ENGINE POWER

Οι Greek Stunt Riders ξεκίνησαν επέλαση από την Θεσσαλονίκη

Greek Stunt Riders μια ομάδα που κλείνει 10 χρόνια στον κόσμο του stunt και των θεαμάτων, μια ομάδα που 10 χρονιά συνεχώς ανεβάζει την ένταση, την αδρεναλίνη καθώς μπαίνει στην αρένα δράσης για να μας ξεσηκώσει...

greek-stunt-riders-stunt-show-motor-festival
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Motorsport News: Mαζί με τον Δημήτρη Πούλιο γνωρίζουμε τους Greek Stunt Riders και ταξιδεύουμε σε μια ομάδα της Θεσσαλονίκης που τα Ελληνικά σύνορα δεν θα την κρατάνε για πολύ ακόμη.

Πότε δημιουργήθηκε η ομάδα και το όνομα Greek stunt Riders ;

10 χρόνια Greek Stunt Riders
Η ομάδα δημιουργήθηκε το 2013 και το αρχικό της όνομα ήταν GreekStuntHooligans το οποίο σύντομα άλλαξε έπειτα από τις συμβουλές του πανελλήνιου πρωταθλητή motocross και μέντορα μου Δημήτρη Μερεμετσάκη.

Πάντα stunt ή ασχολιόσουν και με κάτι άλλο;

Η πρώτη μου επαφή με τις μοτοσικλέτες ήρθε στην ηλικία των 6 χρόνων όταν ο πατέρας μου με ξεκίνησε motocross με ένα PW50 όπου κόλλησα και το μικρόβιο με τις μηχανές. Όλη μου την ζωή από μικρός θυμάμαι τον εαυτό μου να πηγαίνει σε μέρη απόμακρα και σε δρόμους επαρχιακούς και να κάνει σούζες πάνω κάτω. Στην ηλικία των 20 πήραμε το πρώτο super sport (GSX-R 1000 K8) με τον ξάδερφο μου Μίλτο και ξεκινήσαμε να μπαίνουμε και πίστα.

Από ποιους αποτελείται η ομάδα Greek Stunt Riders και τι ρόλο έχει ο καθένας;

Ο ομάδα Greek Stunt Riders αποτελείται από:
Τον Σάκη Νάκη που είναι ο αντιπρόεδρος της ομάδας μας και stunt rider
Τον Διονύση Κάνδηλα stunt rider και τεχνικός της ομάδας
Τον Αντώνη Δαρεμά και τον Freezly που είναι stunt riders
Τον Christo Alipiev stunt rider  –  ATV και το αυτοκίνητο σε δύο ρόδες.
Τον Μίλτο που είναι ο γραμματέας της ομάδας.
Τον Γιώργο Μάτζαρη και την Μαρία Φυτοπούλου που είναι το Media House τμήμα
Και εμένα, (Δημήτρης Πούλιος) που είμαι ιδρυτής της ομάδας και stunt rider.

Ποιος είναι ο σκοπός της ομάδας Greek Stunt Riders η ιδέα όταν δημιουργήθηκε;

Είμαστε η μοναδική ομάδα στην Ελλάδα που έχει σαν σκοπό να προωθήσει το άθλημα στη χώρα μας και να προσελκύσει ολοένα και περισσότερους νέους να ασχοληθούν με αυτό. Προσπαθούμε διαρκώς να βρισκόμαστε στην αιχμή του αθλήματος.

Υπάρχει stunt στην χώρα μας;

Γενικά όπως και στα περισσότερα μηχανοκίνητα αθλήματα είμαστε πίσω στην χώρα μας. Δεν υπάρχει πολύ stunt riding στην Ελλάδα. Είναι ένα πολύ δύσκολο άθλημα, πολύ απαιτητικό και χρειάζεται πάρα πολύ δουλειά για να φτάσεις έστω και σε ένα “απλό επίπεδο”, οπότε θεωρώ ότι για αυτό δεν ασχολούνται πολλοί.

Ως οδηγοί μας εκπροσωπείτε και στο παγκόσμιο στο εξωτερικό πες μας λίγα λόγια γιαυτό;

Από το 2019 εκπροσωπούμε την Ελλάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα stunt στην Τσεχία με οδηγό τον Σάκη Νάκη . Το 2020 καταφέραμε να κερδίσουμε δυο θέσεις στον διαγωνισμό, για δυο οδηγούς όπου θα ανταγωνιζόντουσαν και μεταξύ τους αλλά λόγο τραυματισμού του Σάκη διαγωνίστηκε μόνο ο Διονύσης Κάνδηλας όπου κατάφερε να φτάσει στην 14η θέση. Και το 2021 για τρίτη συνεχόμενοι χρονιά με οδηγό πάλι τον Διονύση Κάνδηλα. Το επίπεδο στο stunt στο εξωτερικό είναι πολύ ανεβασμένο και αυτό σε βοηθά να αποκτήσεις πολύ εμπειρία και να εξελιχθείς.

Πιο πολύ κάνεις stunt ή πιο πολύ πέφτεις και run!!!(γέλιο) Πόσο δύσκολο τελικά είναι, τι αντοχές χρειάζεται, τι δεξιότητες και ποσό επικίνδυνο είναι το stunt show;

Πιο πολύ κάνεις stunt… τώρα το πέφτεις και run…. Νταξει είναι μες το πρόγραμμα και αυτό (γέλιο)
Όπως όλα τα extreme sports έχει και αυτό την επικινδυνότητα του. Αν το κάνεις σωστά με τον σωστό εξοπλισμό και δεν υπερβαίνεις διαρκώς τα όρια, δίνοντας χρόνο στον εαυτό σου και μένοντας αφοσιωμένος στις προπονήσεις σου περιορίζεις πάρα πολύ τις πιθανότητες να χτυπήσεις. Το κομμάτι με τις δεξιότητες είναι σχετικό, δεδομένου ότι όλα αυτά τα ταλέντα είναι επίκτητα, θέλουν απλά πολύ δουλειά. δεν γεννιέσαι με αυτά, τα αποκτάς και κρατώντας το σώμα σου και το μυαλό σου σε μια καλή κατάσταση μπορείς να καταφέρεις τα πάντα.

Ποιος είναι ο στόχος της ομάδας Greek Stunt Riders;

Ο στόχος της ομάδας μας είναι να καταφέρουμε να διατηρήσουμε τον τίτλο της πιο καλής και ολοκληρωμένης ομάδας stunt στην Ελλάδα. Θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε οι καλύτεροι οδηγικά riders που έχει η χώρα μας και με το να ασχοληθούν περισσότεροι με αυτό το άθλημα θα μας βοηθήσει και εμάς να εξελιχθούμε, δεδομένου ότι θα υπάρχει περισσότερος ανταγωνισμός.

Σας έχουμε γνωρίσει μέσα από τα Motor Festival ως ομάδα Greek Stunt Riders,  τι άλλο να περιμένουμε σένα επόμενο Motor Festival;

Ήρθε η ώρα λοιπόν για κάτι καινούργιο…. για κάτι διαφορετικό…. για κάτι εμπνευσμένο από την Αμερική το οποίο το προετοιμάζουμε εδώ και μήνες. Δεν λέω τι, θα είσαι εκεί και θα το δεις (γέλιο) βασικά μπορεί να το κρατήσω έκπληξη ακόμη και σε σένα και να το δεις για πρώτη φορά στο 21o Motor Festival τον Σεπτέμβρη όπου θα γίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Έχεις ως αρχηγός της ομάδας Greek Stunt Riders σκεφτεί κάποια στιγμή να τα παρατήσεις;

Η αλήθεια είναι πως μετά από ένα σοβαρό εσωτερικό πρόβλημα όπου είχε προκύψει το οποίο είχε προβληματίσει αρκετά και εμένα αλλά και τον Σάκη είχα ρωτήσει στον Σάκη για το καλό της ομάδας αν πίστευε ο ίδιος ότι η ομάδα θα προχωρούσε καλύτερα χωρίς εμένα, να αποχωρήσω. Η απάντηση ήταν αρνητική πράγμα το οποίο μου έδωσε δύναμη και με έκανε να διαγράψω πλέον τελείως αυτή η λέξη από το λεξιλόγιο μου.

Πόσες ώρες προπόνησης χρειάζεται για να μπορεί να εξελιχθεί  ένας οδηγός στο stunt, υπάρχει ομάδα εκπαίδευσης; Μπορεί κάποιος να μάθει αν θέλει ή στηρίζεται στην ατομική πρωτοβουλία;

Όπως ξαναείπα είναι ταλέντα επίκτητα… όσο περισσότερο δουλεύεις, τόσο καλύτερος γίνεσαι στο stunt. Κάποιος που το “έχει” μπορεί να χρειαστεί λίγο λιγότερο χρόνο για να φτάσει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, κάποιος που “δεν το έχει” απλά θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να φτάσει στο ίδιο. Όλα είναι θέμα δουλειάς, όπως όλα τα πράγματα στον κόσμο.
Με τις σωστές ασκήσεις και την σωστή καθοδήγηση μπορείς να εξελιχθείς γρηγορότερα και με πολύ περισσότεροι ασφάλεια αλλά δεν υπάρχει κάποιο οργανωμένο σχολείο στην Ελλάδα. Στο προσεχές μέλλον σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε εμείς το πρώτο.

Tι έχεις να πεις για τα τροχαία ατυχήματα το μήνυμα σου προς τους οδηγούς;

Βάση στατιστικών το 80% των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων με δίκυκλα γίνονται μέσα στην πόλη με ταχύτητες μέχρι 50km/h.
Πάντα κράνος, πάντα με ασφάλεια και στον δρόμο δεν χρειάζεται να προκαλείται. Είναι πάρα πολύ μεγάλος ο κίνδυνος και πάρα πολλές οι πιθανότητες για σοβαρό τραυματισμό.

 

Exit mobile version