ENGINE POWER

Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!

Γιώργος Καφαντάρης, ξεπερνώντας τα όρια στο πρωτάθλημα κεντρικής Ευρώπης , Παγκόσμιο της ROTAX ,το Le Mans στην Γαλλία, συνεχίζει να αγωνίζεται σαν λιοντάρι...
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!

Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Ο Γιώργος Καφαντάρης θέλει να συνεχίσει την διεθνή πορεία και το 2023.

Σήμερα έχω την ιδιαίτερη χαρά σας παρουσιάσω ένα οδηγό που έχει “κυνηγηθεί” τόσο πολύ για να τον περάσουν!!! Ένα ταλέντο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ένας οδηγός που η εξέλιξη του έχει γίνει θέμα συζήτησης και αναφοράς στην Ελλάδα αλλά και σε διεθνή επίπεδο. Ένας μαχητής που συνεχίζει να αγωνίζεται να ξεπεράσει αντιπάλους , τον αθέμητο ανταγωνισμό – διαχωρισμό που υπάρχει στο Ελληνικό προσκήνιο και τέλος να ξεπεράσει τον εαυτό του με στόχο να ξεχωρίσει. Θα τα καταφέρει;

Συνέντευξη: Ο 15χρονος  Γιώργος Καφαντάρης στο Sportime

Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το KART και τι ήταν αυτό που σε κέρδισε να ασχοληθείς με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

Ασχολούμαι με το Καρτ 8χρονια. Η λατρεία μου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεκινάει από την μέρα που με θυμάμαι, όταν παρακολουθούσα την Formula1. Έτσι ξεκίνησα στην πρώτη μου ομάδα και όλες αυτές οι επιρροές με έκαναν να θέλω κάθε χρόνο να εξελίσσομαι. Από την πρώτη μου επαφή με το κάρτ με κέρδισε η ταχύτητα. Νομίζω πως σε όλους αρέσει η ταχύτητα. Αλλά στην πορεία με τα χρόνια οι προσπεράσεις  είναι το αγαπημένο μου. Ναι, πραγματικά οι προσπεράσεις είναι αυτό που μου μένει σε κάθε αγώνα!!!

2ος Γιώργος Καφαντάρης στην Speedworld-Pachfurth-Austria

2ος Γιώργος Καφαντάρης στην Speedworld-Pachfurth-Austria

Rotax, IAME ή πανελλήνιο πρωτάθλημα και γιατί;

Από την εμπειρία μου στα 3 παραπάνω πρωταθλήματα, κερδίζει στην προτίμηση μου το IAME,  γιατί τα μοτέρ έχουν μεγαλύτερη ισχύ και αυτό σου δίνει την δυνατότητα ως οδηγός να δείξεις τις οδηγικές σου ικανότητες σε πολύ μεγάλες ταχύτητες, με πολύ έντονο και πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Σίγουρα και το ROTAX είναι ένα αξιόλογο πρωτάθλημα με πολύ δυνατό ανταγωνισμό . Όσον αφορά το Πανελλήνιο είναι ένα πρωτάθλημα που έχει μόνο εγχώρια αναγνώριση και αυτό το καθιστά ως το πρωτάθλημα με το μικρότερο κίνητρο για την κατάκτηση του..

Eίστε νέα παιδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού, υπάρχει υγιείς ανταγωνισμός  μεταξύ των οδηγών; Επηρεάζει η ηλικία σας στο να είναι πιο φιλικό το κλίμα στους αγώνες;

Είναι ένα θέμα, λίγο πολύπλοκο;  Καταρχήν οι αγώνες, οι προπονήσεις μας φέρνουν πιο κοντά και εμένα και τα άλλα παιδιά, γιαυτό τόσα χρόνια έχουμε κάνει ισχυρές φιλίες, υπάρχουν φιλίες  μέσα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα KART ! Δυστυχώς όμως  εξωγενείς παράγοντες  συνήθως από μεγαλύτερους, συμφέροντα και τρίτα πρόσωπα που δεν θα ήθελα να θίξω έχουν επηρεάσει πολλές φορές τις σχέσεις μας!! Παρόλα αυτά βλέπω την θετική πλευρά, αλλά δεν παύει να έχω στεναχωρηθεί πολύ με κάποιους φίλους μου στο παρελθόν.

Στους ελληνικούς αγώνες σε σχέση με το εξωτερικό τι διαφορές βλέπεις που υπερτερούν και που μειονεκτούν, με ειλικρίνεια γιατί έχουμε την τάση να μειώνουμε κάθε ελληνική προσπάθεια ή δράση;

Χωρίς να θέλω να  μειώσω τους ελληνικούς αγώνες, αλλά η αλήθεια χωρίς δεύτερη σκέψη τα ξένα πρωτάθληματα υπερτερούν σε όλους τους τομείς. Καλύτερες πίστες, περισσότεροι οδηγοί, διαφάνεια σε όλο το φάσμα της διαδικασίας και ανταγωνιστικοί οδηγοί.
 kafantaris-giorgos-kart-race-pick-iame-rotax-KART-saganasΤι πέτυχε ο Γιώργος Καφαντάρης το 2022 και ποια στιγμή του έμεινε χαραγμένη;

Το 2022 ήταν μια πολύ ωραία χρονιά για μένα! Δεν έχω ξανά νιώσει ποτέ τόσες έντονες στιγμές και τόσους αγώνες, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό επίπεδο. Ήταν ωραία στο εξωτερικό, ήταν όλα τόσο διαφορετικά! Νομίζω πως αυτή  η χρονιά μου έδωσε αυτοπεποίθηση, για μεγαλύτερα βήματα στον χώρο, έχω αρχίσει να ονειρεύομαι, θέλω να το ξαναζήσω και να προσπαθήσω να διορθώσω τα λάθη μου και να είμαι ακόμη καλύτερος στους αγώνες του 2023. Νιώθω πιο έμπειρος, πιο σίγουρός!
Ξεκίνησα διστακτικά στο πρωτάθλημα κεντρικής Ευρώπης όπου κατέληξε απρόσμενα καλά. Τερμάτισα δεύτερος περνώντας το εισιτήριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα!!! Ήμουν πολύ χαρούμενος γιαυτή την επιτυχία. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είχα τους καλύτερους χρόνους, ακόμη δεν το χω πιστέψει ότι ήμουν έκει και ήμουν ο πιο γρήγορος. Στην διάρκεια του αγώνα όμως δυστυχώς μια ατυχία στο τέλος με έθεσε εκτός αγώνα κάτι που δεν με στεναχώρησε, ήμουν τόσο χαρούμενος που ήμουν στο παγκόσμιο και είχα δείξει πως μπορώ να σταθώ στα ισα απέναντι σε οδηγούς πιο έμπειρους αλλά και πολύ ανταγωνιστικούς . Στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην le Mans της Γαλλίας ξεκίνησα δεύτερος με τους καλύτερους χρόνους αλλά μια ποινή δυστυχώς με έριξε θέσεις. Το 2022 ξεχωρίζω το Παγκόσμιο της ROTAX στην Πορτογαλία γιατί μου έδωσε την δυνατότητα να οδηγήσω σε στεγνό και βρόχινο δρόμο, είδα τα όρια μου, ξεπέρασα τις φοβίες μου και απέκτησα πολύ δυνατές εμπειρίες για το μέλλον. Στην διάρκεια του αγώνα, υπήρχαν απίστευτες εναλλαγές στις θέσεις, πάρα πολύ αγωνία, ένταση και κατάφερα να είμαι ταχύτατος και να πάρω μια πολύ καλή θέση. Ήταν αξέχαστο!

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-4ο-γύρο-του-CEE-Rotax-Max-Challenge-στην-κατηγορία-Junior

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-4ο-γύρο-του-CEE-Rotax-Max-Challenge-στην-κατηγορία-Junior

Νικητής-ο-Γιώργος-Καφαντάρης-στον-3ο-γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-Κεντρικής-Ευρώπης-CEE-Pole-Position-και-νίκη-σε-όλα-τα-σκέλη-για-τον-οδηγό-μας

Νικητής-ο-Γιώργος-Καφαντάρης-στον-3ο-γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-Κεντρικής-Ευρώπης-CEE-Pole-Position-και-νίκη-σε-όλα-τα-σκέλη-για-τον-οδηγό-μας

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-3ο-Γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-CEE-Κεντρικής-Ευρώπης

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-3ο-Γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-CEE-Κεντρικής-Ευρώπης

Ποιοι είναι οι στόχοι του Γιώργου Καφαντάρη για το 2023;

Oι στόχοι μου το 2023 είναι να ανεβάσω ακόμα παραπάνω το επίπεδο μου και να τρέξω σε ελληνικούς και ξένους αγώνες. Όλα εξαρτώνται από τα οικονομικά όμως. Πλέον η οικονομική ενίσχυση είναι το πιο μεγάλο εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσουμε εγώ, η ομάδα και η οικογένεια μου. Έχουμε βάλει για το 2023 πιο υψηλούς στόχους και πιο δύσκολους εύχομαι να σταθούν και να βρεθούν δίπλα μας αρωγοί κάποιοι άνθρωποι που θα στηρίξουν, θα πιστέψουν σε εμάς.

Μιας και μίλησες για στήριξη. Ποιοι βρίσκονται πίσω από τον Γιώργο Καφαντάρη;

Πίσω από εμένα βρίσκεται σίγουρα η ομάδα SAGANAS Team, ο Χρήστος και ο Στέλιος! Και φυσικά οι γονείς μου που χωρίς αυτούς τίποτα ίσως να μην είχα καταφέρει. Με στηρίζουν τόσο οικονομικά όσο και ψυχολογικά για να εξελίσσομαι διαρκώς. Το θετικό είναι πως μετά την πορεία μου το 2022, έχουν βρεθεί κάποιοι χορηγοί και άνθρωποι που πιστεύουν σε εμένα και θέλουν να με στηρίξουν στην νέα σεζόν, ώστε να καταφέρω να έχω μεγαλύτερη εξέλιξη.

kafantaris-giorgos-kart-race-pick-iame-rotax-KART

Γιώργος Καφαντάρης

Γιώργο καταρχήν θέλω να στείλω ένα ξεκάθαρο μήνυμα σε όσους διαβάζουν την συνέντευξη μας, όποιος μπορεί να βοηθήσει! Είναι σημαντικό, όπως μπορεί κάποιος να στηρίξει! Οι ανάγκες είναι πολλές και μεγάλες στην νέα χρονιά, στην πορεία του Γιώργου Καφαντάρη για το 2023. Δεύτερον θα σου ανακοινώσω πως τον πρώτο υποστηρικτή τον βρήκες. Με έπεισες! Αισθάνομαι όλη αυτή την αγωνιά προσπάθεια, το ζω και εγώ καθημερινά μέσα από τις δικές μου δράσεις, καταλαβαίνω! Γιώργο θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα σου σε αυτή την προσπάθεια, θα είναι μεγάλη μου χαρά να συμβάλω στην επιτυχία των νέων στόχων σου. Τέλος Θα ήθελα να κλείσουμε αυτή την πολύ όμορφη συζήτηση με κάτι πολύ σημαντικό…

Ποιοι είναι το μήνυμα σου για την οδική ασφάλεια; Εμείς οι μεγάλοι πιστεύεις ξέρουμε να οδηγούμε σωστά;

Δυστυχώς η οδική ασφάλεια είναι ένα θέμα που απασχολεί την παγκόσμια κοινότητα. Είναι γεγονός ότι πολλοί ενήλικοι δεν σέβονται την ζωή τους και των γύρω τους , έχουν την τάση να θέλουν να κάνουν επίδειξη. Γι’ αυτό και συμβουλεύω τους πάντες να φορούν ζώνη, να μην τρέχουν και όταν ψάχνουν εκτόνωση ή μια γρήγορη οδήγηση να είναι αποκλειστικά σε οργανωμένες πίστες.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Η πικρία της ΑΛΑΚ το 2023 – Χωρίς αγώνες και σε αναμονή…
WRC και η ιστορία έγραψε στην Ελλάδα, Μοσχούς, Siroco, Jigger, Βωβός, Κύρκος…
To νέο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ καλεί SOS
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Πρώτοι οι Παναγιώτης Τανιμανίδης και Τάκης Σολδάτος στο Estoril
Ιορδάνης Σερδερίδης οδηγώ για να μοιράζομαι το πάθος μου!

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!