AUTO TIME

Ferrari F8 Tributo: Ζήτω η νέα Βασίλισσα!

Η Βασίλισσα (Ferrari 488 GTB) απέθανε - ζήτω η νέα Βασίλισσα (Ferrari F8 Tributo)!

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Η Βασίλισσα (Ferrari 488 GTB) απέθανε – ζήτω η νέα Βασίλισσα (Ferrari F8 Tributo)!

To μαγικό ταξίδι που ξεκίνησε με την Ferrari 458 Italia και συνεχίστηκε με την εξελιγμένη 488 GTB βρίσκει την κορύφωσή του στην ολοκαίνουρια F8 Tributo.

Με έναν από τους πλέον ξεχωριστούς κινητήρες κάτω από το καπώ της (που ειρήσθω εν παρόδω βρίσκεται λίγο πιο πίσω από τη μέση του αυτοκινήτου), η ολοκαίνουρια Ferrari F8 Tributo ετοιμάζεται να βάλει φωτιά στην άσφαλτο με μία σειρά από αλλαγές που δυναμώνουν τον εκρηκτικό της χαρακτήρα.

Ο κινητήρας που αναφέραμε είναι ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό που μεταμορφώνει την F8 και είναι και ακριβώς αυτός που της χαρίζει και το όνομά της.

Στα 720 άλογα και με απόδοση ανά λίτρο στα 185 άλογα, επίδοση-ρεκόρ, είναι ο πλέον δυνατός V8 στην ιστορία όχι μόνο της Ferrari, αλλά και γενικότερα των τούρμπο κινητήρων!

Η νέα F8 έχει δεχθεί ταυτόχρονα αεροδυναμικές παρεμβάσεις, με 10% βελτίωση στην αεροδυναμική της και μείωση του βάρους της κατά 40 κιλά σε σχέση με την 488 GTB. Ταυτόχρονα, ο ανασχεδιασμός του μπροστινού S-Duct στην κάτω εισαγωγή αέρα συνεισφέρει κατά 15% στην αύξηση της άντωσης του οχήματος.

Ακόμη και τα οριζόντια LED φωτιστικά σώματα έχουν “σμιλευτεί” κατάλληλα προκειμένου να συμβάλλουν στη μικρότερη δυνατή διακοπή της ροής του αέρα.

Το cockpit έχει επίσης δεχθεί ιδιαίτερες παρεμβάσεις αν και εξακολουθεί να είναι γνώριμο, με νέας σχεδίασης καθίσματα και στρογγυλούς αεραγωγούς, “χτισμένο” γύρω από τον οδηγό και με νέα οθόνη αφής επτά ιντσών για τον συνοδηγό.

Για την ιστορία, ας παραθέσουμε τους αριθμούς: Ο 3.9 λίτρων V8 τούρμπο κινητήρας αποδίδει επίσης 770 Nm ροπής στις 3.250 στροφές, με το 0-100 να έρχεται σε 2.9 δευτερόλεπτα και τα 200 km/h να έρχονται σε μόλις 7.8 δευτερόλεπτα (το 0-200 της Ferrari F8 είναι σχεδόν ίδιο με το 0-100 ενός Suzuki Swift Sport).

Η τελική της αγγίζει τα 340 km/h – κι όλα αυτά με ένα βάρος που δεν ξεπερνά αυτό ενός μικρομεσαίου χάτσμπακ στα 1330 κιλά.

Exit mobile version