AUTO TIME

Το νέο Seat Minimó είναι το αύριο της αστικής μετακίνησης

Η αναγέννηση της Seat τα τελευταία χρόνια είναι ένα αυτοκινητιστικό γεγονός που δεν έχει περάσει απαρατήρητο.

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Η αναγέννηση της Seat τα τελευταία χρόνια είναι ένα αυτοκινητιστικό γεγονός που δεν έχει περάσει απαρατήρητο.

Πολλώ δε μάλλον δεν περνά απαρατήρητο στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου παρουσιάζει όχι ένα, αλλά δύο διαφορετικά ηλεκτρικά οχήματα, με το πρώτο να είναι αυτό, το νέο Seat Minimó Concept.

Και, αν σας φαίνεται κάπως γνώριμο, είναι γιατί το Seat Minimó δεν θυμίζει καθόλου το Renault Twizy.

Βέβαια για να είμαστε σωστοί, οποιοδήποτε ηλεκτρικό τετράκυκλο θα θύμιζε το Twizy, οπότε δεν είναι κάποιο σπουδαίο κατόρθωμα.

Πάντως η ιδέα της Seat εστιάζει στην βιώσιμη αστική μετακίνηση, εξ’ου και το Minimó Concept διαθέτει κάποιες ιδιαίτερα έξυπνες λύσεις.

Καταρχάς, διαθέτει δύο θέσεις (συνήθως το μέγιστο πλήθος ανθρώπων σε μία καθημερινή μετακίνηση αυτοκινήτου), η μία πίσω από την άλλη, με δύο διαφορετικού μήκους ασύμμετρες πόρτες δεξιά και αριστερά.

Ταυτόχρονα, το μήκος των 2.5 μέτρων και κυρίως το πλάτος των 1.24 μέτρων του χαρίζει ιδιαίτερη… ευλυγισία στις μποτιλιαρισμένες πόλεις, ενώ ταυτόχρονα το νέο Minimó είναι το πρώτο μικρό ηλεκτρικό πόλης με τη δυνατότητα αλλαγής μπαταρίας.

Αυτό σημαίνει πως, αντί να περιμένει κανείς για μισή ή περισσότερη ώρα μέχρι η μπαταρία να φορτίσει πλήρως, μπορεί απλά να την αλλάξει γρήγορα κι εύκολα για μία ήδη γεμισμένη και να συνεχίσει την πορεία του. Τα 100 χιλιόμετρα αυτονομίας βέβαια είναι υπέρ-αρκετά για ένα καθημερινό δρομολόγιο εντός πόλης, αν και υποπτευόμαστε πως το Seat Minimó θα εστιάσει πολύ περισσότερο στην αυξανόμενη δημοφιλία υπηρεσιών κοινής χρήσης οχημάτων στα αστικά κέντρα.

Exit mobile version