AUTO TIME

Το νέο Mazda 3 μας κάνει να ανυπομονούμε να γυρίσει η μάρκα στην Ελλάδα

Το ολοκαίνουριο Mazda 3, που παρουσιάστηκε μόλις στο Σαλόνι του Λος Άντζελες. Και, αν αναρωτιέστε γιατί, απλά δείτε το.

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Δεν μπορούμε να πούμε πως, δημοσιογραφικά τουλάχιστον, είχαμε ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις από τον εισαγωγέα της Mazda στην Ελλάδα (όσο υπήρχε, τουλάχιστον).

Ωστόσο, και αρχής γενομένης από την πλέον πρόσφατη γενιά του MX-5, η απουσία της ιαπωνικής φίρμας από την ελληνική αγορά είναι τόσο ηχηρή, ώστε να μας κάνει να αναπολούμε έστω αυτές τις -κουτσές- στιγμές.

Αυτή μας η τάση γίνεται σαφώς εντονότερη με το ολοκαίνουριο Mazda 3, που παρουσιάστηκε μόλις στο Σαλόνι του Λος Άντζελες. Και, αν αναρωτιέστε γιατί, απλά δείτε το.

Πρόκειται σαφώς για το πιο καλοσχεδιασμένο μικρομεσαίο, είτε στη σεντάν είτε στην πεντάθυρη χάτσμπακ έκδοση, με στοιχεία εμφανώς premium και ακόμα περισσότερο εντυπωσιακά σπορτίφ.

Η Mazda μιλά για μία εξελιγμένη μορφή της σχεδιαστικής γλώσσας Kodo, εμείς συμφωνούμε πως αποτελείται από καθαρές και δυναμικές γραμμές, αρκετά “ψαγμένες” και δουλεμένες.

Αντίστοιχη η εικόνα και στο εσωτερικό, που δείχνει να έχει έρθει από κάποια premium γερμανική μάρκα, με μία λεπτότητα που θυμίζει το MX-5 και, θα τολμήσουμε να πούμε, δημιουργίες της Lexus.

Τεχνολογικά εξελιγμένο: ο νέος κινητήρας Skyactiv-X

Πάντως και στον τομέα της τεχνολογίας το Mazda 3 είναι αρκετά εντυπωσιακό, με το μικρομεσαίο να γίνεται το πρώτο μοντέλο που διαθέτει το νέο κινητήρα Skyactiv-X, με τη νέα τεχνολογία ανάφλεξης με συμπίεση, που υπόσχεται να είναι η μεγαλύτερη εξέλιξη στους βενζινοκινητήρες εδώ και αρκετές δεκαετίες.

Ο νέος δίλιτρος κινητήρας έρχεται με υποσχέσεις για έως και 30% βελτιωμένη οικονομία καυσίμου (20% για συνθήκες πραγματικής οδήγησης) και μάλιστα με απόδοση 180 ίππων και 173 Nm ροπής, εντυπωσιακά νούμερα για ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει επίσης και δύο “απλά” ατμοσφαιρικά μοτέρ βενζίνης Skyactiv-G στα 1.5 και 2.0 λίτρα, καθώς επίσης και έναν πετρελαιοκινητήρα Skyactiv-D 1.8 λίτρων. Όλα τα μηχανικά σύνολα εφοδιάζονται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που απλά βρίσκεται εκεί για να υποβοηθήσει τον κινητήρα εφόσον χρειαστεί.

Εμείς δεν έχουμε να πούμε τίποτε άλλο εκτός από το να ελπίζουμε η νέα Mazda να έρθει -επιτέλους- και στη χώρα μας!

Exit mobile version