400 GP για τον Φερνάντο Αλόνσο: «Προτιμώ να τρέξω στο μισό και να κερδίσω άλλο ένα πρωτάθλημα»
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα γράψει ιστορία στη F1 με το να γίνει ο πρώτος πιο επιτυχημένος οδηγός. Μια εμβληματική φιγούρα στην οποία ο Ισπανός δεν δίνει απαραίτητα την ίδια σημασία, αυτός που κυνηγάει μια νίκη για πάνω από 10 χρόνια.Ιστορικό Σαββατοκύριακο για τον Φερνάντο Αλόνσο . Συμμετέχοντας στο Μεξικό Γκραν Πρι, ο Ταύρος της Αστούριας θα φτάσει το όριο των 400 συμμετοχών καριέρας για 397 διαγωνιζόμενα Γκραν Πρι (3 χαμένες εκκινήσεις: Βέλγιο 2001, Ηνωμένες Πολιτείες 2005 και Ρωσία 2017). Ανήκουστο στην ιστορία του αθλητισμού.
Ξεκίνησε το 2001 στην Αυστραλία, όταν ο νεαρός Oscar Piastri , ο σημερινός αντίπαλος στην πίστα, δεν γεννήθηκε καν, το ταξίδι του Ισπανού τον έχει βάλει ενάντια σε κάθε είδους οδηγούς. Αντιμετώπισε τον Michael Schumacher και τα χρόνια της Ferrari του , τον Kimi Räikkönen και το τρομερό MP4-20 του από το 2005, τόσο δυνατό όσο και εύθραυστο, αντιμετώπισε τον πατέρα και γιο του Verstappen (Jos και Max), το ίδιο και για τους Schumachers (Michael και Mick). Οδήγησε για 5 ομάδες, με υβριδικά V10, V8 και V6. Αλλά πάνω απ ‘όλα κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς του έφερε τα πλήθη στα πόδια τους με κατορθώματα που μερικοί νοσταλγοί θυμούνται ακόμα σήμερα, όπως αυτό το προσπέρασμα του Red Baron στο 130R στη Suzuka το 2005 ή το απίστευτο ξεκίνημά του στο σπίτι του στην Ισπανία το 2011 που είδε. βγαίνει από την πρώτη στροφή μπροστά από τους Red Bulls .
Τι μπορεί επίσης να πει κανείς για τις 32 νίκες του, τα 106 βάθρα, τις 22 pole position και τους 2 παγκόσμιους τίτλους του (2005 και 2006). Δύο που θα μπορούσαν να τον μετανιώσουν περισσότερο, αυτός που θα έβλεπε καλά τον εαυτό του με λίγες λιγότερες εκκινήσεις αλλά με ένα επιπλέον στέμμα. « Εννοώ, είναι ωραίο, και αναγνωρίζω τον αριθμό, αλλά αυτά είναι στατιστικά στοιχεία που δεν με ενδιαφέρουν πραγματικά », παραδέχεται ο Φερνάντο Αλόνσο. Θα προτιμούσα να τρέξω τους μισούς από αυτούς τους 400 αγώνες και να κερδίσω ένα άλλο πρωτάθλημα ή περισσότερους αγώνες . » Στο Μεξικό, θα είναι δύσκολο για αυτόν να επεκτείνει το ιστορικό του, δεδομένης της απόδοσης της Aston Martin , μακριά από τις ελπίδες του 2023.