Η έδρα από μόνη της δεν μπορεί να κρίνει ένα αποτέλεσμα, όχι μόνο στην Ευρωλίγκα αλλά σε όλες τις διοργανώσεις, όμως παίζει σημαντικό ρόλο. Γι’ αυτούς και όλες οι ομάδες προσπαθούν να αποκτήσουν το πλεονέκτημα, ώστε να έχουν περισσότερα παιχνίδια μπροστά στο κοινό τους και να αυξήσουν τις πιθανότητες να φτάσουν στον στόχο, που στην προκειμένη περίπτωση είναι να βρεθούν στο Final Four.
Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός κατάφεραν τελικά να βρίσκονται στα πλέι οφ με πλεονέκτημα έδρας, με τους Πειραιώτες να το πετυχαίνουν πιο εύκολα και τους «πράσινους» την τελευταία αγωνιστική, λόγω της ήττας του Ολυμπιακού. Στα μέχρι τώρα παιχνίδια, οι δύο ομάδες στηρίχθηκαν πολύ στην έδρα τους και το ίδιο θα συμβεί και στα πλέον οφ, όπου ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει τη Ζαλγκίρις και ο Παναθηναϊκός τη Ρεάλ.
Η έδρα λοιπόν θα παίξει το ρόλο της, όπως φάνηκε και στην κανονική διάρκεια. Η ομάδα που έκοψε τα περισσότερα εισιτήρια ήταν η Ζαλγκίρις, η οποία μάλιστα έφτασε τα 201.762! Κατά μέσο στο γήπεδο της Ζαλγκίρις κόπηκαν 13.450 εισιτήρια, ενώ τη μεγαλύτερη προσέλευση είχε κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας με 15.525, ενώ στη μικρότερη, τα εισιτήρια δεν έπεσαν κάτω από τις δέκα χιλιάδες, φτάνοντας τα 10.195 με την Αναντολού Εφές.
Από τις οκτώ πρώτες ομάδες με τη μεγαλύτερη προσέλευση του κόσμου στο γήπεδο, οι επτά εξασφάλισαν την είσοδό τους στα πλέι οφ. Μόνο η Μακάμπι Τελ Αβίβ, που βγήκε τέταρτη στη σχετική λίστα, έμεινε εκτός της συνέχειας, ενώ η Χίμκι που θα είναι στα πλέι τερμάτισε στην 14η θέση της λίστας.
Τι κάνουν όμως οι ομάδες μας; Ο Παναθηναϊκός ή μάλλον καλύτερα οι οπαδοί του, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ομάδας κι έκοψαν το δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό εισιτηρίων. Οι «πράσινοι» διέθεσαν συνολικά 184.477 και κατά μέσο όρο είχε 12.298 εισιτήρια! Το παιχνίδι σμε τη μεγαλύτερη προσέλευση ήταν με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, του Δημήτρη Ιτούδη με 17.734 και με τη μικρότερη αυτό με την Μπάμπεργκ, όπου κόπηκαν 7.812!
Από την άλλη, οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού δεν τα πήγαν και τόσο καλά. Οι «ερυθρόλευκοι» διέθεσαν συνολικά 123.142 εισιτήρια με τον μέσο όρο τους ανά παιχνίδι να φτάνει τα 8.209. Η καλύτερη επίδοση ήταν με τη Ρεάλ Μαδρίτης με 11.501 εισιτήρια και η χειρότερη με τη Ζαλγκίρις με 5.000 εισιτήρια.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον να προσέξουμε είναι σε ποια παιχνίδια των δύο αιωνίων σημειώθηκαν και οι καλύτερες και οι χειρότερες επιδόσεις των αντιπάλων τους. δηλαδή για παράδειγμα. Η Ρεάλ είχε τη μεγαλύτερη προσέλευση με τον Ολυμπιακό, με 11.594 εισιτήρια, ενώ η Χίμκι με τον Παναθηναϊκό με 7.028 εισιτήρια. Επίσης, Ρεάλ Μαδρίτης και ΤΣΣΚΑ Μόσχας είναι οι δύο πιο δημοφιλείς ομάδες, αφού από πέντε φορές έκοψαν τα περισσότερα σε παιχνίδια αντιπάλων τους.
Αναλυτικά ο πίνακας:
Α/Α | ΟΜΑΔΑ | ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ | ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ | ΛΙΓΟΤΕΡΑ |
1. | Ζαλγκίρις | 201.762 | 15.525 (ΤΣΣΚΑ) | 10.195 (Εφές) |
2. | Παναθηναϊκός | 184.477 | 17.734 (ΤΣΣΚΑ) | 7.812 (Μπάμπεργκ) |
3. | Μπασκόνια | 169.266 | 14.923 (ΤΣΣΚΑ) | 9.196 (Βαλένθια) |
4. | Φενερμπαχτσέ | 170.679 | 12.947 (ΤΣΣΚΑ) | 9.812 (Μπάμπεργκ) |
5. | Μακάμπι Τ.Αβ. | 160.590 | 11.060* | 9.388 (Παναθηναϊκός) |
6. | Ρεάλ Μαδρίτης | 146.767 | 11.594 (Ολυμπιακός) | 8.067 (Αρμάνι) |
7. | ΤΣΣΚΑ | 124.043 | 12.322 (Ρεάλ) | 4.490 (Εφές) |
8. | Ολυμπιακός | 123.142 | 11.501 (Ρεάλ) | 5.000 (Ζαλγκίρις) |
9. | Αρμάνι Μιλάνο | 112.462 | 8.667 (Ερυθρός Αστ.) | 6.086 (Μάλαγα) |
10. | Μάλαγα | 109.080 | 10.292 (Ρεάλ) | 5.751 (Ολυμπιακός) |
11. | Βαλένθια | 94.272 | 7.375 (Μπαρτσελόνα) | 5.736 (Αρμάνι) |
12. | Ερυθρός Αστ. | 94.151 | 13.467 (ΤΣΣΚΑ) | 4.472 (Βαλένθια) |
13. | Μπάμπεργκ | 90.967 | 6.150* | 5.396 (ΤΣΣΚΑ) |
14. | Χίμκι | 89.634 | 7.028 (Παναθηναϊκός) | 5.113 (Φενερμπαχτσέ) |
15. | Μπαρτσελόνα | 78.962 | 6.829 (Ρεάλ) | 4.002 (Αρμάνι) |
16. | Εφές | 58.806 | 6.788 (Ρεάλ) | 1.920 (Μπαρτσελόνα) |
* Μακάμπι Τελ Αβίβ και Μπάμπεργκ είχαν επτά και 12 sold out, αντίστοιχα