Ένα τεράστιο deal έκλεισε η FIBA. H Παγκόσμια Ομοσπονδία Μπάσκετ ανακοίνωσε τη συμφωνία σε χορηγικό επίπεδο με τον τεράστιο κινέζικο οργανισμό TCL.
Η συμφωνία αυτή έχει μία πολύ ιδιαίτερη σημασία καθώς, αυτή συμφωνία έρχεται μέσα σε μία πολύ ιδιαίτερη οικονομική συγκυρία λόγω του Covid-19 και αποδεικνύει την δύναμη και το μέγεθος του οργανισμού της FIBA.
Το πλήρες κείμενο του Δελτίου Τύπου
«Η FIBA και η TCL ανακοινώνουν μια νέα συνεργασία σε παγκόσμιο επίπεδο, που έρχεται ως συνέχεια της εποικοδομητικής σχέσης μεταξύ της FIBA και της TCL στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2019, που φιλοξενήθηκε σε οκτώ πόλεις, πέρυσι. στην Κίνα.
Η ανακοίνωση έγινε σήμερα στο IFA, Internationale Funkausstellung, στην κορυφαία εμπορική έκθεση παγκοσμίως για καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές, στο Βερολίνο. Το timing της νέας συνεργασίας αντικατοπτρίζει τη διαρκή παγκόσμια εμπορική διείσδυση της FIBA εν μέσω των σημερινών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η αθλητική βιομηχανία.
Αυτή, η τετραετής συνεργασία ακολουθεί την συμφωνία εταιρικής σχέσης που υπεγράφη για πρώτη φορά το 2018 και θα διαρκέσει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, στην TCL παραχωρείται αποκλειστικότητα στις κατηγορίες οικιακών συσκευών, όπως τηλεοράσεις, ψυγεία, πλυντήρια ρούχων. και κλιματιστικά.
Η νέα, διευρυμένη συμφωνία παρέχει βασικά εμπορικά δικαιώματα σε όλες τις διοργανώσεις της FIBA, συμπεριλαμβανομένων των Προκριματικών Ολυμπιακών Τουρνουά ανδρών και γυναικών, FIBA, τα Διειπηρωτικά Κύπελλα για άνδρες και γυναίκες, τα Παγκόσμια Κύπελλα αναπτυξιακών ομάδων, τα Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών του 2022 και το κορυφαίο γεγονός της FIBA Basketball, το FIBA Παγκόσμιο Κύπελλο το 2023.
Τα ειδικά δικαιώματα για αυτά τα γεγονότα περιλαμβάνουν την εκλεκτή προβολή της επωνυμίας στο γήπεδο ενώ θα έχει και την ονοματοδοσία στο βραβείο του παίκτη του αγώνα, “TCL Player of the Game”.
H TCL έχει επίσης παραχωρήσει τα αποκλειστικά δικαιώματα χορηγίας για τους Προκριματικούς της Ασίας, για το Asia Cup 2021 και το FIBΑ Basketball World Cup 2023.
Ο Ανδρέας Ζαγκλής, Γενικός Γραμματέας της FIBA, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να εισέλθουμε σε αυτήν τη συναρπαστική νέα συνεργασία με την TCL, μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη που είχαμε τα τελευταία δύο χρόνια. Η αρχική συνεργασία μας επικεντρώθηκε κυρίως στο Παγκόσμιο Κύπελλο στην Κίνα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτάθηκε σε μια πιο ολοκληρωμένη συνεργασία σε όλες τις διοργανώσεις της FIBA. Η συνεχής συνεργασία μας και η μακροπρόθεσμη δέσμευση με την TCL επιβεβαιώνουν το πάθος τους για το άθλημά μας και την εκτίμηση των ευκαιριών που προσφέρει η μοναδική παγκόσμια πλατφόρμα μάρκετινγκ της FIBΑ για να αναδείξει την καινοτόμο τεχνολογία της TCL”.
Ο Yuki Wei, Αντιπρόεδρος της TCL, δήλωσε: “Η TCL αισθάνεται τιμή για τη νέα συνεργασία με την FIBΑ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Στο πρώτο στάδιο της συνεργασίας μας μεταξύ 2018 και 2019, μέσω της επιτυχούς συνεργασίας μας, βιώσαμε διεθνή γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ Γυναικών και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ανδρών της FIBA, το οποίο πρόσφερε πάθος και χαρά στο κοινό του μπάσκετ παγκοσμίως. Δουλεύοντας ξανά με τη FIBA, η TCL θα συνεχίσει να επιταχύνει τη διεθνή παρουσία τους και να συμβάλει στην ανάπτυξη και την πρόοδο του παγκόσμιου μπάσκετ”.
Η TCL είναι ένας από τους κυρίαρχους παίκτες στην παγκόσμια τηλεοπτική βιομηχανία και μια κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης. Ιδρύθηκε το 1981, έχει παρουσία σε περισσότερες από 160 χώρες παγκοσμίως. Η TCL έχει μακρά ιστορία στο μπάσκετ και ήταν βασικός συνεργάτης στο πρόσφατο Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ FIBΑ 2019.
Το βραβείο “TCL Player of the Game” ήταν μια επιτυχημένη καινοτομία στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Κινας, με τους επικεφαλής της διοίκησης της TCL και τον αείμνηστο Kobe Bryant να απονέμουν το βραβείο του Τελικού στον Ισπανό Ricky Rubio.
Η συνεργασία παρουσίασε την τεχνολογία αιχμής των προϊόντων της TCL καθώς η TCL συνεργάστηκε με τη FIBA για να σχεδιάσει μια ειδική ποικιλία προϊόντων όπως το TCL QLED TV – FIBA Basketball World Cup 2019 Edition. Η ειδικά σχεδιασμένη τηλεόραση παρέχει υλικό με δυνατότητα AI σε έξυπνη λειτουργία σπορ, τεχνολογία MEMC, anti-shake και τεχνολογία επιταχυντή δικτύου 2.0 που παρέχει στους φίλους του αθλητισμού την καλύτερη ποιότητα ήχου και εικόνας κατά την παρακολούθηση παιχνιδιών μπάσκετ.
Αυτή η συμφωνία πραγματοποιήθηκε από την FIBA Marketing, τον στρατηγικό συνεργάτη μεταξύ της FIBA και της Infront.