EUROLEAGUE

O Μπερτομέου κάνει επικοινωνιακά παιχνίδια, απλά…

Η είδηση/διαρροή ότι ο Μπερτομέου ψάχνει να βρει αν είναι διαθέσιμα το ΟΑΚΑ και το ΣΕΦ, δεν είναι παρά ένα ακόμα επικοινωνιακό του κόλπο
O Μπερτομέου κάνει επικοινωνιακά παιχνίδια, απλά…

Η Euroleague δεν πρόκειται να ξαναρχίσει, τουλάχιστον με τις προϋποθέσεις που έχει παρουσιάσει ο Τζόρντι Μπερτομέου. Για να μην είμαστε απόλυτοι θα του δώσουμε το 1% για την έκπληξη. Αν και το γνωρίζει και ο ίδιος. Όπως το ξέρουν κι άλλοι. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, απλά, να ξαναρχίσει εκτός αν θέλουμε να παρουσιάσουμε στον κόσμο ένα τσίρκο. Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση.

Τι ακριβώς γίνεται; Το τελευταίο… αφήγημα αφορά στην ερώτηση της Euroleague περί διαθεσιμότητας του ΟΑΚΑ και του ΣΕΦ σε περίπτωση που ξαναρχίσει η διοργάνωση. Και υπήρξε και follow up από την είδηση ότι ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης θέλει να πάρει την Euroleague στην πόλη του, αν τελικά ξαναρχίσει. Αν… Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι, δηλαδή.

Απλά είναι τα πράγματα: Η διοργάνωση αυτή ΔΕΝ πρόκειται να ξαναρχίζει. Κι ΑΝ ξαναρχίσει (δίνουμε ένα πολύ μικρό ποσοστό) τότε θα είναι ένα τσίρκο, μια παρωδία που θα θέσει και σε κίνδυνο την υγεία των αθλητών. Το πλάνο (το αναλύσαμε ενδελεχώς) δεν είναι εφικτό. Δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Μπάζει από παντού. Δεν χρειάζονται περισσότερες αναλύσεις, τις έχουμε ήδη κάνει.

Ο Μπερτομέου προσπαθεί να αποδείξει τα αναπόδεικτα 

Αυτή τη στιγμή το παιχνίδι είναι καθαρά επικοινωνιακό. Ο Μπερτομέου προσπαθεί να (απο)δείξει στους χορηγούς ότι κάνει τα πάντα, εξαντλεί όλες τις πιθανότητες για να ξαναρχίσει η διοργάνωση. Και το κάνει με ένα τρόπο εντελώς άκομψο (όπως αυτά με το ΣΕΦ και το ΟΑΚΑ), με προτάσεις ανεφάρμοστες (με πλάνο 61 αγώνων σε 23 ημέρες), με μπόλικες ανακρίβειες και με μια επωδό: Όταν… πουλάς ελπίδα, δεν χάνεις ποτέ. Έτσι δεν είναι;

Κανονικά πρέπει- και σύντομα- κάποιος να του απαντήσει υπεύθυνα ότι θα πρέπει να σταματήσει να φαντάζεται διεξαγωγή των (και καλά…) αγώνων στην Ελλάδα. Πολύ δε περισσότερο να πάψει να πουλάει ελπίδα χρησιμοποιώντας την χώρα μας. Πάμε παρακάτω.

Κανονικά, επίσης, θα έπρεπε ήδη να ασχολείται με την ερχόμενη περίοδο και όχι να προσπαθεί να πείσει τους πάντες, με φτηνά επικοινωνιακά κόλπα ότι… πασχίζει να σώσει τη φετινή. Γιατί η φετινή ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΑΙ. Έχει τελειώσει…

Αυτό είναι το βέβαιο.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «O Μπερτομέου κάνει επικοινωνιακά παιχνίδια, απλά…», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Sportime Team

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.