AUTO TIME

Škoda Scala: Οι Τσέχοι ρισκάρουν (αλλά όχι ιδιαίτερα)

Το γενικό σχήμα του Scala θυμίζει περισσότερο μικρό στέισον-shooting brake παρά χάτσμπακ, όμως το εσωτερικό είναι σχεδόν, μη αναγνωρίσιμο ως Škoda!
Škoda Scala: Οι Τσέχοι ρισκάρουν (αλλά όχι ιδιαίτερα)

Ας ξεκινήσουμε με μία, κατά τα φαινόμενα, παραδοχή: το Škoda Rapid δεν έβαλε φωτιά στη μικρομεσαία κατηγορία.

Το Rapid, αν και τίμιο και ιδιαίτερα πρακτικό και value for money, δεν πέτυχε την επιθυμητή διείσδυση που θέλει η τσέχικη φίρμα του ομίλου Volkswagen, με αποτέλεσμα οι Τσέχοι να ανασκουμπωθούν, να στρωθούν στη δουλειά και να μας δώσουν το νέο Scala!

Και πάλι με δεδομένο ότι μιλάμε για όχημα του ομίλου VW, όταν διαβάζουμε πως η νέα σχεδιαστική γλώσσα είναι “περισσότερο συναισθηματική και δυναμική παρά ποτέ”, καλό θα είναι να αναφέρουμε πως υπονοείται “για τα δεδομένα της μάρκας”, καθώς τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα και μία λίγο πιο τρισδιάστατη μάσκα εμπρός δεν επαρκούν για να θεωρηθεί “συναισθηματική” ή “δυναμική”.

Τα πράγματα είναι σαφώς πιο ενδιαφέροντα πίσω, όπου η επέκταση του κρυστάλλου μέχρι τις κολώνες και μέχρι το γείσο της πινακίδας πλαισιώνει τα πολύ όμορφα φώτα και ενώνεται με το μαύρο χρώμα της αεροτομής αλλά και της ηλιοροφής για ένα όμορφο ενιαίο σύνολο.

Να σημειώσουμε επίσης πως το λογότυπο της εταιρείας πίσω έχει αντικατασταθεί από τα γράμματα “ŠKODA” και οι λόγοι είναι περισσότερο μάρκετινγκ παρά αισθητικοί όπως διαβάζουμε: πολύ απλά, το όνομα της φίρμας ολογράφως είναι κάτι που προτιμάται για την κινέζικη αγορά, όπου τα λογότυπα δεν είναι ευρέως γνωστά και βοηθά στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Το γενικό σχήμα του Scala θυμίζει περισσότερο μικρό στέισον-shooting brake παρά χάτσμπακ, όμως το εσωτερικό είναι σχεδόν… μη αναγνωρίσιμο ως Škoda!

Κι αυτό καθώς, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας φέρνει στο μυαλό λίγο από Ford, όμως την παράσταση κλέβουν τόσο οι μεγάλες ψηφιακές οθόνες σε infotainment και πίνακα οργάνων, όσο και το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί στο ταμπλώ.

Το μεγάλο μεταξόνιο (χάρη στη σχεδίαση στέισον που λέγαμε προηγουμένως) έχει φέρει εξαιρετικούς χώρους, ενώ η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει πέντε σύνολα, εκ των οποίων τα τρία βενζίνης.

Η αρχή γίνεται στα 1.000 κυβικά στα 95 και 115 άλογα με υπερτροφοδότηση, ενώ το κορυφαίο σύνολο είναι στα 1.5 λίτρα και 150 άλογα. Σε ό,τι αφορά τον πετρελαιοκινητήρα, αυτός είναι στα 1.600 κυβικά και 115 άλογα, ενώ διαθέσιμος στη γκάμα από το 2019 θα είναι και ο 1000άρης G-TEC, απόδοσης 90 ίππων, που κινείται με φυσικό αέριο.

Το νέο Škoda Scala, γεμάτο από έξυπνες πινελιές που διευκολύνουν την καθημερινότητα και με τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην κατηγορία, θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το πρώτο εξάμηνο του 2019. Και, αν και πιο “περιπετειώδες”, σε σχέση με το παρελθόν, είναι ξεκάθαρα ένα υπολογισμένο ρίσκο για τους Τσέχους.

Φίλιππος Ντάσκας

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην Ιστορία της Formula 1

Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην Ιστορία της Formula 1

Ο Μαξ Φερστάπεν πέτυχε στη Μόντσα τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στη Formula 1 με μέση ταχύτητα 264,682 km h γράφοντας νέο ιστορικό ρεκόρ.

Formula 1
Auto Time: Η Porsche κάνει πραγματικότητα την ασύρματη φόρτιση και φέρνει το μέλλον στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Porsche κάνει πραγματικότητα την ασύρματη φόρτιση και φέρνει το μέλλον στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Porsche αποκαλύπτει την πρώτη ασύρματη φόρτιση 11 kW για το Cayenne EV, αλλάζοντας ριζικά την εμπειρία φόρτισης με τεχνολογία που θυμίζει smartphone.

Auto Time
Auto Time: Τέλος εποχής: Ο Κρίστιαν Χόρνερ αποχωρεί από τη Red Bull – Νέος CEO ο Λοράν Μεκιές

Τέλος εποχής: Ο Κρίστιαν Χόρνερ αποχωρεί από τη Red Bull – Νέος CEO ο Λοράν Μεκιές

Η Red Bull γυρίζει σελίδα.

Auto Time
Auto Time: Μεγάλη μέρα για τη McLaren – Στο βάθρο οι Norris και Piastri

Μεγάλη μέρα για τη McLaren – Στο βάθρο οι Norris και Piastri

Αναφορικά με την ποινή του Oscar Piastri, η ομάδα έκανε τις παρατηρήσεις της.

Auto Time
Auto Time: Αυστρία για πάντα στη F1: Παραμονή του Grand Prix έως το 2041

Αυστρία για πάντα στη F1: Παραμονή του Grand Prix έως το 2041

Aπό το 2014 έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο αγαπητούς προορισμούς.

Auto Time
Αυτοκίνητο: Θέλετε να αγοράσετε το αυτοκίνητο του Ντέιβιντ Μπέκαμ; Μπορείτε, τόσα ζητά!

Θέλετε να αγοράσετε το αυτοκίνητο του Ντέιβιντ Μπέκαμ; Μπορείτε, τόσα ζητά!

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ έβγαλε στο σφυρί την Ferrari Spider F1 του. Συμφέρει να αγοράσετε μεταχειρισμένο στις μέρες μας, άλλωστε το έστρωσε ο David

Αυτοκίνητο
Auto Time: Dakar Rally: Πρόταση γάμου πάνω στη ράμπα του τερματισμού!

Dakar Rally: Πρόταση γάμου πάνω στη ράμπα του τερματισμού!

Το τέλος του Dakar Rally φέρνει εκτόνωση και... προτάσεις γάμου!

Auto Time
Auto Time: 19o Motor Festival: Διαφήμιση για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό! (vid+pics)

19o Motor Festival: Διαφήμιση για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό! (vid+pics)

Το Motor Festival, η κορυφαία γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα, επιβεβαίωσε αυτό τον τίτλο σ’ ένα μαγικό τριήμερο παρουσία χιλιάδων θεατών στο ΟΑΚΑ!

Auto Time
Auto Time: Motor Festival: Ανοίγει την Παρασκευή (17/9) η αυλαία στο ΟΑΚΑ! (vid+pics)

Motor Festival: Ανοίγει την Παρασκευή (17/9) η αυλαία στο ΟΑΚΑ! (vid+pics)

Motor Festival: Η κορυφαία γιορτή της μηχανοκίνησης  θα τα έχει… όλα και επιστρέφει στο Ολυμπιακό Στάδιο για ένα φαντασμαγορικό τριήμερο από τις 17 έως και τις 19 Σεπτεμβρίου!

Auto Time