Οι Αμερικανοί έχουν ένα απλό τρόπο να το λένε… «Business is business», τονίζουν. Σύμφωνοι. Ολα είναι «business». Εχουν δικαίωμα, όμως, κάποιοι στις «business» να εμπορεύονται τη απώλεια του Κόμπι Μπράιαντ και να πλουτίζουν μέσα από τον θάνατό του;
Όχι, θα πουν οι πιο πολλοί. Εκείνοι, όμως, που δεν τους νοιάζει τίποτα κει έχουν ως θεό μόνο το χρήμα θα πουν ότι ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις όλα επιτρέπονται.
Ο θάνατος του Κόμπι Μπράιαντ έχει μια και μαύρη εμπορική πλευρά. Πολλά καταστήματα και εταιρείες στο Internet που πουλάνε αθλητικά αντικείμενα του Κόμπι έχουν αυξήσει τις τιμές τους κατά 200 και 300% μετά τον τραγικό θάνατο του θρύλου του ΝΒΑ.
Λίγο μετά την είδηση ότι ο Κόμπι, η κόρη του και άλλα 7 άτομα έχασαν τη ζωή τους μετά τη συντριβή του ελικοπτέρου στο οποίο επέβαιναν στο Καλαμπάσας της Καλιφόρνιας, τα αθλητικά αντικείμενα του Μπράιαντ άρχισαν να πουλάνε σαν τρελά.
Κάποιες εταιρείες δεν ανέβασαν τις τιμές τους, Κάποιες άλλες όμως, βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν χρήμα με ουρά πατώντας πάνω στην σορό του. Ετσι ανέβασαν τις τιμές στα ύψη.
Ο αθλητικός κολοσσός NΙΚΕ, που είχε στα brand name του, τον μυθικό παίκτη δεν έκανε αυξήσεις. Αποφάσισε όμως, να βγάλει στην αγορά όλο το στοκ που είχε με αντικείμενα και αθλητικά είδη με τον Κόμπι. Και φυσικά η ΝΙΚΕ έκανε sold out.
Η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι για την ώρα δεν θα βγάλει νέες σειρές με αθλητικά αντικείμενα του Κόμπι. Αρχικά η ΝΙΚΕ ήθελε να βγάλει στις 7/2. Τελικά έκανε πίσω. Βέβαια, κι αυτή σκέφτηκε με εμπορικά κριτήρια. Θέλει να ξεπουλήσει ότι στοκ με αντικείμενα του Μπάιαντ έχει στις αποθήκες της ακόμα. Καλά κάνει βέβαια. Και μόνο το γεγονός ότι δεν έβαλε καπέλο στα προϊόντα του Κόμπι την τιμάει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανασύρθηκαν και οι 9 σοροί
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram