ΜΠΑΣΚΕΤ

Η μεγάλη έρευνα της Nielsen για το ΕuroBasket – Εντυπωσιακά ευρήματα

Δείτε μία σειρά από ευρήματα που αφορούν στον οικονομικό, κοινωνικό, αθλητικό, καθημερινό, ακόμα και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του ΕuroBasket στις πόλεις που το διοργάνωσαν

Η μεγάλη έρευνα της Nielsen για το EuroBasket - Εντυπωσιακά ευρήματα
EuroBasket
Συντάκτης: Γιώργος Νικολαΐδης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Μία μεγάλη μελέτη για τον αντίκτυπο που είχε το ΕuroBasket στα social media, διενήργησε η FIBA Europe, σε συνεργασία με την εταιρία Nielsen.

Η έρευνα, η οποία έγινε μετά το τέλος της διοργάνωσης, αφορούσε και το πώς επηρεάστηκαν οι πέντε οικοδέσποινες πόλεις.

Διερευνήθηκε, μάλιστα, μέσω μίας εξειδικευμένης φόρμουλας, ο κοινωνικός και οικονομικός αντίκτυπο του EuroBasket.

Τα ευρήματα, είναι εξαιρετικά εντυπωσιακά κι έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες ερευνητικές φόρμουλες, αποδεικνύεται ότι η διοργάνωση είναι πολύ επωφελής για τις οικοδέσποινες.

Όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο, αλλά σε διαφορετικούς τομείς που βοηθούν τις πόλεις να προκαλέσουν το ενδιαφέρον.

Η FIBA είναι μία ομοσπονδία που διαρκώς αναζητά με τον πλέον μοντέρνο και τεχνοκρατικό τρόπο να λαμβάνει μηνύματα, τα οποία θα τη βοηθήσουν να γίνει καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

Ιδού μερικά από τα αποτελέσματα της έρευνας για το ΕuroBasket:

Περισσότεροι από 303 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν περιεχόμενο του EuroBasket μέσα από τους αποκλειστικούς φορείς περιεχομένου ανά τον κόσμο.

Ως αποτέλεσμα ήρθαν τα 4.2 δισεκατομμύρια impressions που μετρήθηκαν στα social media.

Τριάντα εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν τον ημιτελικό αγώνα Γερμανία-Ισπανία, που αποδείχτηκε ως το δημοφιλέστερο παιχνίδι.

Μετρήθηκαν 971 εκ. θεάσεις των videos που δημοσιεύτηκαν online, και το 45% συνέβη σε κανάλια της FIBA.

Τα Τop 3 posts βάσει των impressions που μέτρησαν:

Το 46% των impressions καταγράφηκε στο instagram και το 30% στο Twitter.

Κατά τη διάρκεια του EuroBasket, μετρήθηκαν 2.6 εκ. χρήστες που επισκέφθηκαν το επίσημο σάιτ με 7.1εκ. επισκέψεις, 21.5 εκ. page views με μέση διάρκεια ανά επίσκεψη 4.4 λεπτά.

H Ελλάδα κατέχει μία πρωτιά, καθώς ήταν η χώρα με τους περισσότερους επισκέπτες του επίσημου σάιτ του EuroBasket (720.860).

Δεύτερη ήταν η Λιθουανία και τρίτη η Ισπανία.

Πολύ σημαντικό το γεγονός ότι στην 5η θέση βρέθηκαν οι ΗΠΑ με 484,390 χρήστες.

Σε αυτό το LINK των 170 σελίδων υπάρχουν μία σειρά από ευρήματα που αφορούν στον οικονομικό, κοινωνικό, αθλητικό, καθημερινό, ακόμα και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του EuroBasket στις πόλεις που το διοργάνωσαν.

Επίσης, αναλύονται και οι φόρμουλες που χρησιμοποίησε η Νielsen προκειμένου να καταλήξει στα συμπέρασμά της, που σε κάθε περίπτωση, αποδεικνύουν ότι η διοργάνωση είναι εξαιρετικά επωφελής για τους οικοδεσπότες.

Exit mobile version