Βασιλακόπουλος: «Καταντάει γραφικός ο Αυγενάκης»
Ο Γιώργος Βασιλακόπουλος δεν άφησε ασχολίαστες τις σε βάρος του δηλώσεις από τον Λευτέρη Αυγενάκη και προχώρησε σε απάντηση με πολύ σκληρές εκφράσεις σε βάρος του υφυπουργού Αθλητισμού.Ο Γιώργος Βασιλακόπουλος δεν άφησε ασχολίαστες τις σε βάρος του δηλώσεις από τον Λευτέρη Αυγενάκη και προχώρησε σε απάντηση με πολύ σκληρές εκφράσεις σε βάρος του υφυπουργού Αθλητισμού.
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Βασιλακόπουλος χαρακτήρισε «γραφικό» τον Λευτέρη Αυγενάκη. Αφορμή στάθηκαν οι δηλώσεις του τελευταίου στον Παραπολιτικά FM. Όπου είχε τονίσει ότι «ο Βασιλακόπουλος νομίζει πως ειναι κράτος εν κράτει».
«Όποιος απασχολεί τη δημοσιότητα παραπάνω απ’ όσο αντέχει καταντάει γραφικός και δυστυχώς ο κύριος αυτός ανήκει πλέον σε αυτή την κατηγορία», είπε ο Γιώργος Βασιλακόπουλος, αναφερόμενος στον Λευτέρη Αυγενάκη.
Παράλληλα, από την ΕΟΚ επισημάνουν: «Απλά και μόνο για την ενημέρωση της κοινής γνώμης, κάνουμε γνωστό ότι ο εν λόγω κύριος έχει αναβάλλει τις εκλογές των Ομοσπονδιών, οι οποίες θα έπρεπε να διεξαχθούν το φθινόπωρο του 2020, και καθ’ υπέρβαση των καθηκόντων του πέντε φορές, επαναλαμβάνουμε πέντε φορές(!), τις έχει μεταθέσει. Αυτά και δεν πρόκειται να επανέλθουμε».
Οφείλουμε να αναφέρουμε τα εξής: Η τοποθέτηση αυτή του προέδρου της ΕΟΚ δεν αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας. Αλλά μέσω του γραφείου Τύπου μοιράστηκε σε επιλεγμένα ΜΜΕ.
Κι εκείνο που προκαλεί εντύπωση (πέρα φυσικά από την επιλεκτικότητα) είναι το εξής: Από τη στιγμή που η διαρροή κάνει λόγο για…κύκλους της Ομοσπονδίας, υπάρχει γνώση άρα κι έγκριση από τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ;
Θυμίζουμε ότι αυτή τη στιγμή η ΕΟΚ έχει διοίκηση Πρωτοδικείου. Η οποία δεν είναι απόλυτα ελεγχόμενη από τον κ.Βασιλακόπουλο ο οποίος έχει απλώς την πλειοψηφία.
Σε ό,τι αφορά στον τρόπο που διανεμήθηκε η συγκεκριμένη δήλωση αλλά και στην επιλεκτικότητα, είναι ένα διαφορετικό θέμα. Που θα πρέπει (όπως και το παραπάνω) να απασχολήσει το Δ.Σ
*To Sportime δημοσίευσε τη δήλωση για λόγους δεοντολογίας αφού θα δημοσιευτεί και η απάντηση του Λευτέρη Αυγενάκη.