξωτερικές αποχρώσεις συνδυάζονται με το πιλοτήριο, με παλαιωμένο δέρμα σουέτ και εκτεθειμένα φινιρίσματα από ανθρακονήματα. Οι ουδέτερες και ημι-ματ βαφές προκαλούν μια αίσθηση νοσταλγίας, δίνοντας έμφαση στα χειροποίητα στοιχεία που θυμίζουν κλασικές τεχνικές κατασκευής αυτοκινήτων. Αυτή η κατά παραγγελία δημιουργία αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Pagani να συνδυάσει την τέχνη και την επιστήμη στην τελειότητα του αυτοκινήτου. Η αρχική τιμή των 27 εκατομμυρίων AED (7,4 εκατομμυρίων δολαρίων) το τοποθετεί άνετα στα πιο ακριβά αυτοκίνητά μας στον κόσμο.
9. Huayra Imola Roadster – 22 εκατομμύρια AED+ (6 εκατομμύρια δολάρια+)
Το Pagani Imola Roadster εμφανίστηκε πρόσφατα ως μια περιορισμένης έκδοσης, εστιασμένη στην πίστα παραλλαγή του Huayra Roadster. Ένα έργο από το Pagani Grandi Complicazioni και ένα αδερφάκι του Huayra Imola Coupe, σχεδιάζονται μόνο 8 roadster Imola. Το όνομα “Imola” προέρχεται από τη διάσημη πίστα Imola στη Μπολόνια της Ιταλίας όπου η Pagani κάνει τις περισσότερες δοκιμές οχημάτων της. Με τον διάσημο κινητήρα V-12 της Mercedes-AMG 6,0 λίτρων, αποδίδει 838 ίππους, 118 περισσότερους από το «στάνταρ» Huayra και 11 περισσότερους από το αντίστοιχο κουπέ. Το διαδοχικό κιβώτιο 7 σχέσεων συμβάλλει στο ελαφρύ προφίλ του, με μόλις 1260 kg ξηρού βάρους.
Κατασκευασμένο με αεροδυναμική ακρίβεια, επηρεασμένο από τις γνώσεις του Pagani Huayra R (μοντέλο μόνο για πίστα), το Imola Roadster παράγει πάνω από 600 κιλά κάθετης δύναμης στα 280 km/h. Η τιμολόγηση του Imola Roadster έχει κρατηθεί μυστική, αλλά δεδομένου ότι το κουπέ Imola κοστολογήθηκε περίπου στα 19,8 εκατομμύρια AED (5,4 εκατομμύρια δολάρια) και τα roadster συνήθως κερδίζουν premium σε σχέση με τα κουπέ, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι η τιμή πώλησης υπερβαίνει τα 22 εκατομμύρια AED (6 εκατομμύρια δολάρια). ).
10. Bugatti Divo – 21,3 εκατομμύρια AED (5,8 εκατομμύρια δολάρια)
Η Bugatti Divo κατασκευάστηκε ως φόρος τιμής στον Γάλλο οδηγό αγώνων Albert Divo, διάσημο για τις νίκες του στο Targa Florio σε μια Bugatti τη δεκαετία του 1920. Περιορισμένο σε παραγωγή μόλις 40 μονάδων, το Divo ξεχωρίζει με ένα ξεχωριστό αεροδυναμικό προφίλ, βελτιωμένο για την πίστα με αναβαθμισμένη ανάρτηση και σημαντική μείωση βάρους. Το Divo είναι μια Bugatti σχεδιασμένη για ακραίες επιδόσεις στην πίστα.
Η συμμετρική διάταξη της καμπίνας του διαθέτει ένα ασύμμετρο χρωματικό συνδυασμό, που χωρίζει τον οδηγό από τον συνοδηγό. Πωλημένο σε περίπου 21,3 εκατομμύρια AED (5,8 εκατομμύρια δολάρια), το Divo, ελαφρύτερο και πιο δυναμικό από το Chiron, έχει γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα και ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο, φέρνοντας σχεδόν τη διπλάσια αρχική του αξία στην αγορά. Σύμφωνα με το Αποκλειστικό Μητρώο Αυτοκινήτων, το ένα τέταρτο όλων των Divos βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο Ντουμπάι.
Αυτά τα θαύματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τις αστρονομικές τιμές τους, είναι σύμβολα ευμάρειας, μηχανικής ανδρείας και ασυμβίβαστης επιδίωξης της τελειότητας στους τέσσερις τροχούς. Αυτά μπορεί να είναι τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο, αλλά δεν θα τα θυμόμαστε μόνο για τις τιμές τους αλλά για αυτό που αντιπροσωπεύουν – μια κληρονομιά αποκλειστικότητας, ένας καμβάς για προσωπική έκφραση και ένα κεφάλαιο στην αφήγηση της ιστορίας του αυτοκινήτου.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power