Η Euroleague και ο Τζόρντι Μπερτομέου θέλουν να διευρύνουν τους ορίζοντες της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης και επιδιώκουν άνοιγμα στην αγορά της Αγγλίας. Και για αυτό το λόγο έχουν προσεγγίσει τα πιο ισχυρά brand της Premier League.
O εκτελεστικός διευθυντής της Euroleague έχει φιλοδοξίες για τη διοργάνωση και θέλει να την γιγαντώσει ακόμη περισσότερο. Ένας από τους στόχους του Μπερτομέου είναι να φέρει μεγάλα ποδοσφαιρικά brand από την Premier League στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.
Μην ξεχνάμε ότι το 2013 το Final Four είχε διεξαχθεί στο Λονδίνο, εκεί που το είχε κατακτήσει ο Ολυμπιακός, ωστόσο δεν είχε μεγάλη επιτυχία από την πλευρά της προσέλευσης του κόσμου. Επίσης ο Μπερτομέου έχει κάνει συνεργασία με την IMG που αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στο χώρο του αθλητισμού, της μόδας και των media.
Ο 60χρονος Ισπανός έχει κάνει σειρά επαφών με μεγάλες ομάδες της Premier League, όπως είναι η Τσέλσι και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και προσπαθεί να τους πείσει να “χτίσουν” από την αρχή ομάδες που θα αγωνίζονται στην Euroleague.
Ο Μπερτομέου φέρνει ως παράδειγμα την Μπάγερν Μονάχου, η οποία το 2008 “αναγεννήθηκε” έχοντας τις πλάτες του ποδοσφαιρικού συλλόγου από πίσω τους. Η Μπάγερν πλέον είναι μια ομάδα που έχει εδραιωθεί στις πρώτες θέσεις του Γερμανικού πρωταθλήματος, γεμίζει το γήπεδο της στους περισσότερους αγώνες στην Euroleague και έχει αποκτήσει το δικό της πιστό κοινό.
Αυτό βέβαια δεν φαίνεται να… πείθει τους Άγγλους, μιας και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι το προϊόν που πουλάει στην Αγγλική αγορά είναι το ποδόσφαιρο και η Premier League.
Η πρόθεση του Μπερτομέου είναι να κάνει μια ισχυρή Euroleague, με μεγάλα brand παγκοσμίως που θα προσελκύσουν περισσότερο κόσμο και έσοδα.