Υπήρχε μία εποχή που το όνομα Polestar καταδείκνυε τις σπορ εκδόσεις των “απλών” σεντάν της Volvo. Αυτή η εποχή έχει παρέλθει, καθώς το συγκεκριμένο όνομα είναι πλέον μία standalone φίρμα – και μάλιστα μία φίρμα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
To κουπέ Polestar 1 ήταν ένα κάπως πιο χαμηλής απήχησης halo car για την κορυφή της γκάμας. Το Polestar 2, όμως, έχει θέσει στο στόχαστρό του πολύ συγκεκριμένο στόχο.
Και μάλιστα εξ’Αμερικής ορμώμενο, κι αυτός δεν είναι άλλος από το Tesla Model 3. Το πρώτο “προσιτό” ηλεκτρικό σεντάν για το οποίο ο Έλον Μασκ δαπάνησε δισεκατομμύρια για να πετύχει βρίσκει απέναντί του το Polestar 2, ένα μοντέλο με τιμή εκκίνησης 39.900 ευρώ μετά τον πρώτο χρόνο (όλο το πρώτο έτος, η τιμή εκκίνησης θα είναι 59.900 ευρώ).
Αντίθετα με ό,τι δείχνει, το Polestar 2 είναι πεντάθυρο και βασίζεται στην πλατφόρμα CMA της Volvo (είναι η πλατφόρμα που βρίσκεται και κάτω από το XC40).
Η εικόνα του δείχνει ιδιαίτερα κοντινή με τη σχεδιαστική γλώσσα της Volvo, εκεί όμως τελειώνουν και όλες οι ομοιότητες με τη σημερινή γκάμα των Σουηδών.
Αυτό διότι το Polestar 2 διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυάζονται με μία μπαταρία χωρητικότητας 78 kWh. Το τετρακίνητο σεντάν αποδίδει 408 ίππους και 660 Nm άμεσα διαθέσιμης ροπής, που είναι ικανά να πετύχουν το 0-100 km/h σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.
Αντίστοιχα, η αυτονομία του νέου σεντάν ανέρχεται σε 500 χιλιόμετρα. Ο οδηγός να μπορεί να δει τα εναπομείναντα χιλιόμετρα προτού καν μπει στην καμπίνα, χάρη σε μεγάλου μεγέθους γραφική απεικόνιση στο ψηφιακό ταμπλώ.
Μιλώντας για την καμπίνα, η οικογενειακή ομοιότητα υπάρχει, όμως το Polestar 2 είναι σαφώς πιο σπορ και συμπαγές, αγκαλιάζοντας τον οδηγό που πάντως θα χειριστεί όλες τις λειτουργίες του οχήματος από τη μεγάλη οθόνη-τάμπλετ.
Όπως είπαμε, μετά το πρώτο έτος η τιμή του Polestar 2 θα διαμορφωθεί σε 39.900 ευρώ, ενώ οι προπαραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει στο www.polestar.com.
Αν κρίνουμε από την τιμή και μόνο, το Tesla Model 3 θα τα βρει μπαστούνια – στην Ευρώπη τουλάχιστον.