Payments: Η μεγάλη στροφή από το Physical στο Digital
Το περιβάλλον που δημιουργείται ανεξάρτητα από την επίκαιρη ανάγκη των online πληρωμών λόγω του COVID-19, είναι κάτι το οποίο θα συνέβαινε αργά ή γρήγορα.Payments: Το περιβάλλον που δημιουργείται ανεξάρτητα από την επίκαιρη ανάγκη των online πληρωμών λόγω του COVID-19, είναι κάτι το οποίο θα συνέβαινε αργά ή γρήγορα.
Πολλοί δείκτες και τάσεις παγκοσμίως το δείχνουν. Τα Real-time payments ήρθαν για να μείνουν. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές παγκοσμίως αναμένεται να φτάσουν το 1 τρις δολάρια μέχρι το 2025.
Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει οι επιχειρήσεις, οι πάροχοι πληρωμών και οι ρυθμιστικές αρχές να προσαρμοστούν με τη χρήση των κατάλληλων υποδομών.
Οι τρέχουσες εξελίξεις με τον κορωνοϊό επισπεύδουν τόσο την εξοικείωση των χρηστών, όσο και των επιχειρήσεων στο να εφαρμόσουν ανέπαφες και ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Για να αποτρέψει την εξάπλωση του COVID-19, η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (ΠΟΥ) συμβούλευσε τους ανθρώπους να είναι πιο προσεκτικοί για το πώς χειρίζονται φυσικό νόμισμα.
Ειδικότερα, οι ειδικοί σε θέματα υγείας έχουν προτείνει μια συνειδητή απομάκρυνση από τη χρήση μετρητών κατά την πληρωμή σε καταστήματα, ενθαρρύνοντας τη μετάβαση σε ανέπαφες μεθόδους πληρωμής αντ ‘αυτού.
Παράλληλα με αυτό το γεγονός υπάρχουν δεδομένα που υποβοηθούν την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πληρωμών όπως π.χ. το 25% των χρεοκοπιών οφείλεται στην καθυστέρηση των πληρωμών ή την αδυναμία είσπραξης βάσει του TCH (The Clearing House). Ο δείκτης αυτός σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να αναπτύξουν υποδομές πληρωμών βασισμένες στις νέες τεχνολογίες.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της GRECA, μέσα στην περίοδο του κορωνοϊού, τα δεδομένα άλλαξαν με τις επιχειρήσεις να δείχνουν:
ΜΕΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ | ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ |
Ένδυση,υπόδηση | Super market |
Αθλητικών ειδών | Φαρμακείου |
Τουριστικών υπηρεσιών και φιλοξενίας | Βιβλίων, παιχνιδιών, χαρτικών |
Συσκευών Κινητής Τηλεφωνίας | Βρεφικών ειδών |
Φωτογραφικών Ειδών | Υπηρεσιών διασκέδασης στο σπίτι |
Delivery Έτοιμου φαγητού | Ηλεκτρονικών συσκευών & laptops |
Ειδών χόμπυ | Οικιακών ηλεκτρικών συσκευών |
Κοσμημάτων & αξεσουάρ | Ηλεκτρονικών συνδρομών σε ψηφιακό περιεχόμενο |
Παράλληλα, σύμφωνα με αντίστοιχη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την PYMNTS δείχνει αξιόλογα δεδομένα μόνο από την πρώτη εβδομάδα που εμφανίστηκε ο κορωνοϊός.
Το 30% των καταναλωτών αναφέρει ότι απόφυγε τα φυσικά καταστήματα ενώ το 20% ότι πλέον αγοράζει online ή μέσω κινητής συσκευής πολύ περισσότερο.
Τι μπορούν να κάνουν οι επιχειρήσεις που δεν έχουν υποδομές άμεσων πληρωμών;
Ο φόβος είναι ένα ισχυρό κίνητρο της ανθρώπινης συμπεριφοράς, και ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι προγραμματισμένος να αποφεύγει την απώλεια. Οι κοινωνικοί επιστήμονες που μελετούν τη λήψη ανθρώπινων αποφάσεων έχουν παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι δίνουν μεγαλύτερη αξία στα πράγματα που έχουν και θα μπορούσαν να χάσουν, αντί στα πράγματα που δεν έχουν αλλά θα μπορούσαν να αποκτήσουν.
Σύμφωνα με το Ελληνικό Ίδρυμα Πληρωμών EveryPay, τους προσφέρεται ένα σύνολο προϊόντων και υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση τόσο των B2B συναλλαγών όσο για τις B2C.
- Payment Gateway (Full API)
- Virtual-POS
- E-mail Payment
- Merchant Web Dashboard (Ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης, φιλική προς το χρήστη)
- Marketplace Υποδομές και Consulting (Νομικά, Οικονομικά, Τεχνολογικά)
- Failover σύστημα συναλλαγών (αύξηση 5% των επιτυχημένων συναλλαγών)
Για παράδειγμα μια υπηρεσία πληρωμής ακόμα και χωρίς e-shop «Email Payment».