Αποτελεί μία από τις πιο πολυαναμενόμενες κινήσεις στον εν Ελλάδι χώρο της αυτοκίνησης και είναι πλέον γεγονός. Η Mazda φέρνει και πάλι το… zoom-zoom της στη χώρα μας!
Από τα πρώτα θύματα της οικονομικής κρίσης που έπληξε και τον χώρο του αυτοκινήτου. Η κατάρρευση της Έλμα το καλοκαίρι του 2014 έφερε και την πενταετή απουσία της Mazda. Αυτή η απουσία έγινε ακόμα πιο οδυνηρή με την ανανέωση της γκάμας της ιαπωνικής φίρμας. Μοντέλα όπως τα τελευταία Mazda3, MX-5, CX-3 και CX-5 κερδίζουν το αγοραστικό κοινό σε όλο τον κόσμο.
Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως αυτή η επάνοδος πραγματοποιείται με τις γερές “πλάτες” του Ομίλου Συγγελίδη. Ο Όμιλος Συγγελίδη προσθέτει στο portfolio του μία ακόμα μάρκα, αρχής γενομένης από το ερχόμενο καλοκαίρι. Το νέο κατάστημα-ναυαρχίδα της μάρκας θα ανοίξει τις πύλες του στα νότια προάστια της Αθήνας. Εκεί, οι Έλληνες οδηγοί θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία των τελευταίας σειράς αυτοκινήτων της. Ανάμεσα σε αυτά το ολοκαίνουριο Mazda3, το MX-5 αλλά και το CX-5 SUV.
Συγγελίδης: “Η δέσμευσή μας θα επιτρέψει σε μια νέα γενιά Ελλήνων να ερωτευθούν τα αυτοκίνητα της Mazda”
O David McGonigle, Regional Director της Mazda Central and South East Europe, δήλωσε. “Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την έναρξη πωλήσεων των νέων μας οχημάτων στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια λαμβάναμε συνεχώς αιτήματα από ενδιαφερόμενους καταναλωτές για να κάνουμε τα αυτοκίνητά μας ξανά διαθέσιμα στην Ελλάδα. Τώρα πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Στον Όμιλο Συγγελίδη βρήκαμε έναν τοπικό συνεργάτη υψηλών προδιαγραφών, που κατανοεί το brand μας. Θα διασφαλίσει μια επιτυχημένη επάνοδο σε μια αγορά, όπου η Mazda έχει μια μακρά ιστορία”.
Δήλωση έκανε και ο επικεφαλής του Ομίλου Συγγελίδη, κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης. “Είμαστε πολύ ευτυχείς που η Mazda επέλεξε εμάς για αυτό το εγχείρημα, σε αυτή την σημαντική στιγμή για το brand. Η μακροχρόνια δέσμευσή μας στην επίτευξη μιας ηγετικής θέσης στη εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, παρέχοντας έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών και μια εμπειρία υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας θα επιτρέψουν σε μια νέα γενιά Ελλήνων να ερωτευθούν τα αυτοκίνητα της Mazda.”.
H Mazda εισήλθε στην αγορά το 1982, πετυχαίνοντας πωλήσεις άνω των 100.000 οχημάτων στην Ελλάδα. Σήμερα η Mazda διατηρεί ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Το δίκτυο παρέχει υπηρεσίες service, συντήρησης και αυθεντικά ανταλλακτικά σε όλη την χώρα.
Μπορείτε να πάρετε μία ιδέα από το νέο compact crossover, το CX-30, στη σελίδα της Mazda.