Τι (και πόσους) χαφ χρειάζεται ο ΠΑΟΚ;
Τα χαρακτηριστικά των χαφ θα παίξουν ρόλο στις μεταγραφικές αποφάσεις του ΠΑΟΚΜπορεί να απέχει ένας μήνας και κάτι μέχρι την έναρξη της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου, όμως στον ΠΑΟΚ, η κουβέντα έχει ανοίξει για τα καλά.
Κι αν σε κάποια θέση έχει παρθεί οριστική απόφαση για την απόκτηση παίκτη τον Ιανουάριο, δεν είναι άλλη από αυτή του κεντρικού χαφ.
ΠΑΟΚ: Τα χαρακτηριστικά των χαφ και ο ρόλος τους στα μεταγραφικά
Η έλλειψη συγκεκριμένων χαρακτηριστικών φαίνεται πως θα είναι αυτή που θα παίξει κομβικό ρόλο για την τελική απόφαση των πρωταθλητών Ελλάδας.
Τα ήδη υπάρχοντα «εργαλεία» που διαθέτει ο Ραζβάν Λουτσέσκου στο χώρο της μεσαίας γραμμής, είναι και αυτά που θα ορίσουν ουσιαστικά το προφίλ του παίκτη που θα «λοκάρουν» στην Τούμπα.
Η αποχώρηση του Σουαλιχό Μεϊτέ, δημιούργησε (εκ του αποτελέσματος) μια σημαντική ανισορροπία στο κέντρο του ΠΑΟΚ.
Στον αντίποδα, η προσθήκη του Τιεμουέ Μπακαγιόκο, ενός παίκτη με βαρύ βιογραφικό και σωματικά (όχι τόσο αγωνιστικά) χαρακτηριστικά που ταυτίζονται με τον προκάτοχο του, έμοιαζε ένα ενδιαφέρον project που όμως δεν μπόρεσε έως τώρα να βγάλει την ποιότητα του στο χορτάρι και να δικαιολογήσει όσους πίστευαν ότι ο δικέφαλος του βορρά βρήκε στο πρόσωπο του μια νέα σταθερά.
Κάπως έτσι, οι ασπρόμαυροι είναι έτοιμοι να βγούνε και πάλι στη μεταγραφική αγορά προκειμένου να ικανοποιήσουν τα θέλω του προπονητή στη συγκεκριμένη θέση.
Το ερώτημα που διαμορφώνεται όμως πλέον γύρω από την υπόθεση, αφορά τόσο στυλ του ποδοσφαιριστή που θα λύσει το πρόβλημα όσο και τον αριθμό των παικτών που έχουν ανάγκη οι Θεσσαλονικείς.
Η εύκολη ανάγνωση είναι πως ο Μεϊτέ έφυγε, ο Μεϊτέ πρέπει και να γυρίσει για να γίνουν όλα «μέλι γάλα».
Με δεδομένo όμως το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ διαθέτει στο ρόστερ του δύο χαφ όπως ο Στέφαν Σβαμπ και ο Μαγκομέντ Οζντόεφ, παίκτες που δεν φημίζονται για την ταχύτητα τους, δημιουργείται εύλογα η ανάγκη για την απόκτηση ενός παίκτη που θα έρθει να προσδώσει ένταση και τρεξίματα στο σύνολο του Λουτσέσκου.
Αν αναλογιστεί κανείς πως τόσο το συμβόλαιο του Αυστριακού όσο και του Ρώσου (υπάρχει οψιόν ανανέωσης για ακόμη ένα έτος) φτάνουν στο τέλος του το καλοκαίρι του 2025, τότε μπορεί εύκολα να καταλήξει στο συμπέρασμα πως η (τουλάχιστον μια) κίνηση στη μεσαία γραμμή, κρίνεται απαραίτητη..