NBA

Last Dance: Νούμερα ρεκόρ για ντοκιμαντέρ καλωδιακής τηλεόρασης

Το Last Dance τα «έσπασε». Στο ESPN «τρίβουν τα χέρια τους» με τα νούμερα τηλεθέασης των πρώτων δύο επεισοδίων του Last Dance. Τα πρώτα δύο επεισόδια του Last Dance που προβλήθηκαν την Κυριακή το βράδυ στο ESPN και στο ESPN2, έκαναν πάταγο και αποτελούν πλέον το υψηλότερο σε τηλεθέαση ντοκιμαντέρ που έχει προβληθεί ποτέ στο...

«The Last Dance»
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Το Last Dance τα «έσπασε». Στο ESPN «τρίβουν τα χέρια τους» με τα νούμερα τηλεθέασης των πρώτων δύο επεισοδίων του Last Dance.

Τα πρώτα δύο επεισόδια του Last Dance που προβλήθηκαν την Κυριακή το βράδυ στο ESPN και στο ESPN2, έκαναν πάταγο και αποτελούν πλέον το υψηλότερο σε τηλεθέαση ντοκιμαντέρ που έχει προβληθεί ποτέ στο ESPN.

Το ESPN ανακοίνωσε την επόμενη ημέρα ότι κατά μέσο όρο 6.1 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν το ντοκιμαντέρ και στα δύο κανάλια. Το πρώτο επεισόδιο είχε 6.3 εκατομμύρια τηλεθεατές ενώ το δεύτερο 5.8 εκατομμύρια.

Αυτό είναι περίπου το 40% των τηλεθεατών που συγκέντρωσε το ABC για τους τελικούς του NBA της περασμένης αγωνιστικής περιόδου. Μία πολύ σημαντική παράμετρος εδώ, είναι ότι το ESPN είναι καλωδιακό κανάλι!

Για να κατανοήσουμε καλύτερα τι σημαίνουν αυτά τα νούμερα, το ντοκιμαντέρ που μέχρι πρότινος είχε το ρεκόρ τηλεθέασης στο ESPN ήταν το, “You Don’t Know Bo”. Προβλήθηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2012 και συγκέντρωσε 3.6 εκατομμύρια Αμερικανούς τηλεθεατές.

Το Last Dance, είναι ένα ντοκιμαντέρ δέκα επεισοδίων που επικεντρώνεται στην σεζόν 1997-1998 και ήταν αρχικά προγραμματισμένο να ξεκινήσει τον Ιούνιο, κατά την διάρκεια των τελικών του NBA. Όμως, η πανδημία του Covid-19 άλλαξε τα πλάνα και το ESPN αποφάσισε να το ξεκινήσει τώρα για να καλύψει όσο γίνεται την έλλειψη αθλητικής δράσης.

Οι Μπουλς είναι ομάδα-ρεκόρ και στην… τηλεθέαση. Το έκτο παιχνίδι των τελικών του 1998, που ήταν και το τελευταίο ματς των Τζόρνταν και Πίπεν με τους Μπουλς, κατέχει μέχρι σήμερα το ρεκόρ τηλεθέασης στο NBA (72 εκατομμύρια άνθρωποι).

Το ESPN ενημέρωσε πως 12.1% των τηλεοράσεων του Σικάγο, την Κυριακή το βράδυ πρόβαλλαν το ντοκιμαντέρ. Φυσικά το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις πόλεις.

Exit mobile version