EUROLEAGUE

Euroleague: «Χτυπάει» την πόρτα της Premier League

Η Euroleague και ο Τζόρντι Μπερτομέου θέλουν να διευρύνουν τους ορίζοντες της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης και επιδιώκουν άνοιγμα στην αγορά της Αγγλίας. Και για αυτό το λόγο έχουν προσεγγίσει τα πιο ισχυρά brand της Premier League. O εκτελεστικός διευθυντής της Euroleague έχει φιλοδοξίες για τη διοργάνωση και θέλει να την γιγαντώσει ακόμη περισσότερο. Ένας από...
Euroleague: «Χτυπάει» την πόρτα της Premier League

Η Euroleague και ο Τζόρντι Μπερτομέου θέλουν να διευρύνουν τους ορίζοντες της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης και επιδιώκουν άνοιγμα στην αγορά της Αγγλίας. Και για αυτό το λόγο έχουν προσεγγίσει τα πιο ισχυρά brand της Premier League.

O εκτελεστικός διευθυντής της Euroleague έχει φιλοδοξίες για τη διοργάνωση και θέλει να την γιγαντώσει ακόμη περισσότερο. Ένας από τους στόχους του Μπερτομέου είναι να φέρει μεγάλα ποδοσφαιρικά brand από την Premier League στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.

Μην ξεχνάμε ότι το 2013 το Final Four είχε διεξαχθεί στο Λονδίνο, εκεί που το είχε κατακτήσει ο Ολυμπιακός, ωστόσο δεν είχε μεγάλη επιτυχία από την πλευρά της προσέλευσης του κόσμου. Επίσης ο Μπερτομέου έχει κάνει συνεργασία με την IMG που αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στο χώρο του αθλητισμού, της μόδας και των media.

Ο 60χρονος Ισπανός έχει κάνει σειρά επαφών με μεγάλες ομάδες της Premier League, όπως είναι η Τσέλσι και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και προσπαθεί να τους πείσει να “χτίσουν” από την αρχή ομάδες που θα αγωνίζονται στην Euroleague.

Ο Μπερτομέου φέρνει ως παράδειγμα την Μπάγερν Μονάχου, η οποία το 2008 “αναγεννήθηκε” έχοντας τις πλάτες του ποδοσφαιρικού συλλόγου από πίσω τους. Η Μπάγερν πλέον είναι μια ομάδα που έχει εδραιωθεί στις πρώτες θέσεις του Γερμανικού πρωταθλήματος, γεμίζει το γήπεδο της στους περισσότερους αγώνες στην Euroleague και έχει αποκτήσει το δικό της πιστό κοινό.

Αυτό βέβαια δεν φαίνεται να… πείθει τους Άγγλους, μιας και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι το προϊόν που πουλάει στην Αγγλική αγορά είναι το ποδόσφαιρο και η Premier League.

Η πρόθεση του Μπερτομέου είναι να κάνει μια ισχυρή Euroleague, με μεγάλα brand παγκοσμίως που θα προσελκύσουν περισσότερο κόσμο και έσοδα.

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Euroleague: «Χτυπάει» την πόρτα της Premier League», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μαντώ Καψάλη

Εργάζεται στο Sportime από το 2017 και από την πρώτη ημέρα της έκδοσης της εφημερίδας όπως κι από τότε που βγήκε στον αέρα η ιστοσελίδα Sportime.gr. Βασικό της αντικείμενο είναι το μπάσκετ χωρίς βέβαια να «κλείνεται» σε αυτό καθώς όσο ζεις, πρέπει να μαθαίνεις. Είναι τακτικό μέλος του ΠΣΑΤ και της ΕΣΗΕΑ