ENGINE POWER

400 GP για τον Φερνάντο Αλόνσο: «Προτιμώ να τρέξω στο μισό και να κερδίσω άλλο ένα πρωτάθλημα»

Ο Φερνάντο Αλόνσο θα γράψει ιστορία στη F1 με το να γίνει ο πρώτος πιο επιτυχημένος οδηγός. Μια εμβληματική φιγούρα στην οποία ο Ισπανός δεν δίνει απαραίτητα την ίδια σημασία, αυτός που κυνηγάει μια νίκη για πάνω από 10 χρόνια.
400 GP για τον Φερνάντο Αλόνσο: «Προτιμώ να τρέξω στο μισό και να κερδίσω άλλο ένα πρωτάθλημα»

Ιστορικό Σαββατοκύριακο για τον Φερνάντο Αλόνσο . Συμμετέχοντας στο Μεξικό Γκραν Πρι, ο Ταύρος της Αστούριας θα φτάσει το όριο των 400 συμμετοχών καριέρας για 397 διαγωνιζόμενα Γκραν Πρι (3 χαμένες εκκινήσεις: Βέλγιο 2001, Ηνωμένες Πολιτείες 2005 και Ρωσία 2017). Ανήκουστο στην ιστορία του αθλητισμού.

Ξεκίνησε το 2001 στην Αυστραλία, όταν ο νεαρός Oscar Piastri , ο σημερινός αντίπαλος στην πίστα, δεν γεννήθηκε καν, το ταξίδι του Ισπανού τον έχει βάλει ενάντια σε κάθε είδους οδηγούς. Αντιμετώπισε τον Michael Schumacher και τα χρόνια της Ferrari του , τον Kimi Räikkönen και το τρομερό MP4-20 του από το 2005, τόσο δυνατό όσο και εύθραυστο, αντιμετώπισε τον πατέρα και γιο του Verstappen (Jos και Max), το ίδιο και για τους Schumachers (Michael και Mick). Οδήγησε για 5 ομάδες, με υβριδικά V10, V8 και V6. Αλλά πάνω απ ‘όλα κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς του έφερε τα πλήθη στα πόδια τους με κατορθώματα που μερικοί νοσταλγοί θυμούνται ακόμα σήμερα, όπως αυτό το προσπέρασμα του Red Baron στο 130R στη Suzuka το 2005 ή το απίστευτο ξεκίνημά του στο σπίτι του στην Ισπανία το 2011 που είδε. βγαίνει από την πρώτη στροφή μπροστά από τους Red Bulls .

Τι μπορεί επίσης να πει κανείς για τις 32 νίκες του, τα 106 βάθρα, τις 22 pole position και τους 2 παγκόσμιους τίτλους του (2005 και 2006). Δύο που θα μπορούσαν να τον μετανιώσουν περισσότερο, αυτός που θα έβλεπε καλά τον εαυτό του με λίγες λιγότερες εκκινήσεις αλλά με ένα επιπλέον στέμμα. « Εννοώ, είναι ωραίο, και αναγνωρίζω τον αριθμό, αλλά αυτά είναι στατιστικά στοιχεία που δεν με ενδιαφέρουν πραγματικά », παραδέχεται ο Φερνάντο Αλόνσο. Θα προτιμούσα να τρέξω τους μισούς από αυτούς τους 400 αγώνες και να κερδίσω ένα άλλο πρωτάθλημα ή περισσότερους αγώνες . » Στο Μεξικό, θα είναι δύσκολο για αυτόν να επεκτείνει το ιστορικό του, δεδομένης της απόδοσης της Aston Martin , μακριά από τις ελπίδες του 2023.

Όσο για το μέλλον του, ο Ίβηρας, ο οποίος γιόρτασε τα 43α γενέθλιά του στις 29 Ιουλίου, δεν έχει καμία έκπληξη φιλοδοξία να αγωνιστεί σε 400 Grand Prix. Αλλά ακόμα λίγοι το ίδιο. « Τουλάχιστον 40 ή 50 ακόμη τα επόμενα δύο χρόνια », προσθέτει. Εύκολα επιτεύξιμος βαθμός δεδομένων των σημερινών καλεντάριων της F1 αλλά και του γεγονότος ότι είναι συνδεδεμένος με την Aston Martin μέχρι το 2026, όταν θα είναι 45 ετών. Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο. Στο μεταξύ, θα έχει την ευκαιρία να κερδίσει αυτόν τον τρίτο τίτλο πίσω από τον οποίο αγωνίζεται από το 2006;

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «400 GP για τον Φερνάντο Αλόνσο: «Προτιμώ να τρέξω στο μισό και να κερδίσω άλλο ένα πρωτάθλημα»», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!