Η Ford απελευθερώνει ένα τέρας 800 ίππων στη νέα Mustang GTD

Η Ford λέει ότι η Mustang GTD θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025, με τιμές που ξεκινούν από περίπου 300.000 δολάρια. 
Η Ford απελευθερώνει ένα τέρας 800 ίππων στη νέα Mustang GTD

Το νέο supercar Mustang GTD είναι ένα νόμιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο με υπερτροφοδοτούμενο V8 που είναι ακόμα πιο ισχυρό από το απερχόμενο Shelby GT500

  • Η Mustang GTD 2025 είναι ένα ολοκαίνουργιο supercar που φέρνει επιδόσεις ιπποδρομιών στους δημόσιους δρόμους, καθιστώντας το το αυτοκίνητο με τις υψηλότερες επιδόσεις που έφερε ποτέ το όνομα Mustang.
  • Βασισμένη στο αγωνιστικό αυτοκίνητο Mustang GT3, χρησιμοποιεί μια εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική και διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8, πίσω κιβώτιο ταχυτήτων και προηγμένη ρύθμιση ανάρτησης.
  • Με την προηγμένη ανάρτηση με ράβδο ώθησης και τα λειτουργικά αεροδυναμικά κομμάτια, συμπεριλαμβανομένου ενός πίσω πτερυγίου με ρυθμιζόμενη κάθετη δύναμη, η Mustang GTD είναι σχεδιασμένη για ακριβείς ρυθμίσεις και μέγιστη απόδοση. Η διαθεσιμότητα αναμένεται στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025 με τιμές που ξεκινούν από περίπου 300.000 $.

 

Ford-Mustang-GTD-First-Look-800hp-new-2024

Η Ford Mustang , όπως φαίνεται, μπαίνει σε μια νέα εποχή. Η Ford αποκάλυψε ένα ολοκαίνουργιο supercar που φέρει την πινακίδα Mustang και χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική και μηχανική με το αγωνιστικό Mustang GT3. Ονομάζεται Mustang GTD του 2025 και η Ford ισχυρίζεται ότι θα αφήσει στον καθρέφτη της Porsche, της Aston Martin και της Mercedes-Benz.

Η Mustang GTD 2025 φέρνει επιδόσεις ιπποδρομιών στους δημόσιους δρόμους

Η νέα Ford Mustang είναι ένα ολοκαίνουργιο supercar και διάδοχος της δεύτερης γενιάς Ford GT. Όπως εξηγεί η Ford, είναι κυριολεκτικά μια νομική αναγνώριση ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Από την ενεργή αεροδυναμική και τα υλικά αμαξώματος από ανθρακονήματα μέχρι τον υπερτροφοδοτούμενο V8 και την αγωνιστική ανάρτηση, η Mustang GTD παρουσιάζεται ως το αυτοκίνητο με τις υψηλότερες επιδόσεις που έφερε ποτέ το όνομα Mustang.

Βασισμένο στη Mustang GT3

Η Mustang GTD είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια ανανεωμένη Ford Mustang S650 του 2024. Χρησιμοποιεί μια εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική, δανεισμένη από το αγωνιστικό αυτοκίνητο Mustang GT3.

Η Ford σχεδίασε τη Mustang GT3 ειδικά για να αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Le Mans και σε άλλους αγώνες αντοχής. Είναι ένας σκληροπυρηνικός αγώνας με ενεργή αεροδυναμική, σώμα από ανθρακονήματα και πολλά άλλα. Η Mustang GTD χρησιμοποιεί τα ίδια υποστρώματα και το ίδιο μπλοκ κινητήρα με το GT3, αλλά προσθέτει μερικές ανέσεις στο εσωτερικό και άλλες αναβαθμίσεις για να το κάνει νόμιμο. Αλλά κάτω από το δέρμα του, είναι ένα πλήρες αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Υπερτροφοδοτούμενος V8, κιβώτιο ταχυτήτων/διαφορικού

Τροφοδοτεί τη Mustang GTD ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 5,2 λίτρων. Η Ford ισχυρίζεται ότι ο νέος κινητήρας έχει περισσότερους από 800 ίππους, αν και συγκεκριμένοι αριθμοί δεν είναι ακόμη διαθέσιμοι.

Φυσικά, η Mustang GTD που προέρχεται από αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι μόνο πισωκίνητη . Ωστόσο, το ενδιαφέρον είναι πώς η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς. Αντί για ένα παραδοσιακό κιβώτιο ταχυτήτων, η Ford εξοπλίζει τη Mustang GTD με ένα πίσω κιβώτιο ταχυτήτων. Μετακινώντας το κιβώτιο ταχυτήτων στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, η Ford δημιούργησε ένα supercar Mustang με κατανομή βάρους 50/50.

Προηγμένη ρύθμιση ανάρτησης, Active Aerodynamics

Δεν θα εντοπίσετε σπειροειδή ελατήρια ή ράβδους στρέψης. Η Ford απέσπασε όλα τα εμπόδια και εξόπλισε το νέο supercar με μια προηγμένη διάταξη ανάρτησης ράβδου ώθησης. Είναι παρόμοιο με αυτό που θα συναντούσατε σε ένα σύγχρονο μονοθέσιο της Formula 1 και επιτρέπει ακριβείς ρυθμίσεις για την προσαρμογή των διαφορετικών συνθηκών δρόμου και πίστας.

Για να συμπληρώσει μια τέτοια στιβαρή διάταξη ανάρτησης, η Mustang GTD χρησιμοποιεί μια πληθώρα λειτουργικών αεροδυναμικών κομματιών. Το κεντρικό στοιχείο είναι ένα τεράστιο πίσω φτερό που φαίνεται προετοιμασμένο για μέγιστη κάθετη δύναμη. Αλλά έχει ένα κόλπο στο μανίκι του – η Ford λέει ότι η πίσω πτέρυγα θα έχει έναν μηχανισμό που θα κινεί ένα πτερύγιο για να επιτρέπει λιγότερη κάθετη δύναμη στις ευθείες. Είναι παρόμοιο με το σύστημα Drag Reduction System (DRS) που εμφανίζεται στη Formula 1.

Πότε θα είναι διαθέσιμο το Mustang GTD;

Η Ford λέει ότι θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025, με τιμές που ξεκινούν από περίπου 300.000 δολάρια. Στο μεταξύ, η μάρκα λέει ότι στοχεύει να κάνει η Mustang GTD να κάνει γύρο στο περίφημο Nurburgring σε λιγότερο από επτά λεπτά . Ένα τέτοιο επίτευγμα θα έφερνε τη Mustang GTD σε αντιπαράθεση με τις Porsche 911 GT3 RS, Lamborghini Aventador SVJ και Mercedes-AMG GT Black Series.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η Ford απελευθερώνει ένα τέρας 800 ίππων στη νέα Mustang GTD», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!