Οι διαστάσεις του είναι αυστηρά 6.5 επί 6.5. Μόνο που η αξία του δε συνάδει με το μέγεθος. Κοστίζει μερικές χούφτες εκατομμυρίων δολαρίων. Και κάνει χαρούμενες τις ομάδες του NBA.
Ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο. Και επεκτάθηκε, πλέον, σε ολόκληρο το NBA.
H Οκλαχόμα ήταν η τελευταία που δεν είχε προσθέσει χορηγό στη φανέλα της. Το έκανε. Με το αζημίωτο.
Η εταιρία «Love’s Travel Stops & Country Stores» θα είναι ο χορηγός της ομάδας του Ράσελ Γουέστμπρουκ. Πρόκειται για μία τοπική εταιρία, η οποία ιδρύθηκε το 1964 και τα ξημερώματα της Κυριακής (17/3) εμφανίστηκε για πρώτη φορά. Η συμφωνία θα αποφέρει περίπου 10.000.000 δολάρια στους Θάντερ ετησίως.
Σε μία αναμέτρηση σημαδιακή. Κόντρα στους Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς. Τους πρωταθλητές και την ομάδα με τη μεγαλύτερη συμφωνία.
Για χάρη των Γουόριορς, η ιαπωνική εταιρία Rakuten σπαταλά 20.000.000 δολάρια για να αποκτήσει την… σπιθαμή στην άκρη της φανέλας.
Η Rakuten δεν είναι ακριβώς… ουρανοκατέβατη. Αρκεί να ρίξετε μία ματιά στο μπροστινό μέρος της φανέλας της ποδοσφαιρικής Μπαρτσελόνα. Σας θυμίζει κάτι; Είναι η ίδια εταιρία που εξαγόρασε την δημοφιλή εφαρμογή messanger, το Viber!
Χρήματα υπάρχουν. Πάρα πολλά!
Οι υπολογισμοί αναφέρουν πως ο μέσος όρος των κερδών για όλες τις ομάδες του NBA, ετησίως, ξεπερνάει τα 150.000.000 δολάρια!
Με τον συνολικό τζίρο να υπολογίζεται κάπου παραπάνω από το 1.2 δις!!!
Όλα αυτά για ένα μικρό κομμάτι ύφασμα. Το οποίο φορούν λίγοι, αλλά το βλέπουν δισεκατομμύρια ανθρώπων. Και αυτό είναι που μετράει.
Οι συμφωνίες που έχουν κάνει οι περισσότερες ομάδες είναι για ένα ή για δύο έτη. Τόσο το NBA, όσο και η αγορά έχουν μία περιέργεια: Αν το επόμενο κύμα συμφωνιών θα αποδείξει την άνοδο ή την πτώση των χορηγιών.
Μέχρι τότε εμείς σας παραθέτουμε τις πέντε πιο ακριβές χορηγίες:
#Οι Κλίβελαντ Καβαλίερς συμφώνησαν με την εταιρία ελαστικών, την Goodyear. Όταν ακόμη στο Κλίβελαντ υπήρχε ο ΛεΜπρόν Τζέιμς!
#Οι Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, όπως αναφέραμε παραπάνω, έχουν την Rakuten.
#Οι Μπόστον Σέλτικς «φορούν» την General Electric.
#Οι Λος Άντζελες Λέικερς έκλεισαν συμφωνία με την εταιρία Wish. Αν δεν σας λέει κάτι, σας αναφέρουμε πως πρόκειται για μία ιστοσελίδα, η οποία πουλάει τα πάντα σε χαμηλές τιμές. Και την έχει ένας φανατικός φίλος των Λέικερς.
#Οι Φιλαντέλφια 76ερς έχουν συμφωνήσει με την StubHub, εταιρία, η οποία δραστηριοποιείται στην πώληση ή την αφορά εισιτηρίων για εκδηλώσεις.
Όλες μαζί υπολογίζεται πως αποφέρουν (στις πέντε ομάδες) κέρδη 50.00.000 δολαρίων από τις συμφωνίες που έχουν γίνει.